Hier kan je iig de titles vinden, ik heb een aantal nummers, maar het nummer dat ik wil heb ik nog steeds niet kunnen vinden.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:28 schreef Tazmaniac het volgende:
Hij was goed
Vraag me af hoe ze altijd aan hun liedjes komen.
Vaak niet te vinden met soundhound/shazam laat staan op google d.m.v. de lyrics
Dat ja. Weet ook nog niet wat ik van die nieuwe moet denken. :pquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:15 schreef Tazmaniac het volgende:
Dat zingen had niet gehoeven.. vrij leuke episode
Bron: http://www.tv.com/shows/flashpoint/episodes/quote:Season 4, Episode 9 – Aired: 9/27/2011
The War Within
Team One the is busy with their sites on a gunman and what the connections are between several groups of people and they must try to keep the connection from causing harm to anyone else.
deze weekquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:03 schreef diertjuh het volgende:
Weet iemand wanneer het weer verder gaat?
Huh raar... Vorige week stond op de website dat het vandaag weer zou beginnen na break van 1 week.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:04 schreef PiRANiA het volgende:
[ link | afbeelding ]
ook zo'n teller?
In Amerika zijn ze nu ook weer begonnen (op ION, een kabelzender geloof ik) en daar komt om de week (dacht ik) een aflevering die in Canada al geweest is.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:54 schreef Toryu het volgende:
Er was eerder ook al verwarring omdat het op zowel een Amerikaanse als Canadese zender werd uitgezonden, die ieder hun eigen ep. nummering hadden. Misschien is dat nu weer aan de hand?
18. Nog 3 te gaan dus. De opnames zijn al afgerond.quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:44 schreef ExtremeBanaan het volgende:
Ja deze was behoorlijk spannend! Ben benieuwd naar de volgende. Hoeveel afleveringen gaan ze maken dit seizoen?
quote:The members of Flashpoint’s Strategic Response Unit will keep on reporting for duty, now that the cop drama’s new home, ION Television, has picked up the Toronto-produced series for another season.
Season 5, to consist of 13 episodes, begins production next month.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |