abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 augustus 2008 @ 18:21:09 #101
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_60800910
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 18:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik zie geen optie om als nog die kortingscode in te voeren bij mijn bestelling die op eind september staat.
Jawel, moet je naar bestellingen gaan die nog niet geleverd zijn, alles op 0 zetten, uitvoeren, en naar de shop gaan en alles opnieuw bestellen, dan kan je de kortingscode weer invoeren. Moet je wel goed opletten of dingen al uitverkocht zijn of niet, maar ik heb het net ook gedaan en dat ging gewoon goed.
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_60800919
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 18:21 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Jawel, moet je naar bestellingen gaan die nog niet geleverd zijn, alles op 0 zetten, uitvoeren, en naar de shop gaan en alles opnieuw bestellen, dan kan je de kortingscode weer invoeren. Moet je wel goed opletten of dingen al uitverkocht zijn of niet, maar ik heb het net ook gedaan en dat ging gewoon goed.
Dank u
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_60801556
En ja hoor... Heb kortingscode via de post gekregen...
Vandaag wat besteld, kortingscodes ingevoerd en nu is mijn account geblokkeerd...
Gelukkig is mijn jas al in behandeling

Noot noot.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 19:14:04 #104
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_60802308
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 18:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Dank u
Astu!
Oh, net uitgevonden, wat ook kan; gewoon 1 artikel erbij gooien met die kortingscode, en dan past ie het op alle dingen toe! Heb net nog wat assecoires erbij gegooid, en dan past ie automatisch ook de korting op die andere artikelen toe.
pi_60802369
Nieuwe H&M is hier vandaag geopend..mooie winkel, en ze hebben ook een mannenafdeling
Saartje
  woensdag 13 augustus 2008 @ 19:20:43 #106
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_60802512
Woei, volgens mij heb ik nog nooit een bestelling zo snel binnen gehad. Dit weekend besteld en nu dus al hier.

Jas voor m'n zoontje is mooi en past ook goed, babydingetjes zijn leuk (laat nou die baby ook maar komen) en het gratis fleece vest is maf, want dat heeft aan het eind van de mouwen een gat zitten Ik snap wel waar het voor is, maar vind het gewoon niet mooi. Maargoed, misschien nog handig voor het hardlopen ofzo.

En ik wil zelf ook weer leuke dingen kopen, maar eerst even bevallen want anders weet ik niet welke maat ik hebben moet.
pi_60802546
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 19:14 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Astu!
Oh, net uitgevonden, wat ook kan; gewoon 1 artikel erbij gooien met die kortingscode, en dan past ie het op alle dingen toe! Heb net nog wat assecoires erbij gegooid, en dan past ie automatisch ook de korting op die andere artikelen toe.
Als ik dat doe gaat mijn 25% korting op de jas (die op een bestelling die in behandeling is genomen -vandaag- moest zitten maar die nu is verplaatst ) dan verloren? Of.... werkt de hele zooi dan gewoon niet
pi_60802579
wat is die kortingscode? ik krijg die mails altijd een dag later pas
know'm sayin?
word? word.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 19:28:21 #109
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_60802717
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 19:21 schreef miss-piggy het volgende:

[..]

Als ik dat doe gaat mijn 25% korting op de jas (die op een bestelling die in behandeling is genomen -vandaag- moest zitten maar die nu is verplaatst ) dan verloren? Of.... werkt de hele zooi dan gewoon niet
Als ie al in bestelling genomen is, dan niet meer volgensmij.. Staat ie al bij geleverde items? (ook al heb je 'm nog niet, als ie al in behandeling is genomen staat ie daarbij) Als ie daarbij staat heeft het idd geen zin meer helaas.. Gaat alleen bij dingen die nog niet in behandeling zijn genomen.
pi_60803629
8143 is de code voor 10% korting. In mn andere mailbox stond ie wel
know'm sayin?
word? word.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 20:13:28 #111
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_60804146
Ha, die van mij is anders.. hij lijkt er wel op trouwens. Zijn ze dan toch die codes aan het omgooien? Of geven ze er meerdere uit voor de periode tot 25-08?
pi_60804214
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 20:13 schreef Enfermera het volgende:
Ha, die van mij is anders.. hij lijkt er wel op trouwens. Zijn ze dan toch die codes aan het omgooien? Of geven ze er meerdere uit voor de periode tot 25-08?
Haha die van mij lijkt er ook op! Alleen net iets anders!
Noot noot.
pi_60804269
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 19:28 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Als ie al in bestelling genomen is, dan niet meer volgensmij.. Staat ie al bij geleverde items? (ook al heb je 'm nog niet, als ie al in behandeling is genomen staat ie daarbij) Als ie daarbij staat heeft het idd geen zin meer helaas.. Gaat alleen bij dingen die nog niet in behandeling zijn genomen.
Had mijn bestelling in 2 delen gesplitst

1: eind augustus (topje, blouse, blazer, gratis vest, en de jas met 25% korting (en paar dingen voor broer))
2: eind september (bh, topje en trui)

en wat heeft h&m vanochtend gedaan:
nr. 1 in behandeling genomen en jas eruit geflikkert.

nu komt half september (dat is halve maand vooruit gegaan)
bh, topje, trui en jas met 25% korting.

Dan kan ik vast er iets bij in smijten om vervolgens die 10% korting te ontvangen.
Wil die 25% korting ook niet kwijt (is bijna 20 euro)

volgens mij ben ik gierig haha
pi_60804908
Waarom niet een nieuwe account aanmaken om gebruik te maken van de kortingscode's?

Ik heb er inmiddels 5.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 20:41:04 #115
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_60805143
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 20:16 schreef miss-piggy het volgende:

[..]

Had mijn bestelling in 2 delen gesplitst

1: eind augustus (topje, blouse, blazer, gratis vest, en de jas met 25% korting (en paar dingen voor broer))
2: eind september (bh, topje en trui)

en wat heeft h&m vanochtend gedaan:
nr. 1 in behandeling genomen en jas eruit geflikkert.

nu komt half september (dat is halve maand vooruit gegaan)
bh, topje, trui en jas met 25% korting.

Dan kan ik vast er iets bij in smijten om vervolgens die 10% korting te ontvangen.
Wil die 25% korting ook niet kwijt (is bijna 20 euro)

volgens mij ben ik gierig haha
Oke, ik snap 'm.
Huh. Vaag.
Neehoor, zij zijn gewoon stom, dan mag je best nog een korting erbovenop gooien toch
pi_60805775
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 20:34 schreef schatje het volgende:
Waarom niet een nieuwe account aanmaken om gebruik te maken van de kortingscode's?

Ik heb er inmiddels 5.
Op dezelfde naam? En adres?
pi_60806052
Was die nieuwe code niet alleen op kinderkleding?
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_60806272
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 20:57 schreef VegaKip het volgende:

[..]

Op dezelfde naam? En adres?
Dezelfde achternaam en adres...

Heb wel andere voornaam (gewoon mn doopnamen gekozen)
En voor elk account een ander emailadres
Noot noot.
pi_60811496
Mijn bestelling is inmiddels onderweg. Zal morgen wel komen dan, én er zijn geen kortingscodes uitgegooid!
Gaat toch wat sneller dan via post ruilen.

Ik kon alleen het gratis fleecevest niet vinden paar dagen geleden toen ik bestelde... Heb er al een, maar nog een was niet erg geweest natuurlijk.
Is die er nog?
pi_60812537
nee was tot 7 augustus dacht ik.. ik heb m'n bestelling geannuleerd, omdat ze m'n account geblokkeerd hadden en het duurde allemaal lang (kon wel bestellingen invoeren, maar na 1,5 week nog steeds niet in behandeling) en ze pakten steeds m'n kortingscodes af, terwijl een medewerkster van de klantenservice mij nadat ze alles nagekeken had vertelde dat ik één code wel mocht gebruiken. En toen werd het toch weer afgepakt. Toen dacht ik laat maar ff en ben IRL gaan shoppen
Strawberry Flavour..
pi_60817941
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 21:11 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Dezelfde achternaam en adres...

Heb wel andere voornaam (gewoon mn doopnamen gekozen)
En voor elk account een ander emailadres
Oke bedankt
Misschien over een paar maanden als ik niet meer zo boos ben maar proberen
pi_60820311
Pffff, m'n verlanglijstje wordt steeds gewist
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 17:38 schreef Enfermera het volgende:
Jeeeeeeeeeej mn pakketje is net afgeleverd!

Dit is wat ik heb besteld:
[ afbeelding ]
Vlnr: Grijs + wit setje tshirts voor 5 euro (die actie),
Zijn die shirtjes lang? Zeg maar tot op je heupbotjes?
Sweet and innocent...
  donderdag 14 augustus 2008 @ 11:19:35 #123
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_60820943
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 10:54 schreef Innocence het volgende:
Pffff, m'n verlanglijstje wordt steeds gewist
[..]

Zijn die shirtjes lang? Zeg maar tot op je heupbotjes?

Ja, ze vallen net een stukje over mijn spijkerbroek heen (ik heb altijd heupbroeken aan), maar ik vind ze niet bizar lang ofzo. En de V hals valt ook normaal bij mij, ik vind ze echt heerlijk zitten!
pi_60821455
Mooi, die er ook maar bijgedaan dan.

Grrrr, ik haat:
quote:
Ongeldige rabat kombinatie, neem contact op met klantenservice a.u.b.
Had voor m'n vriend ook maar een acount aangemaakt, maar ben niet ver gekomen met het invullen van de kortingscodes. Er was er een ongeldig, dus wilde ik een ander invoeren en toen blokkeerde ie gelijk de bestelling.
Kan nu vast niet mailen, want ik heb net 5 minuten geleden al gemaild voor m'n eigen account, oeps...

En ik wil die groengeblokte blouse zo graag!
Sweet and innocent...
  donderdag 14 augustus 2008 @ 11:50:21 #125
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_60821683
Ok dan
Ja, dat had ik ook een tijdje geleden.. Je kan sowieso niet mailen, dat had ik ook gedaan maar ze zeiden dat ik gewoon moest bellen. Anders kunnen ze 'm niet deblokkeren ofzo.
pi_60821888
Zolang alleen je bestelling geblokkeerd is kan je gewoon mailen. Gelukkig is nog niet m'n hele account geblokkeerd.

Nu op m'n moeders naam de hele bende nog maar 's besteld. Op haar adres ook en met 1 kortingscode, dus is gelukt!

Was alleen precies het colbertje dat ik wou hebben uit de Outlet uitverkocht, maar dat was het anders ook vast alsnog geweest als ze het gingen verzenden.
Sweet and innocent...
  donderdag 14 augustus 2008 @ 12:10:03 #127
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_60822167
Oh, oke. Dat wist ik niet. Ik had dezelfde melding als jij en toen ik mailde zeiden ze dat ik moest bellen. Nja, het zal wel

XD Goed zo! Mooi
Jammer van dat colbertje.. Ja idd.
pi_60822450

Alleen de body wordt pas begin volgende maand geleverd.
Vooral het jasje is echt liefde! Leren rokje is ook super, jammer genoeg wel een beetje aan de korte kant.
Let's do some living before we die
pi_60823744
@ Footprint: Dat leren jasje
Noot noot.
pi_60824337
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 13:08 schreef Jojoortje het volgende:
@ Footprint: Dat leren jasje
Zeker Voor mij valt ie gewoon perfect. Beetje korter dan normaal, ideaal voor over lange shirtjes, jurkjes etc. En ziet er gelukkig niet té nep uit, glimt namelijk in het echt helemaal niet.
Misschien dat je hem nog uit de outlet kunt plukken
pi_60824410
Ben ook nog steeds op zoek naar het ideale leren jasje
Maar dat soort modelletjes zijn me altijd te kort
Dus moet een model hebben wat net op de kont valt
En dan met een riempje ofzo in de taille
Noot noot.
pi_60825320
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 12:20 schreef Footprint het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen de body wordt pas begin volgende maand geleverd.
Vooral het jasje is echt liefde! Leren rokje is ook super, jammer genoeg wel een beetje aan de korte kant.
Vond dat rokje ook zo leuk, maar heb voor die bloes op dat plaatje gekozen.
Die body leek me wel aardig, maar waarom zit er een hemdje aan vast

Verder mag ik even niets leuks kopen van mezelf. Colbertje en zwarte rok had ik 'echt' nodig

Jojoortje, als je geinteresseerd bent heb ik hier nog 3 ouderwetse zwartleren colbertjes. Allemaal maat 38, zijn mij dus iets te groot. Zijn getailleerd en met lusjes+riem, dus dat is misschien precies wat je zoekt. Laat maar even weten per pb.
Sweet and innocent...
pi_60825707
Mijn bestelling is onderweg! Kan hem nog niet volgen bij de Track en Trace!

"Er zijn geen zendingen gevonden voor deze combinatie."

Innocence, je hebt PM
Noot noot.
pi_60825889
Ik had helemaal geen T&T code bij mijn pakketje, dus dacht dat ik hem nog niet hoefde te verwachten Lag ie gisteren gewoon in de bus, ondergoed van Hello Kitty welke altijd goed zit en de twee truitjes voor 5 euro, die ook erg lekker zitten

Half september krijg ik mn volgende pakketje, inclusief broek en wat topjes.
pi_60828266
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 14:09 schreef Innocence het volgende:

[..]

Vond dat rokje ook zo leuk, maar heb voor die bloes op dat plaatje gekozen.
Die body leek me wel aardig, maar waarom zit er een hemdje aan vast

Verder mag ik even niets leuks kopen van mezelf. Colbertje en zwarte rok had ik 'echt' nodig

Jojoortje, als je geinteresseerd bent heb ik hier nog 3 ouderwetse zwartleren colbertjes. Allemaal maat 38, zijn mij dus iets te groot. Zijn getailleerd en met lusjes+riem, dus dat is misschien precies wat je zoekt. Laat maar even weten per pb.
Dat hemdje wat er aan vast zit hoop ik er af te kunnen slopen Anders gaat ie terug, want met dat hemdje vind ik het meer zo'n fout gympakje van vroeger.
pi_60838367
Hallo ik heb een vraag voor het online bestellen bij H&M. Als ik eenmaal naar de kassa ga en wil afrekenen kies ik voor de optie 'Rekening'. Als ik dan op doorgaan klik krijg ik de melding:

"Op krediet kopen is niet mogelijkt, kies een andere betaalwijze."

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
pi_60847373
Waarom wil je een H&M rekening openen dan? Gewoon aangeven dat je wilt betalen met acceptgiro na levering, dan komt er met het pakje een acceptgiro mee. Als je die niet op tijd betaalt krijg je vanzelf een maandfactuur en dat kost je ¤1 extra.
pi_60847501
Ik snap nog steeds niet wat voor voordeel een maandfactuur heeft. (Ten opzichte van de acceptgiro).
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 10:15:50 #139
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_60847617
Ik had woensdag weer een pakketje gekregen. Helaas voor mijn toch al zo rode banksaldo paste alles .

Ik weet ook niet wat het voordeel is van een maandfactuur. Misschien om het overzicht te bewaren? (Ik heb soms 3 acceptgiro's per maand en als je dan ook nog dingen retour stuurt moet je wel heel diep gaan nadenken wat je nu nog moet betalen.
Fuck the EBU
pi_60848402
misschien bellen om te annuleren en dan je bestelling opnieuw plaatsen
pi_60848669
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 10:09 schreef Oserdare het volgende:
Ik snap nog steeds niet wat voor voordeel een maandfactuur heeft. (Ten opzichte van de acceptgiro).
Langer tijd om te betalen.
know'm sayin?
word? word.
pi_60848987
quote:
ik ook absoluut niet, maar ik kan tegenwoordig alleen nog maar voor maandfactuur kiezen......
I had a signature once. It was awful.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 11:22:59 #143
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_60849260
Kunnen jullie ook niet bij je nog niet geleverde goederen kijken? Hij geeft bij mij een technische fout.. .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_60849312
quote:
Ik ook niet, maar ik zit er nu dus aan vast Ik hoop dat ik er vanaf kom door meteen te betalen als ik 'm binnenkrijg, anders de KS maar eens bellen of ze het kunnen omzetten.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_60849381
m'n bestelling is sinds gister in behandeling, weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat ik het ontvangen heb??
pi_60849543
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 11:27 schreef emiel01 het volgende:
m'n bestelling is sinds gister in behandeling, weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat ik het ontvangen heb??
Pas als de status is onderweg is, kun je 'm snel verwachten denk ik. Even de status blijven checken dus.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_60850177
Ok. Ik bestel volgende keer maar weer gewoon met acceptgiro denk ik. Het is dat ik nu wat aan het heen en weer bestellen ben (verkeerde maat, nog meer dingen die ik waarschijnlijk al terug doe, maar alleen om aan het juiste bedrag voor korting te komen...)
Het zal wel iets overzichtelijker/makkelijker zijn met maandfactuur als je vaker opnieuw bestelt.

Als het goed is krijg ik vandaag mijn pakketje. Zondag besteld.
pi_60850363
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 11:22 schreef Debsterr het volgende:
Kunnen jullie ook niet bij je nog niet geleverde goederen kijken? Hij geeft bij mij een technische fout.. .
Dat betekent toch dat je account geblokkeerd is?
Even bellen naar de klantenservice!
Noot noot.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 12:43:48 #149
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_60851456
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 12:01 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Dat betekent toch dat je account geblokkeerd is?
Even bellen naar de klantenservice!
Echt waar?? Kut H&M ook altijd.. dan hebben ze 'm geblokkeerd omdat ik een bestelling geprobeerd te doen heb, en daarbij 2 verschillende kortingscodes ingevuld heb.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_60851534
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 12:43 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Echt waar?? Kut H&M ook altijd.. dan hebben ze 'm geblokkeerd omdat ik een bestelling geprobeerd te doen heb, en daarbij 2 verschillende kortingscodes ingevuld heb.
Ja, ik had precies hetzelfde twee weken terug.
Even gebeld naar de KS en die zeiden dat mn bestelling was vastgelopen, omdat de kortingscodes niet geldig waren ofzo

Ik vroeg ook naar dat trutje van de KS waarom die dan een technische fout aangaf En waarom ik dan niet gebeld ben ofzo? Daar kon ze helaas geen antwoord op geven
Noot noot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')