tja, als je blijk geeft van het over slaan van stappen in de handleiding gaan we alles maar nalopen hequote:
Ja ok, maar het kan toch niet zo zijn dat ik de enige HTC heb waarop het niet werkt...?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:17 schreef petre86 het volgende:
[..]
tja, als je blijk geeft van het over slaan van stappen in de handleiding gaan we alles maar nalopen he
google heeft anders ook een progje voor op WM6 misschien dat dat anders wel werkt? (al draait alles bij mij wel gewoon in een normaal e-mail accout op WM6 op een HTC.)
Nee, je hebt gelijk, het ligt aan jezelfquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:21 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Ja ok, maar het kan toch niet zo zijn dat ik de enige HTC heb waarop het niet werkt...?
Ook dat wil ik wel geloven, maar waar gaat het fout dan. De stappen op gmail.com heb ik gevolgd (en inmiddels 20x gecontroleerd), en het werkt niet. Rara.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:27 schreef petre86 het volgende:
[..]
Nee, je hebt gelijk, het ligt aan jezelf
hoe ik het heb gedaan:quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:34 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Ook dat wil ik wel geloven, maar waar gaat het fout dan. De stappen op gmail.com heb ik gevolgd (en inmiddels 20x gecontroleerd), en het werkt niet. Rara.
your welcomequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:53 schreef Man_Made_God het volgende:
Het werkt, driemaal hoezee!
Ik heb 2 zaken aangepast, dus ik weet niet waar het aan ligt. Namelijk:imap.gmail.com gewijzigd in pop.gmail.com netwerkverbinding gewijzigd van internet naar Vodafone GPRS
Bedankt voor de hulp allen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |