quote:Check! Maar Elegy blijft mijn favo.
Op woensdag 30 april 2003 23:41 schreef bas-beest het volgende:[..]
Ik heb die gelukkig wel, want het is altijd leuker om albums los te hebben...
Heeft iemand hier ook de EP 'My Kantele' ?
Een nieuwe Amorphis cd kan haast niet tegenvallen maakt niet uit hoe ze klinken net als Anathema trouwens.
quote:hij is uit, ik heb hem ook al geluisterd maar ik vind ze iets te makkelijk geworden (moeilijk uit te leggen, elk nummer klinkt te poppy met dezelfde compositie en met zo'n constante knallende bassdrum, net of elk nummer in de top40 moet komen (paradise lost kan dat tegenwoordig ook zo goed
Op woensdag 18 juni 2003 17:26 schreef Toffe_Ellende het volgende:
20 mei stond voor de release. is ie inmiddels eigenlijk uit? In Oor staat een goede recensie van Far from the Sun.Een nieuwe Amorphis cd kan haast niet tegenvallen maakt niet uit hoe ze klinken net als Anathema trouwens.
De rest was mij, en dan metname de zang altijd te eentonig en te flets om mijn nattentie vast te houden.
quote:Heb er ooit eens wat van gedownload. Die files ben ik door een crash kwijtgeraakt. Daarna heb ik er eigenlijk niet meer aan gedacht.
Op dinsdag 3 februari 2004 15:18 schreef Summoner het volgende:
Ik ben er nog steeds niet aan toegekomen om Far From the Sun te kopen. Hoe zit het met jou, Toffe? Heb jij hem wel al gehaald?
quote:Ik wil hem nog wel eens meenemen, maar ik merk dat het niet echt een prioriteit is. Gek, dat was met de vorige albums wel anders.
Op dinsdag 3 februari 2004 15:20 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Heb er ooit eens wat van gedownload. Die files ben ik door een crash kwijtgeraakt. Daarna heb ik er eigenlijk niet meer aan gedacht.
die heb ik ook... en hij's bij mij ook aardig grijs aan 't wordenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:58 schreef Voronwe het volgende:
De longsleeve van Black Winter Day is het mooite shirt uit mijn bandshirt collectie! Tis dat tie een beetje oud begint te worden.......
Maar hoe klinkt het dan, met andere zanger?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:25 schreef CvB het volgende:
Ik heb ze gezien op het Sziget festival en vond hun nieuwere nummers eigenlijk wel goed, vooral omdat daarin normaal gezongen wordt en niet gegrunt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |