abonnement Unibet Coolblue
pi_60920504
TranceVP
  maandag 18 augustus 2008 @ 20:20:54 #77
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_60933186
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 20:51 schreef Veersesmurf het volgende:
Zo dan, dit lijkt me wel een heerlijk feestje! Is die dooie muis uberhoubt wel is in Nederland geweest?
Deadmau5 knalde afgelopen vrijdag knoeterhard op Lowlands .
Liveset is hier te vinden.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 11:44:46 #78
105311 Xantra
Cinematographer
pi_61060906
Op naar MysteryLand
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
pi_61061807
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 11:44 schreef Xantra het volgende:
Op naar MysteryLand
have fun.. ipv mysteryland, ga ik vanmiddag boodschappen doen voor mijn oma.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 18:26:34 #80
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_61068294
Damn wat een lekkere ASOT weer (366)
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  zondag 24 augustus 2008 @ 12:15:13 #81
105311 Xantra
Cinematographer
pi_61082145
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 11:44 schreef Xantra het volgende:
Op naar MysteryLand
oei wat was het vet, met als toetje een te dikke vuurwerkshow!
ik heb Marco V, Lektroluv, Fedde, Tiësto, Hardwell, Laidback Luke, Funkerman gedeeltelijk gehoord, vooral V en Lektroluv waren erg vet! Bij Tiësto stonden te veel 40plussers dus snel weer weg naar Funkerman, toen nog ff Luke, die ook wel vet draaide, maar weer veel van hetzelfde.

verder goede catering, genoeg barretjes, goed geregeld allemaal
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
pi_61082934
Mysteryland was weer vet, echt Kyau & Albert, wat een helden.
  zondag 24 augustus 2008 @ 14:37:15 #83
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_61085081
Was ik dan de enige die een kutdag heeft gehad?!

Was al veeeels te laat, omdat mn vriendins vriendje het een uur voor vertrek besloot uit te maken, dus drama en gezeik met vervoer (want die klootzak zou rijden maar ging dus niet meer mee) waardoor ik uren heb zitten wachten. Uiteindelijk duurde het me toch té lang en ben ik rond 2 uur maar 'alvast' gegaan. Kwam ik bij de persbalie, mocht ik er niet in omdat de tweede reporter een +1 zou hebben gehad en mijn naam niet op de lijst stond (ik was die +1, al had ik een eigen pdfje gekregen, Id&T heeft verkeerd af zitten strepen) dus 20 telefoontjes later en 3 x smeken zonder resultaat mocht ik naar de artiesteningang lopen, waar het geregeld zou worden. Uiteraard een tering-eind lopen, ik gok zo'n 4 km. 3 x verkeerde kant opgestuurd door de security.

Halverwege lachtte het geluk me eindelijk toe, want ik zag dat het pad waar de security me naartoe had gestuurd gewoon naar binnen leidde, zonder securityguys, hekken, of wat dan ook. Dus hallehluhja, jezus en tering, eindelijk binnen om 4 uur.

Op vriendinnen gewacht die er tien minuten later waren, bleek dat de lockers op waren bij ingang noord en we helemaal naar zuid moesten lopen (met slaapzakken en 3 tassen, vrouwen...). Om 17.00 stonden we eindelijk bij de mainstage, stukje Richie Hawtin gezien, toen door naar Eclipse waar Menno aan zn laatste nummer bezig was en stuk Sean Tyas gezien. Na 20 min op weg gegaan naar Tiesto, maar daar mocht niemand meer in, omdat de tent vol zat. Dus toen maar richting mainstage gelopen. Halverwege vraag ik of iemand een foto van ons 3en wil maken...wat denk je? Laat die vent mn gloednieuwe camera vallen! Lens kapot, kan niet meer open of dicht en hij functioneert gewoon niet meer Gegevens uitgewisseld en met een kuthumeur maar toch ook lachend (kan het immers nóg erger?) door naar Mainstage, waar Tocadisco heerlijk bezig was, Laidback Luke het nog lekkerder overnam en David Guetta een verbazingwekkende trancy set draaide met 'Arnej - They always come back' en 'Antiloop - In my mind'. Vuurwerk was supermooi, al baalde ik uiteraard dat ik er geen foto's van kon maken, of toffe filmpjes

Ergens daar ook nog fijn een sigaret tegen mn rug gedrukt gekregen ('moet ik er een kusje op doen?') en geheel overbodige regenlaarzen gedragen die aan het eind vd dag in vreselijke pijn resulteerden...maar das dan wel mn eigen schuld. Of die van Piet Paulusma.

Dus...ik heb weleens fijnere feestjes meegemaakt
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  zondag 24 augustus 2008 @ 15:02:37 #84
105311 Xantra
Cinematographer
pi_61085570
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 14:37 schreef DreamAway het volgende:
Was ik dan de enige die een kutdag heeft gehad?!

Was al veeeels te laat, omdat mn vriendins vriendje het een uur voor vertrek besloot uit te maken, dus drama en gezeik met vervoer (want die klootzak zou rijden maar ging dus niet meer mee) waardoor ik uren heb zitten wachten. Uiteindelijk duurde het me toch té lang en ben ik rond 2 uur maar 'alvast' gegaan. Kwam ik bij de persbalie, mocht ik er niet in omdat de tweede reporter een +1 zou hebben gehad en mijn naam niet op de lijst stond (ik was die +1, al had ik een eigen pdfje gekregen, Id&T heeft verkeerd af zitten strepen) dus 20 telefoontjes later en 3 x smeken zonder resultaat mocht ik naar de artiesteningang lopen, waar het geregeld zou worden. Uiteraard een tering-eind lopen, ik gok zo'n 4 km. 3 x verkeerde kant opgestuurd door de security.

Halverwege lachtte het geluk me eindelijk toe, want ik zag dat het pad waar de security me naartoe had gestuurd gewoon naar binnen leidde, zonder securityguys, hekken, of wat dan ook. Dus hallehluhja, jezus en tering, eindelijk binnen om 4 uur.

Op vriendinnen gewacht die er tien minuten later waren, bleek dat de lockers op waren bij ingang noord en we helemaal naar zuid moesten lopen (met slaapzakken en 3 tassen, vrouwen...). Om 17.00 stonden we eindelijk bij de mainstage, stukje Richie Hawtin gezien, toen door naar Eclipse waar Menno aan zn laatste nummer bezig was en stuk Sean Tyas gezien. Na 20 min op weg gegaan naar Tiesto, maar daar mocht niemand meer in, omdat de tent vol zat. Dus toen maar richting mainstage gelopen. Halverwege vraag ik of iemand een foto van ons 3en wil maken...wat denk je? Laat die vent mn gloednieuwe camera vallen! Lens kapot, kan niet meer open of dicht en hij functioneert gewoon niet meer Gegevens uitgewisseld en met een kuthumeur maar toch ook lachend (kan het immers nóg erger?) door naar Mainstage, waar Tocadisco heerlijk bezig was, Laidback Luke het nog lekkerder overnam en David Guetta een verbazingwekkende trancy set draaide met 'Arnej - They always come back' en 'Antiloop - In my mind'. Vuurwerk was supermooi, al baalde ik uiteraard dat ik er geen foto's van kon maken, of toffe filmpjes

Ergens daar ook nog fijn een sigaret tegen mn rug gedrukt gekregen ('moet ik er een kusje op doen?') en geheel overbodige regenlaarzen gedragen die aan het eind vd dag in vreselijke pijn resulteerden...maar das dan wel mn eigen schuld. Of die van Piet Paulusma.

Dus...ik heb weleens fijnere feestjes meegemaakt
ghehe stiekem even aan het lachen

maar al die klachten hebben niets met Mysteryland te maken toch? allemaal persoonlijke dingetjes.
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
pi_61085623
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 14:37 schreef DreamAway het volgende:

Ergens daar ook nog fijn een sigaret tegen mn rug gedrukt gekregen ('moet ik er een kusje op doen?')
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  zondag 24 augustus 2008 @ 16:04:05 #86
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_61087086
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 14:37 schreef DreamAway het volgende:
David Guetta een verbazingwekkende trancy set draaide met 'Arnej - They always come back' en 'Antiloop - In my mind'.
Apart, ik hoorde van alle kanten dat David echt bagger draaide
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  zondag 24 augustus 2008 @ 16:19:13 #87
105311 Xantra
Cinematographer
pi_61087406
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 16:04 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Apart, ik hoorde van alle kanten dat David echt bagger draaide
hij draaide ook baggerslecht
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  zondag 24 augustus 2008 @ 17:58:49 #88
8875 Mdk
Smart-ass
pi_61089482
Ach ja.. iedereen heeft wel eens van die dagen.. 't is alleen erg jammer dat dat dan uitgerekend op mysteryland moet zijn. Mijn enige minpuntje van de dag was dat savonds het ijs op was bij de bacardi mojito bar, en ze ze dus niet meer konden maken
Latest releases: http://www.dekooker.nl
  zondag 24 augustus 2008 @ 18:50:22 #89
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_61090468
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 15:02 schreef Xantra het volgende:
maar al die klachten hebben niets met Mysteryland te maken toch? allemaal persoonlijke dingetjes.
op de perstoegang na idd, en dat was toch echt wel ff bagger geregeld van ID&T hoor.
Maar ik moet toegeven, als ik er 11 uur al was geweest zou een deel van die problemen er niet zijn geweest, en had ik waarschijnlijk een topdag gehad.

Ik heb prima genoten van David's setje eigenlijk, al was ik misschien op dat punt al blij dat ik überhaupt nog iets kon horen draaien
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  zondag 24 augustus 2008 @ 20:06:39 #90
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_61092506
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 18:50 schreef DreamAway het volgende:

[..]

op de perstoegang na idd, en dat was toch echt wel ff bagger geregeld van ID&T hoor.
Maar ik moet toegeven, als ik er 11 uur al was geweest zou een deel van die problemen er niet zijn geweest, en had ik waarschijnlijk een topdag gehad.

Ik heb prima genoten van David's setje eigenlijk, al was ik misschien op dat punt al blij dat ik überhaupt nog iets kon horen draaien
They always come back is een wereldplaat . Die knalt zo lekker hard en is toch vrij minimaal
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  zondag 24 augustus 2008 @ 20:10:28 #91
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_61092619
Ik hoor het alweer aan de setjes... Als je Chris Lake niet gehoord heb ben je niet geweest
Wat een helden 31minuten en 3 seconden heb ik van deze man op Mysteryland aanstaan... booohhh!
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  zondag 24 augustus 2008 @ 21:50:40 #92
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_61095381
Sasha Essential Mix Creamfields 2008

  dinsdag 26 augustus 2008 @ 12:59:50 #93
36461 Joppy
geen colaboy
pi_61136500
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 17:58 schreef Mdk het volgende:
Ach ja.. iedereen heeft wel eens van die dagen.. 't is alleen erg jammer dat dat dan uitgerekend op mysteryland moet zijn. Mijn enige minpuntje van de dag was dat savonds het ijs op was bij de bacardi mojito bar, en ze ze dus niet meer konden maken
Ik vond het wel een minpuntje dat de ISOS blijkbaar te klein was. En ik ga niet in de rij staan voor 1 tent terwijl er nog tig anderen zijn Daardoor wel een goeie set van Tiesto gemist, naar het schijnt.
Verder een heerlijke dag gehad! Lekker in het zonnetje staan swingen op de main en 's avonds in de eclips. Plus allerlei korte uitstapjes naar area's
Let the beat control your body!
pi_61137095
Snap sowieso niet dat ze Tiesto in die tent gezet hebben.
Je weet van te voren dat het gigantisch druk gaat worden, erg jammer.
pi_61138088
die fout heeft oa id&t al meerdere keren gemaakt.. Kan me nog een set op innercity herinneren waar de stekker eruit getrokken werd wegens de drukte.
pi_61138925
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 14:01 schreef Prosac het volgende:
die fout heeft oa id&t al meerdere keren gemaakt.. Kan me nog een set op innercity herinneren waar de stekker eruit getrokken werd wegens de drukte.
En de main afgezet op TE dit jaar, maar goed, groter dan de main kan je niet
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
pi_61139554
kijk das begrijpelijk.. Dan kan je niet anders. Veelal is het zo dat hij dat in een bijzaaltje gepropt wordt.
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 17:57:29 #98
105311 Xantra
Cinematographer
pi_61144441
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 13:24 schreef SimtekF1 het volgende:
Snap sowieso niet dat ze Tiesto in die tent gezet hebben.
Je weet van te voren dat het gigantisch druk gaat worden, erg jammer.
jah onbegrijpelijk dat ze hem niet laten afsluiten op de main, wnat die guetta sloeg nergens op en die tent waar Tijs in stond was belachelijk.

Maar die lichtborden hadden ze er van te voren al neergezet om zo mensen in de andere tenten te houden want er was nog prima te komen ook al stond er: Tiësto is onbereikbaar
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 22:35:18 #99
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_61152841
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 17:57 schreef Xantra het volgende:

[..]
Maar die lichtborden hadden ze er van te voren al neergezet om zo mensen in de andere tenten te houden want er was nog prima te komen ook al stond er: Tiësto is onbereikbaar
ik hoorde achteraf idd dat er telkens een lichting mensen bij mocht ofzo...maarja je weet nooit hoe lang je dan moet gaan staan wachten
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
pi_61153149
Snap niet dat mensen in die tent wilde zijn, heb er heel even gestaan maar je kan gewoon niet eens dansen omdat je gewoon vast staat tegen andere mensen.

Dat van Innercity kan ik me ook nog goed herinneren.
We stonden halverwege de zaal waar iedereen binnen kwam en op het moment dat Tiesto bijna moest beginnen werd je gewoon de zaal uitgedrukt zo vol.

Maarja wat doe je er aan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')