Dagen.quote:
Je weet dat ik bij een advocaat werk?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:25 schreef JortK het volgende:
Gewoon doen als admin inloggen, en dan de boel stukmaken
Advocaatquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je weet dat ik bij een advocaat werk?
collega is hier
Is die eng?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je weet dat ik bij een advocaat werk?
collega is hier
Geweldigquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:33 schreef JortK het volgende:
[..]
Hoe is het trouwens met je vriendin?
Heb je een foto van dr?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:38 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Geweldig, geen problemen soms de usual problems. conflicten maar voor de rest is alles ok
![]()
ze is een geweldige vriendin.![]()
Daarnaaast heeft ze een tekening van ons 2en gemaakt.heel erg emotioneel, best lief van haar
dat zat ik ook te denken ja, nah hopen dat het op z'n pootjes komt en wij ons hier onterecht druk zitten te maken...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:07 schreef OA het volgende:
Ik vraag me toch wel serieus af wat er met Ph. aan het handje is... Wellicht weet ie eindelijk wat hij mankeert en dat zal niet veel fraais zijn...
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:45 schreef Klonk het volgende:
ik kom hier binnen en de hormonen vliegen me om de oren
Altijd als cgm in the house isquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:45 schreef Klonk het volgende:
ik heb een anti hormonale helmquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]pas je op dat ze je niet raken?
quote:
quote:
Jaquote:
jup , en ik heb de echte versie daar gaat het omquote:
JortK zijn foutquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:45 schreef Klonk het volgende:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |