abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67193922
Een vaak voorkomende probleem bij spelers uit de Ajaxjeugd is dat ze na hun doorbraak een periode van terugval kennen.
pi_67196542
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 23:52 schreef Radegast het volgende:
Blundertje bij de 1-1. Voor de rest was 'ie erg onrustig bezig..
Hij keepte best prima hoor, alleen denk ik dat wanneer hij net nog twee seconden langer wacht bij beide situaties, dat ie ze allebei heeft.
pi_67196582
Typisch. Is het nu al tijd om hem weer af te schrijven Twee weken terug was het nog een wereldkeeper
pi_67196637
Niemand schrijft hem toch af? Je moet toch kijken naar wat er gebeurd?
pi_67196663
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 09:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Niemand schrijft hem toch af? Je moet toch kijken naar wat er gebeurd?
Iets meer krediet mag wel. Zag er soms inderdaad niet lekker uit, maar ach.
pi_67196804
Maar dan mag je dus niet zeggen dat hij er niet lekker uit zag bij die eerste goal?

Ik zeg niet dat het een complete blunder was oid, maar ik denk dat als hij in dat soort situaties een tel of twee tellen langer blijft staan, hij nog steeds snel genoeg is om die bal goed te blokken, nu is hij er denk ik iets te snel.

Overigens vond ik het een verademing hoe hij het spel verlegt en de niet gelijk de lange bal zoekt.
pi_67196858
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 09:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar dan mag je dus niet zeggen dat hij er niet lekker uit zag bij die eerste goal?

Ik zeg niet dat het een complete blunder was oid, maar ik denk dat als hij in dat soort situaties een tel of twee tellen langer blijft staan, hij nog steeds snel genoeg is om die bal goed te blokken, nu is hij er denk ik iets te snel.

Overigens vond ik het een verademing hoe hij het spel verlegt en de niet gelijk de lange bal zoekt.
Mag je best zeggen. Zo wordt het hierboven alleen niet gebracht.
  donderdag 19 maart 2009 @ 09:27:11 #183
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_67197117
Wederom geen sterk optreden.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_67197366
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 23:52 schreef Radegast het volgende:
Blundertje bij de 1-1. Voor de rest was 'ie erg onrustig bezig..
Van Oleguer ja.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  donderdag 19 maart 2009 @ 09:54:42 #185
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_67197900
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 09:36 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Van Oleguer ja.
En vervolgens komt hij uit z'n goal en moet ie die bal gewoon hebben, anders was Alderweireld er nog tussen gekomen. Want die zag je naar de goal lopen omdat Vermeer dr uit kwam.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_67198058
Alderweireld had er nooit meer bijgekund. Oleguer had die bal weg moeten glijden, dan was er niks aan de hand geweest.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_67198302
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 09:59 schreef kevin6188 het volgende:
Alderweireld had er nooit meer bijgekund. Oleguer had die bal weg moeten glijden, dan was er niks aan de hand geweest.
oleguer kwam snelheid te kort en vermeer kon er niet veel meer aan doen.

zie ook de actie van torres tegenoever vidic bij manchester-liverpool.

Vidic wordt te kijk gezet door torres en loop af op van der sar. De keeper dwingt hem naar buiten en blijft staan tot laatste moment maar torres maakt koel af. vermeer deed ongeveer hetzelfde maar in mindere mate.

bij die tweede goal kwam hij lengte te kort. is ook iets wat ik experts hoor zeggen. stekelenburg heeft lengte, vermeer mist dat waardoor spelers meer durven te doen wat mears deed.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_67243880
Beetje pech is het ook wel, meestal krijgt een spits zo'n bal er zelden langs en dan zou het een geweldige redding zijn geweest bij die 1-1. Maar goed, zag er wel ongelukkig uit, pech of niet.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_67757139
quote:
Vermeer heeft nu iets te verliezen

KERKRADE - Kenneth Vermeer is sinds vier weken eerste keeper van Ajax. De druk om te presteren is veranderd. "Als vaste doelman heb je iets te verliezen, als reservedoelman heb je iets te winnen."

Kenneth Vermeer is een kenner van het veld in Kerkrade. "Het is hobbelig," zegt hij twee dagen voor de wedstrijd in de perskamer van Ajax. "We hebben er dinsdag nog gespeeld met Nederland B."

Oranje speelde met 1-1 gelijk tegen Jong Italië. Maar Vermeer bleef dat duel, volgens afspraak, op de reservebank. Misschien daarom liet hij zich zondag na vier minuten onaangenaam verrassen toen hij een ongelukkige terugspeelbal onder controle probeerde te krijgen. De keeper van Ajax moest een corner weggeven die vervolgens maar net over zijn doel werd gekopt.

Terwijl Vermeer vorige week met Nederland B op pad was, stond Ajax' reservekeeper Maarten Stekelenburg op doel in de WK-kwalificatiewedstrijden tegen Schotland en Macedonië. Dat is raar, maar daar kan Vermeer verder niet zo veel mee. Het is zoals het is en de nieuwe eerste doelman moet er het beste van maken. "Als ik het niet goed doe, kan ik er zo weer naast staan."

Hoewel Vermeer voor de winterstop al maandenlang de vervanger was van de geblesseerde Stekelenburg, is er iets veranderd sinds Marco van Basten voor het duel met Olympique Marseille Vermeer verkoos boven de volledig fitte Stekelenburg. "Eerst had ik iets te winnen en nu heb ik iets te verliezen," zegt Vermeer. "De druk is anders, maar ik benader de wedstrijden van de laatste weken hetzelfde als ik altijd heb gedaan."

Door de opmerkelijke keuze van Van Basten ligt elk tegendoelpunt van Vermeer onder een vergrootglas. Bij zijn eerste duel als eerste man werd Vermeer geplaagd door een polletje, waardoor de bal over zijn armen in het doel verdween.

Tijdens de return met Olympique mocht Mamadou Niang de gelijkmaker onder de uitkomende Vermeer inschieten. "Als ik niet was uitgegleden op het moment dat ik afzette om uit te komen, was ik eerder bij de bal geweest dan Niang en had ik dat schot kunnen pareren." En zondagmiddag verdween een schot van Cissé in de korte hoek.

Tegen Roda bokste Vermeer een corner niet ver genoeg het strafschopgebied uit en ook in de Uefacupwedstrijd met Aston Villa zag hij er bij corners niet solide uit, maar de doelman bestrijdt dat hoge ballen zijn zwakke punt zijn. "De buitenwereld stelt dat, maar ik laat me daar niet gek door maken. Ik kan me op dat vlak verbeteren, maar ik kan me op álle vlakken verbeteren. Trappen met links, met rechts, vallen, noem maar op. We trainen op het totaalpakket en besteden daarbij óók aandacht aan hoge ballen. Niet meer en niet minder."

Het sterkste punt van Vermeer is ongetwijfeld zijn reflex. Tegen Roda schoot hij zijn ploeg kort voor tijd te hulp met een prachtige redding op een vrije trap van Marcel de Jong. "Zo'n bal heb ik bij veel keepers al zien binnengaan," zei Roda-trainer Harm van Veldhoven. (JOP VAN KEMPEN)
pi_67757496
hij blijft momenten hebben waarvan ik zeg, onzekere keeper. een paark vastgezet bij corners. lijkt me toch iets wat niet hoort. hoor de experts zeggen dat het te maken heeft met lengte. keepers die te klein zijn of iets dergelijks. heeft wel iets maar in hoeverre bepaald vraag ik me af. vind hem steeds minder goed keepen
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_68276866
quote:
Vermeer: "Contractverlenging komt wel goed"
22 april 2009

Kenneth Vermeer gaat er vanuit dat hij op korte termijn met Ajax overeenstemming bereikt over een nieuw contract. Beide partijen gaan begin mei met elkaar rond de tafel zitten en de keeper heeft de intentie om zijn verbintenis te verlengen.

"Het komt allemaal wel goed", zegt hij op de Ajax-site over de contractbesprekingen. "Het is nooit mijn intentie geweest hier weg te gaan. Ik heb het hier naar mijn zin en probeer hier zo lang mogelijk te blijven en mooie jaren tegemoet te gaan."

Vermeer begon dit seizoen als derde doelman, maar passeerde Dennis Gentenaar en Maarten Stekelenburg in de hiërarchie. "Dit had ik alleen maar mogen hopen, maar uiteindelijk is het toch gelukt. Ik kom hier uit de jeugd en heb altijd in Amsterdam gewoond en natuurlijk was het mijn doel onder de lat te staan bij Ajax.
  maandag 4 mei 2009 @ 01:27:24 #192
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_68643519
Al weken verre van een eindbaas. Incidenten? Of was die goede periode vanaf de OS juist een incident? Wordt nog heel lastig voor technische staf van Ajax om te bepalen met wie ze volgend jaar als eerste keeper verder willen gaan. Vermeer staat, of stond, min of meer vast... maar of dat zo blijft........
pi_68643753
Gewoon Stekelenburg onder de lat.
pi_68644015
Ik vond hem onzeker vandaag.

Gewoon Stekelenburg in de basis, Stekelenburg is zo wie zo te goed voor de bank, dan maar naar een andere club.

Maar Vermeer moet ook spelen voor z'n ontwikkeling een van de twee, moet weg volgens mij.
  maandag 4 mei 2009 @ 17:57:48 #195
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_68662841
Vermeer is een Menzo: Je blijft bibberen bij elke bal.
Wie dit leest is gek
pi_68699239
Doelpunten tegen liggen eerder aan vergiet voor hem dan aan Vermeer zelf.
  donderdag 9 juli 2009 @ 01:14:59 #197
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_70801029
quote:
Op woensdag 22 april 2009 17:31 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
Hoe staat het hiermee? Nog niet getekend toch?
pi_70801531
Te klein
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70950564
quote:
Kenneth Vermeer wil nog altijd bijtekenen bij Ajax
Datum: 13-jul-2009 22:25

Kenneth Vermeer (foto) is niet van plan Ajax op korte termijn te verlaten. Zelfs niet als hij de concurrentiestrijd van Maarten Stekelenburg verliest. Wat hem betreft gaat hij snel met Ajax rond de tafel. Ongeacht de uitkomst van de keeperstrijd tussen Maarten Stekelenburg en hem wil Kenneth Vermeer bij Ajax blijven. “Dit is mijn club en mijn ontwikkeling verloopt voorspoedig,” zegt hij. “Ik had vorig seizoen in mijn hoofd om bij de eerste achttien te komen. Dat is vrij vlot gelukt. Daarna ben ik zelfs periodes eerste keeper geweest. Het gaat snel. Jammer alleen dat ik geblesseerd raakte aan mijn schouder en daardoor het seizoenslot moest missen.”

Ajax-trainer Martin Jol was te spreken over de recente optredens van Vermeer in de voorbereiding. Toch is de keeperstrijd in Amsterdam nog volledig open. Jol: “Daar beslis ik pas over een paar weken over.”

Mocht hij de strijd verliezen, dan zal Vermeer niet de handdoek gooien. Ondanks dat hij vorig seizoen aangaf dat hij tijdens de nakende voetbaljaargang eerste keeper wilde zijn. “Als ik ernaast kom te staan, zul je mij niet het woord ‘onacceptabel’ in de mond horen nemen. Iedereen wil spelen. Mocht de keuze niet op mij vallen, dan zal ik keihard blijven werken. Er kan altijd weer een kans komen.”

Vermeers contract loopt over een jaar af. Een contractverlenging laat lang op zich wachten, maar de doelman maakt zich er niet druk om. “We hebben één keer gesproken en voor de rest houd ik me er niet mee bezig.”

Maar wat wil jij?
“Ik wil best bijtekenen. Daar heb ik nooit een geheim van gemaakt.”
  maandag 13 juli 2009 @ 23:18:28 #200
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_70951123
Voor zijn carrière is een basisplaats van groot belang. Die zekerheid heeft hij bij andere teams meer denk ik.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')