abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 augustus 2008 @ 16:06:05 #1
203039 pirlo444
adelante chicos!!!!!!!!!!!!!!!
pi_60630485
Wat heeft een figuur als sibon te zoeken op de olympische spelen ? was seedorf dan toch niet meer raadzaam geweest of laten we zegge op elke linie 1 dispensatie speler (verdediger middenveld aanval )
pi_60630692
Je hebt geen dispensatie spelers nodig; Lens, Amrabat, Bruins en Aissati zijn creatief genoeg.
- verwijderd door admin -
  donderdag 7 augustus 2008 @ 16:18:39 #3
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_60630856
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 16:12 schreef groenen het volgende:
Je hebt geen dispensatie spelers nodig; Lens, Amrabat, Bruins en Aissati zijn creatief genoeg.
Juist.

Seedorf zou ook helemaal niets te zoeken hebben gehad op de OS. Zwaar overschatte speler. Ik had inderdaad veel liever Aissati, Amrabat en Bruins gezien, en dan gewoon Sno naast Babel diep in de spits.

Maduro en Emanuelson weten ook niet echt te overtuigen. Makaay ook niet indrukwekkend.

Jaliens deed het wel goed trouwens.
pi_60630859
Waarom schrijf je Sibon af? Die kerel heeft een fantastisch jaar bij Heerenveen gehad en maakt normaliter met zijn spel anderen beter. Vandaag speelde ie echt heel slecht, maar ik heb wel degelijk begrip voor de keuze voor Sibon. Die gaat echt nog wel wat laten zien.
pi_60630876
Ja ik vond dit ook al vreemd, als de mogelijkheid bestaat om oudere spelers mee te nemen, doe het dan goed. Zie Argentinië. Sibon zit ook nog is op de bank, zo verneuk je dat hele voordeel.

Van Bommel had een prima optie kunnen zijn, geen EK maar volgens mij deed Bayern huilie?
NBA -- 1. Bundesliga -- Primera Division -- Premier League -- Eredivisie -- FEB Eredivisie
  donderdag 7 augustus 2008 @ 16:22:57 #6
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_60630981
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 16:19 schreef SixtY het volgende:
Ja ik vond dit ook al vreemd, als de mogelijkheid bestaat om oudere spelers mee te nemen, doe het dan goed. Zie Argentinië. Sibon zit ook nog is op de bank, zo verneuk je dat hele voordeel.

Van Bommel had een prima optie kunnen zijn, geen EK maar volgens mij deed Bayern huilie?
Zowel KNVB als Bayern deden huillie.
Sowieso moet je met dit warme weer niet al te oude 'zware' spelers meenemen.
Van Bommel is in mijn ogen wel een basisspeler voor Oranje, maar ik weet niet of hij in Jong Oranje echt van meerwaarde zou zijn geweest... (alhoewel als je kijkt naar Maduro en Emanuelson vandaag, dan had ik daar inderdaad liever Van Bommel gezien (en NOG liever gewoon Aissati) )
pi_60631271
Doe dat even in het topic van het het olympisch elftal. Nu krijgen we 60 topics over voetbal, terwijl het zowat de minst belangrijke sport is op de OS.
pi_60631286
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 16:33 schreef TheArt het volgende:
Doe dat even in het topic van het het olympisch elftal. Nu krijgen we 60 topics over voetbal, terwijl het zowat de minst belangrijke sport is op de OS.
Wel mee eens.
pi_60633085
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 16:18 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Juist.

Seedorf zou ook helemaal niets te zoeken hebben gehad op de OS. Zwaar overschatte speler. Ik had inderdaad veel liever Aissati, Amrabat en Bruins gezien, en dan gewoon Sno naast Babel diep in de spits.

Maduro en Emanuelson weten ook niet echt te overtuigen. Makaay ook niet indrukwekkend.

Jaliens deed het wel goed trouwens.
Blijkt maar weer dat jij geen verstand hebt van voetbal.
pi_60633169
Welke kies jij heeft weinig zin meer, je kunt de dispensatiespelers beter evalueren.

Makaay viel helaas uit, weinig van gezien. Jaliens was degelijk, Sibon was niet erg slecht, maar ook niet goed.
That's all folks!
pi_60633411
Ze hadden Klaas Jan gewoon mee moeten nemen, haha. Wel klote voor Makaay dat die meteen geblesseerd geraakt is.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_60653464
Even de topictitel aangepast, zo kunnen we er wat meer mee.
That's all folks!
pi_60653884
Toch raar dat je een B-Speler als Sibon meeneemt
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_60654344
Vind het niet echt een toegevoegde waarde hebben. Of het 'gewone' nationale elftal, of onder de 23.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_60707275
.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_60707308
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')