Jawel, moet je naar bestellingen gaan die nog niet geleverd zijn, alles op 0 zetten, uitvoeren, en naar de shop gaan en alles opnieuw bestellen, dan kan je de kortingscode weer invoeren. Moet je wel goed opletten of dingen al uitverkocht zijn of niet, maar ik heb het net ook gedaan en dat ging gewoon goed.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik zie geen optie om als nog die kortingscode in te voeren bij mijn bestelling die op eind september staat.
Dank uquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:21 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jawel, moet je naar bestellingen gaan die nog niet geleverd zijn, alles op 0 zetten, uitvoeren, en naar de shop gaan en alles opnieuw bestellen, dan kan je de kortingscode weer invoeren. Moet je wel goed opletten of dingen al uitverkocht zijn of niet, maar ik heb het net ook gedaan en dat ging gewoon goed.
Astu!quote:
Als ik dat doe gaat mijn 25% korting op de jas (die op een bestelling die in behandeling is genomen -vandaag- moest zitten maar die nu is verplaatstquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:14 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Astu!
Oh, net uitgevonden, wat ook kan; gewoon 1 artikel erbij gooien met die kortingscode, en dan past ie het op alle dingen toe! Heb net nog wat assecoires erbij gegooid, en dan past ie automatisch ook de korting op die andere artikelen toe.![]()
Als ie al in bestelling genomen is, dan niet meer volgensmij.. Staat ie al bij geleverde items? (ook al heb je 'm nog niet, als ie al in behandeling is genomen staat ie daarbij) Als ie daarbij staat heeft het idd geen zin meer helaas.. Gaat alleen bij dingen die nog niet in behandeling zijn genomen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:21 schreef miss-piggy het volgende:
[..]
Als ik dat doe gaat mijn 25% korting op de jas (die op een bestelling die in behandeling is genomen -vandaag- moest zitten maar die nu is verplaatst) dan verloren? Of.... werkt de hele zooi dan gewoon niet
Haha die van mij lijkt er ook op! Alleen net iets anders!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:13 schreef Enfermera het volgende:
Ha, die van mij is anders.. hij lijkt er wel op trouwens.Zijn ze dan toch die codes aan het omgooien? Of geven ze er meerdere uit voor de periode tot 25-08?
Had mijn bestelling in 2 delen gesplitstquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Als ie al in bestelling genomen is, dan niet meer volgensmij.. Staat ie al bij geleverde items? (ook al heb je 'm nog niet, als ie al in behandeling is genomen staat ie daarbij) Als ie daarbij staat heeft het idd geen zin meer helaas.. Gaat alleen bij dingen die nog niet in behandeling zijn genomen.
Oke, ik snap 'm.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:16 schreef miss-piggy het volgende:
[..]
Had mijn bestelling in 2 delen gesplitst
1: eind augustus (topje, blouse, blazer, gratis vest, en de jas met 25% korting (en paar dingen voor broer))
2: eind september (bh, topje en trui)
en wat heeft h&m vanochtend gedaan:
nr. 1 in behandeling genomen en jas eruit geflikkert.
nu komt half september (dat is halve maand vooruit gegaan)
bh, topje, trui en jas met 25% korting.
Dan kan ik vast er iets bij in smijten om vervolgens die 10% korting te ontvangen.
Wil die 25% korting ook niet kwijt (is bijna 20 euro)
volgens mij ben ik gierig haha
Op dezelfde naam? En adres?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:34 schreef schatje het volgende:
Waarom niet een nieuwe account aanmaken om gebruik te maken van de kortingscode's?
Ik heb er inmiddels 5.
Dezelfde achternaam en adres...quote:
Oke bedanktquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dezelfde achternaam en adres...
Heb wel andere voornaam (gewoon mn doopnamen gekozen)
En voor elk account een ander emailadres
Zijn die shirtjes lang? Zeg maar tot op je heupbotjes?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:38 schreef Enfermera het volgende:
Jeeeeeeeeeej mn pakketje is net afgeleverd!![]()
Dit is wat ik heb besteld:
[ afbeelding ]
Vlnr: Grijs + wit setje tshirts voor 5 euro (die actie),
Ja, ze vallen net een stukje over mijn spijkerbroek heen (ik heb altijd heupbroeken aan), maar ik vind ze niet bizar lang ofzo.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:54 schreef Innocence het volgende:
Pffff, m'n verlanglijstje wordt steeds gewist![]()
[..]
Zijn die shirtjes lang? Zeg maar tot op je heupbotjes?
Had voor m'n vriend ook maar een acount aangemaakt, maar ben niet ver gekomen met het invullen van de kortingscodes. Er was er een ongeldig, dus wilde ik een ander invoeren en toen blokkeerde ie gelijk de bestelling.quote:Ongeldige rabat kombinatie, neem contact op met klantenservice a.u.b.
Zekerquote:
Vond dat rokje ook zo leuk, maar heb voor die bloes op dat plaatje gekozen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:20 schreef Footprint het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen de body wordt pas begin volgende maand geleverd.
Vooral het jasje is echt liefde! Leren rokje is ook super, jammer genoeg wel een beetje aan de korte kant.
Dat hemdje wat er aan vast zit hoop ik er af te kunnen slopenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:09 schreef Innocence het volgende:
[..]
Vond dat rokje ook zo leuk, maar heb voor die bloes op dat plaatje gekozen.
Die body leek me wel aardig, maar waarom zit er een hemdje aan vast![]()
Verder mag ik even niets leuks kopen van mezelf. Colbertje en zwarte rok had ik 'echt' nodig
Jojoortje, als je geinteresseerd bent heb ik hier nog 3 ouderwetse zwartleren colbertjes. Allemaal maat 38, zijn mij dus iets te groot. Zijn getailleerd en met lusjes+riem, dus dat is misschien precies wat je zoekt. Laat maar even weten per pb.
Langer tijd om te betalen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:09 schreef Oserdare het volgende:
Ik snap nog steeds niet wat voor voordeel een maandfactuur heeft. (Ten opzichte van de acceptgiro).
ik ook absoluut niet, maar ik kan tegenwoordig alleen nog maar voor maandfactuur kiezen......quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:09 schreef Oserdare het volgende:
Ik snap nog steeds niet wat voor voordeel een maandfactuur heeft. (Ten opzichte van de acceptgiro).
Ik ook niet, maar ik zit er nu dus aan vastquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:09 schreef Oserdare het volgende:
Pas als de status is onderweg is, kun je 'm snel verwachten denk ik. Even de status blijven checken dus.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:27 schreef emiel01 het volgende:
m'n bestelling is sinds gister in behandeling, weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat ik het ontvangen heb??
Dat betekent toch dat je account geblokkeerd is?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:22 schreef Debsterr het volgende:
Kunnen jullie ook niet bij je nog niet geleverde goederen kijken? Hij geeft bij mij een technische fout...
Echt waar?? Kut H&M ook altijd.. dan hebben ze 'm geblokkeerd omdat ik een bestelling geprobeerd te doen heb, en daarbij 2 verschillende kortingscodes ingevuld heb.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat betekent toch dat je account geblokkeerd is?
Even bellen naar de klantenservice!
Ja, ik had precies hetzelfde twee weken terug.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Echt waar?? Kut H&M ook altijd.. dan hebben ze 'm geblokkeerd omdat ik een bestelling geprobeerd te doen heb, en daarbij 2 verschillende kortingscodes ingevuld heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |