Zekerquote:
Vond dat rokje ook zo leuk, maar heb voor die bloes op dat plaatje gekozen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:20 schreef Footprint het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen de body wordt pas begin volgende maand geleverd.
Vooral het jasje is echt liefde! Leren rokje is ook super, jammer genoeg wel een beetje aan de korte kant.
Dat hemdje wat er aan vast zit hoop ik er af te kunnen slopenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:09 schreef Innocence het volgende:
[..]
Vond dat rokje ook zo leuk, maar heb voor die bloes op dat plaatje gekozen.
Die body leek me wel aardig, maar waarom zit er een hemdje aan vast![]()
Verder mag ik even niets leuks kopen van mezelf. Colbertje en zwarte rok had ik 'echt' nodig
Jojoortje, als je geinteresseerd bent heb ik hier nog 3 ouderwetse zwartleren colbertjes. Allemaal maat 38, zijn mij dus iets te groot. Zijn getailleerd en met lusjes+riem, dus dat is misschien precies wat je zoekt. Laat maar even weten per pb.
Langer tijd om te betalen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:09 schreef Oserdare het volgende:
Ik snap nog steeds niet wat voor voordeel een maandfactuur heeft. (Ten opzichte van de acceptgiro).
ik ook absoluut niet, maar ik kan tegenwoordig alleen nog maar voor maandfactuur kiezen......quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:09 schreef Oserdare het volgende:
Ik snap nog steeds niet wat voor voordeel een maandfactuur heeft. (Ten opzichte van de acceptgiro).
Ik ook niet, maar ik zit er nu dus aan vastquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:09 schreef Oserdare het volgende:
Pas als de status is onderweg is, kun je 'm snel verwachten denk ik. Even de status blijven checken dus.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:27 schreef emiel01 het volgende:
m'n bestelling is sinds gister in behandeling, weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat ik het ontvangen heb??
Dat betekent toch dat je account geblokkeerd is?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:22 schreef Debsterr het volgende:
Kunnen jullie ook niet bij je nog niet geleverde goederen kijken? Hij geeft bij mij een technische fout...
Echt waar?? Kut H&M ook altijd.. dan hebben ze 'm geblokkeerd omdat ik een bestelling geprobeerd te doen heb, en daarbij 2 verschillende kortingscodes ingevuld heb.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat betekent toch dat je account geblokkeerd is?
Even bellen naar de klantenservice!
Ja, ik had precies hetzelfde twee weken terug.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Echt waar?? Kut H&M ook altijd.. dan hebben ze 'm geblokkeerd omdat ik een bestelling geprobeerd te doen heb, en daarbij 2 verschillende kortingscodes ingevuld heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |