Juist.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:12 schreef groenen het volgende:
Je hebt geen dispensatie spelers nodig; Lens, Amrabat, Bruins en Aissati zijn creatief genoeg.
Zowel KNVB als Bayern deden huillie.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:19 schreef SixtY het volgende:
Ja ik vond dit ook al vreemd, als de mogelijkheid bestaat om oudere spelers mee te nemen, doe het dan goed. Zie Argentinië. Sibon zit ook nog is op de bank, zo verneuk je dat hele voordeel.
Van Bommel had een prima optie kunnen zijn, geen EK maar volgens mij deed Bayern huilie?
Wel mee eens.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:33 schreef TheArt het volgende:
Doe dat even in het topic van het het olympisch elftal. Nu krijgen we 60 topics over voetbal, terwijl het zowat de minst belangrijke sport is op de OS.
Blijkt maar weer dat jij geen verstand hebt van voetbal.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:18 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Juist.
Seedorf zou ook helemaal niets te zoeken hebben gehad op de OS. Zwaar overschatte speler. Ik had inderdaad veel liever Aissati, Amrabat en Bruins gezien, en dan gewoon Sno naast Babel diep in de spits.
Maduro en Emanuelson weten ook niet echt te overtuigen. Makaay ook niet indrukwekkend.
Jaliens deed het wel goed trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |