Want jij wil net als je vader taxichauffeur worden?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:08 schreef Sharpeyed het volgende:
dus dan rij ik nog wel ff langs die 3 kk meesters met me mersedes-benz je weettoch![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:08 schreef Sharpeyed het volgende:
KK school, heb nu wel tjille vakansie maar het is zo weer voorbei. echt, ik heb ook 3 kk meesters die mij niet moge. 90% van de vakke heb ik niet nodig. ga bedrijf van me pa overneme dan heb ik elk jaar echt wel veel bruto geldd. dus dan rij ik nog wel ff langs die 3 kk meesters met me mersedes-benz je weettoch![]()
maja klacht is dus: Kankah school met kanslose mensen die later ech niiet meer monny hebbe dan mij.
nee me vader heeft een kweekbedrijf hij rijd zeker wel in een grotere auto dan die meesters van mijquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:11 schreef Nemain het volgende:
[..]
Want jij wil net als je vader taxichauffeur worden?
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:18 schreef tonja het volgende:
Een paar lessen nederlands kan je anders nog wel gebruiken hoor.
Turken van 20 jaar met g-star en dure neptroep aan in bmw's of mercedesquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:20 schreef JVDS het volgende:
Heej conjo, met jou kan ik praten vriend. Je weet hoe t leven van de straat is. Keihard chillen in je merc en dan die spange chicas bonken als de malle.
Eerlijk respect conjo
Wat kweekt ie dan? Kut-kinderen zoals jij?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:15 schreef Sharpeyed het volgende:
[..]
nee me vader heeft een kweekbedrijf hij rijd zeker wel in een grotere auto dan die meesters van mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |