Ik heb alle posters nogquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:47 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Mijn broer was X-files fan. Misschien dat ik met hem die tweede ga kijken. En dan moet ik Wall E ook nog gaan kijken. Volgende week tijd!
Ook niet erg gevonden.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:11 schreef Sirolf het volgende:
Hmm... ik verwachtte dat Silvia Swart ging zingen...
Klik op de laatste | hieronder, krijg je 15 pagina`s met Smileysquote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:07 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Teenage Dirtbag![]()
En cool dat Domien morgen Ekstra Weekend presenteert
[..]
welke smilie site?
Ik hoopte het.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:11 schreef Sirolf het volgende:
Hmm... ik verwachtte dat Silvia Swart ging zingen...
uuhm misschien is dat het wel, maar ik sluit ook niet uit dat het de dame is die je Frans (quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:12 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Klik op de laatste | hieronder, krijg je 15 pagina`s met Smileys
Mijn broer was/is echt fan, hij heeft er op het Sint Lucas (grafische school) nog een airbrush reclame project van gemaakt. A1. Misschien hangen de posters ook nog in huis...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:12 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik heb alle posters nog.
Ken alleen niemand die ook fan was/is.
Word er helemaal emotioneel van. Mulder & Scully
.
Jammer, dan maar niet kijken. Of even zoeken op Maria Belloquote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:13 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Die wordt vervangen door Maria Bello.
Amy... [ afbeelding ]
* Marc63 steekt zn hand op.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:12 schreef on_air het volgende:
Ken alleen niemand die ook fan was/is.
Ik kom er net achter inderdaad...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens mij speelt zij niet mee in de film.
edit:
Spuit 11
Je hoort dat het oud is en het is inderdaad lekker eenvoudig maar zo heerlijk pakkend. Volgens mij zitquote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
Blijft een lekker nummer, eenvoudige tekst ook
Seizoen is nog niet eens begonnen, je grijpt gewoon iedere gelegenheid aan om te kunnen drinkenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:22 schreef Sersjee het volgende:
Ik peer 'em, er moeten pilseners gedronken worden met m'n voetbalkornuiten.[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |