quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 07:28 schreef Misanthroopia het volgende:
Super, tnx voor de tips allemaal!
Mensen die trouwens nog steeds Family Guy aandragen als '"leuke" serie neem ik in het geheel niet serieus. Zooooo 90's
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:31 schreef cerror het volgende:
The young ones.
jaa das altijd vet:) Dat met die aflevering int Duits: Mal sehen was ich Auf Die Bamschen haben:Pquote:
Alleen het eerste seizoen was dan ook echt grappig. Twee en drie gingen nog wel, maar vanaf daar is het echt complete crap geworden. Honderdduizend keer worden dezelfde grappen uitgemolken, allemaal voor de commercie, omdat sinds 2002 ook het zwakzinnige gedeelte van de wereldbevolking FG heeft ontdekt. Echt een te laag niveau met totaal geen humor meer. Ik krijg er jeuk van.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:26 schreef Twarres het volgende:
[..]
![]()
Family Guy is zeker niet 90's. Integendeel. Oke, het begon in 1999, maar de overige 6 seizoenen komen dus uit de jaren 2000. Seizoen 7 wordt nu uitgezonden in de VS. Dus het is zeker geen oude baggerserie.
Family Guy is!!
Ik ben met je eens dat het minder is geworden, maar ik vind het nog steeds leuk genoeg.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:22 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Alleen het eerste seizoen was dan ook echt grappig. Twee en drie gingen nog wel, maar vanaf daar is het echt complete crap geworden. Honderdduizend keer worden dezelfde grappen uitgemolken, allemaal voor de commercie, omdat sinds 2002 ook het zwakzinnige gedeelte van de wereldbevolking FG heeft ontdekt. Echt een te laag niveau met totaal geen humor meer. Ik krijg er jeuk van.
Serie: Two guys, a girl and a pizza place; according to Jim, the king of queens.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:49 schreef Misanthroopia het volgende:
kverveel me en ik heb zin om wat te downloaden. Lost is er voorlopig niet meer dacht ik, 24 komt pas in 2009 en South Park heeft geloof ik ook al een hele tijd niets meer. Heeft iemand tips? Liefst een serie achtigs iets met humor voor om te lachen.
Wat ben jij nou weer voor figuurquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 07:28 schreef Misanthroopia het volgende:
Super, tnx voor de tips allemaal!
Mensen die trouwens nog steeds Family Guy aandragen als '"leuke" serie neem ik in het geheel niet serieus. Zooooo 90's
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |