Ik vond 'm zeer vermakelijk. Er zijn wel heel veel verhaallijnen met kinderen in dit seizoen, maar die raken je wel.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:45 schreef Tazmaniac het volgende:
And they're back!
Ik kan niet anders zeggen dan top notch television... zo goed weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inmiddels welquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:49 schreef Aestivate het volgende:
Bestaat er al een HD versie die beschikbaar is? Kan alleen de gewone vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste aflevering was trouwens ook weer supergoed.![]()
yes!quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:22 schreef Vector_SLD het volgende:
Is dat nou de vader van Veronica Mars?
Topic laten aanpassenquote:Op maandag 31 januari 2011 22:35 schreef BlueCurl het volgende:
Ik kijk deze serie al een tijdje.. Kan er alleen geen degelijk forum van vinden dus ik doe hier maar even een kijkje!Even vraagje vooraf... gaat dit over de Nederlandse uitzendingen of die van CTV of CBS... of beide door mekander met een boel spoiler tags?
Flashpoint heeft dan ook een onhandig uitzendschema. Steeds een paar afleveringen en dan ineens weer een hele tijd niks. Ik kijk ook altijd eerst op de downloadsites of er een nieuwe is voor ik hier kijk.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:47 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Topic laten aanpassen
Spoiler tags over episode mag natuurlijk, ik vind het altijd wel fijn.
Soms vergeet ik dat er een nieuwe episode geweest is en om dan een grote spoiler te
lezen is natuurlijk erg zuur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:58 schreef FranticDJ het volgende:
Reactie op vorige spoiler::SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Promo voor a.s. zondag, dit is echt spoiler materiaal, vooral de laatste 5 seconden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter komt hier alles eens op BR uit![]()
![]()
Haha dat vliegtuig dat een tyfusherrie maakt terwijl de motoren overduidelijk uitstonden![]()
Doet SRU alleen situaties met vuurwapens? Want ik vind het wel wat eentonig worden zo. Ook wacht ik nog altijd op de écht slechte badguy. Maar misschien bestaan die in het echt gewoon niet.![]()
Damn, niet één clifhanger, maar een stuk of 6. Nu wordt 6 maanden wachten wel héél erg lang.![]()
Victor Garber was wel briljant goed. En Donna heeft wel heel snel promotie gemaakt.![]()
![]()
:(:@:@:@:@:@ AAAARGH!!!!
6 maand is heul wel te lang om te wachten
beetje on topic dan maar: vette afleveringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit. En wat Lfj zegt.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:52 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Damn, niet één clifhanger, maar een stuk of 6. Nu wordt 6 maanden wachten wel héél erg lang.![]()
Victor Garber was wel briljant goed. En Donna heeft wel heel snel promotie gemaakt.![]()
![]()
Wat een geniale aflevering zeg![]()
![]()
En wat sneu voor het teamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 32% gewijzigd door zoem op 08-02-2011 19:44:03 ]![]()
Wel weer typisch Flashpoint om een season finale als dit te doen, de etters
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
Goddamn!! die was goed zeg
Wat een drama all over the place.. geweldig einde van een seizoen.
Wat een top serie!Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!![]()
Head shot, dead shotAttended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Flashpoint
Season Premiere of Flashpoint kicks off Friday, May 6 at 8/7c! You won't want to miss a moment!
Goed nieuws
Staat op hun Facebook fanpage![]()
![]()
Waarschijnlijk season premiere op CBS, right?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:40 schreef FranticDJ het volgende:
Flashpoint
Season Premiere of Flashpoint kicks off Friday, May 6 at 8/7c! You won't want to miss a moment!
Goed nieuws
Staat op hun Facebook fanpageAttended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Yep, eerst 6 afleveringen die in januari/februari al op CTV te zien zijn geweest. Dan 7 nieuwe afleveringen, ik vermoed er direct achteraan, dus écht nieuwe afleveringen vanaf 17 juni (gok ik).quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:45 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Waarschijnlijk season premiere op CBS, right?![]()
Morgen. Laten we het hopen!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:12 schreef FranticDJ het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt1833347/
Dat zou vandaag moeten betekenen!![]()
I call BSAttended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Nog twee weken wachten dus.quote:[...]
Meanwhile, CTV’s hit series "Flashpoint" (June 17) reloads for an adrenaline-filled fourth season in simulcast with CBS following a six-week run of encore episodes beginning May 6
[...]
Bron CTVWhether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson![]()
Niet komende vrijdag?![]()
Voor de geïnteresseerde nerds: info volgens automatische-series-afleveringen-download-tool (genaamd Sickbeard).![]()
Sickbeardquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:48 schreef Aestivate het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de geïnteresseerde nerds: info volgens automatische-series-afleveringen-download-tool (genaamd Sickbeard)..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:48 schreef Aestivate het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de geïnteresseerde nerds: info volgens automatische-series-afleveringen-download-tool (genaamd Sickbeard).Die info is achterhaald.
Er is inmiddels al wel een 5e seizoen besteld (net als seizoen 4 18 afleveringen). Er komen er dus minimaal nog 36.![]()
![]()
Dit keer geen BS, maar keiharde waarheidquote:
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Was vroeg wakker, dus maar gelijk gekeken. Super aflevering. Dat Ed het zou overleven was geen verrassing, maar ben benieuwd of Ed nog last gaat krijgen van die arm (als je een sniper bent kan dat lastig zijn). Vrees echter meer voor Wordy en zijn hand.![]()
Hoop dat Victor Garber nog een keer terug komt, het feit dat het team 'on probation' is, geeft dat iig wel de mogelijkheid.![]()
Volgende weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij was goed
Vraag me af hoe ze altijd aan hun liedjes komen.
Vaak niet te vinden met soundhound/shazam laat staan op google d.m.v. de lyrics
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: