abonnement Unibet Coolblue
pi_60629304
Het zit zo, ik heb eigenlijk al jarenlang last van buikpijn. En dan niet gewoon buikpijn, maar echt dat het in m'n darmen ineens ongelovelijk pijn doet. De enige oplossing is -> snel naar de wc om te diareeën. Ik moet dan ook echt binnen een kwartier naar de wc anders kan ik t niet binnen houden (denk ik, ben iedere keer maar op tijd gegaan).
Nu was ik vorige week op vakantie naar Terschelling waar ik vanaf dag 2, dagelijks last van zulk soort taferelen had. En dan niet 1 keer per dag, maar minstens 3 keer. Kwam ik terug van vakantie, had ik nog steeds dagelijks last van buikpijn, maar wel iets minder.
Nouja omdat het al jaren zo was leek het mij een goed idee om maar eens een keer naar de dokter te gaan. Moeders is op vakantie, maar geen probleem, dan neem ik de bus wel. De dokter zit immers een dorp verderop. Jordy fijn in de bus richting de dokter, laatste stukje gelopen. Even in de wachtkamer gezeten en hoppa, even gepraat, dokter even aan mijn buik voelen maar merkte niks vreemds.
Nu leek het hem wel een goed idee om even mijn ontlasting te laten onderzoeken, in Lelystad en in Amsterdam. Afijn, ik krijg 2 mooie, niet al te kleine maar ook niet bijster grote potjes mee.

2 mooie potjes

Terug thuis gekomen zit ik mij af te vragen hoe ik mijn ontlasting in die potjes ga krijgen. Ik zou m tegen mijn poepert aan kunnen zetten, en dan op de helft afknijpen, om verder te gaan in t andere potje. Dit leek mij echter niet zo'n goed idee. Aangezien ik dan af moest knijpen wat nooit prettig is, + ik zou zo'n heel potje hebben gestouwd, wat ook niet prettig is voor mijn vrindjes van het lab.
Nou goed, dan poep ik wel, en doe ik het daarna met een lepeltje in de potjes. TERING wat een meur komt er van je kak af als je zo dicht met je kop er bij zit, godverdomme En met een theelepeltje een stukje stront proberen te pakken is ook niet t makkelijkste werk

Nouja uiteindelijk alles gelukt. Toen bedacht ik me ineens dat m'n mams dus op vakantie is, en dat ik ook de bus naar het ziekenhuis zou moeten nemen. Dat zal op zich niet zo'n probleem zijn, echter: het is vanaf het busstation toch wel een kut eind lopen naar het ziekenhuis, en met die regen van vandaag lijkt me dat ook niet prettig. (De paraplu die we hadden heb ik volgens mij tijdje geleden kapoet gemaakt ).

Nouja mamsie komt morgen weer thuis, dus dan kan ik t wel doen. Maar, dan zit ik alsnog met die potjes met poep, die op m'n bureau staan en mij constant om aandacht vragen.

Pics ter verduidelijking:
Ze kijken me aan vanaf het bureau:

Potje poep 1

Inside view:
Potje poep 2


Ohja lieve FOK!kers, ik heb mijn maaginhoud gewaagd om die 2e foto te maken, ik ging bijna over m'n nek van die lucht die er vrij kwam

[ Bericht 1% gewijzigd door Juup© op 07-08-2008 15:30:39 (Poep link) ]
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
pi_60629348

Dat is het enige,
[ Bericht 91% gewijzigd door Juup© op 15-08-2008 19:08 ]
pi_60629366
pi_60629420
Juup©: ontzettend preutse trut dat je d'r bent...
pi_60629437
Oh noes, een plaatje van poep
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
pi_60629438
Bedankt voor het mededelen en de pics, een paint had ook volstaan hoor.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_60629442
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 15:28 schreef jordeeeh het volgende:


Ohja lieve FOK!kers, ik heb mijn maaginhoud gewaagd om die 2e foto te maken, ik ging bijna over m'n nek van die lucht die er vrij kwam
Vraagje: Waarom niet gewoon op een stuk plastic gepoept in de wc pot en de ontlasting dan met een schoonmaakhandschoen (of een plastic zak om je hand) opgepakt en in de potjes gedaan?
pi_60629456
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 15:32 schreef BobbyB het volgende:
Bedankt voor het mededelen en de pics, een paint had ook volstaan hoor.
Paints mogen toch niet meer?
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
pi_60629477
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 15:32 schreef Juup© het volgende:

[..]

Vraagje: Waarom niet gewoon op een stuk plastic gepoept in de wc pot en de ontlasting dan met een schoonmaakhandschoen (of een plastic zak om je hand) opgepakt en in de potjes gedaan?
Ervaring Juup©?
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_60629479
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 15:32 schreef Juup© het volgende:

[..]

Vraagje: Waarom niet gewoon op een stuk plastic gepoept in de wc pot en de ontlasting dan met een schoonmaakhandschoen (of een plastic zak om je hand) opgepakt en in de potjes gedaan?
Jij denkt dat dat minder ranzig is? Dan voel je die poep toch helemaal? Gadverdamme
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
pi_60629493
En dan krijg je de potjes terug want ze willen meer en verse poep.
Het is te weinig om in te roeren en wie gaat er nou in ouwe poep roeren?
pi_60629502
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 15:32 schreef jordeeeh het volgende:

[..]

Paints mogen toch niet meer?
Als ze met het topic te maken hebben wel.

Toch?
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_60629536
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 15:33 schreef s-sidderaal het volgende:
En dan krijg je de potjes terug want ze willen meer en verse poep.
Het is te weinig om in te roeren en wie gaat er nou in ouwe poep roeren?
Homo's?

Gelukkig heeft Juup© al een suggestie gedaan, kan die het morgen op die manier doen.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_60629543
Lekker zeg.
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
pi_60629554
Dat ziet er echt niet gezond uit
pi_60629564
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 15:33 schreef jordeeeh het volgende:

[..]

Jij denkt dat dat minder ranzig is? Dan voel je die poep toch helemaal? Gadverdamme
Ja, lekker zacht en warm. Glibbert lekker tussen je vingers door als je er in knijpt.
pi_60629590
Hoezo afknijpen? Ze zitten nog niet eens 10% vol.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 15:36:20 #18
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_60629607
Niet leuk

[ Bericht 87% gewijzigd door Juup© op 07-08-2008 15:39:21 ]
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_60629615
Ik vind het wel bewonderingswaardig en een complimentje waard dat je de gevulde potjes achter een linkje hebt gezet!
pi_60629621
Tering wat een rare schijt whehe
pi_60629638
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 15:35 schreef s-sidderaal het volgende:

[..]

Ja, lekker zacht en warm. Glibbert lekker tussen je vingers door als je er in knijpt.
Mars? Caramel?
pi_60629657
I pwn nVidia.
HD4850 pwndz 9800GTX/8800GTX/8800GTS/8800GT.
HD4870 pwndz GTX260.
pi_60629684
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 15:33 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Ervaring Juup©?
M.b.t. hondenpoep wel ja. En ik denk dat er niet veel verschil tussen mensen of hondenpoep zit mbt de warmte en structuur
pi_60629697
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 15:35 schreef ColtZ40 het volgende:
Hoezo afknijpen? Ze zitten nog niet eens 10% vol.
Volgende keer zal ik wel een foto van m'n hele drol maken voordat ik m met een theelepeltje in de potjes doe

Hier hebben ze toch wel genoeg aan bij t lab?
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
pi_60629707
Whehe wat een pareltje jordeeeh

Niet leuk.

[ Bericht 30% gewijzigd door Juup© op 07-08-2008 15:44:03 ]
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')