abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60624133
Heb je dat wel eens kings? Sta je te clippen als een malle in de club, komen er van die chicas binnenwandelen... viessssssssssss conjo, eerlijk. En die bieries hebben meestal rijkelijk gevloeid, dus dan is het tantu moeilijk om je handen thuis te houden swa. T liefst gier je die bil als de motherfocker bradda. Dus ik was gisteravond focking hard aan het clippen in de club, beetje te schuren tegen die billen jeweettoch komt ineens zoeen gare mocroboy zo van eej swa eej swa, wat zit je me chicas te gieren. Dus mn boys stonden al klaar met hun pipa's om die conjo koud te spelen, maar ik pakte gewoon die focking rust. Jeweettoch conjo, ik zeg gewoon tegen die fakka dat ie kaulo hard challa moet gaan. En ik maakte wel indruk weetje want die conjo was gelijk weg ouwe, eerlijk. Dus ik die spange chica gewoon keihard gegierd, dronken gevoerd met die bacardi 151 jeweettoch, en genakt op t strand. Toen ging die tantu hoer ineens trillen conjo. ik zweer t bradda. ik werd helemaal parra jongen. Dus ik schud die hoer zo weetje. Ik schudden als de motherfocker. Maar ze dee niks meer weetje. Dus ik bel die homie met die boot snap je, en die bradda saved mn ass eerlijk. Hij gewoon die chica in die zee gedumpt enzo je weet toch. Komt ineens zon kanker conjo en die maakt zoeen liedje weetje. Die gaat van: ik heb een boot, en natalee ligt in de sloot. Ik zet zo die kanker pagga op die beat gek, en die homies van mij hebben gewoon die bubbling remix gemaakt. Dus vanavond gaan we m clippen als de motherfocker op die bubbling remix oude.

Klacht: Geen paragrafen gemaakt
  donderdag 7 augustus 2008 @ 12:40:49 #2
179525 Nemain
Zo winnen we de oorlog nooit
pi_60624174
Iemand een leesbare samenvatting?
En daarom, voor wij elkander weer vergeten
Laten wij zacht zijn voor elkander, kind
  † In Memoriam † donderdag 7 augustus 2008 @ 12:41:12 #3
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_60624180
En nu in gewoon Nederlands graag.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_60624232
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 12:43:29 #5
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_60624239
ik weet het coño, ik snap de fitti niet!
pi_60624245
Tijd dat school weer begint, of niet dan TS?
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 12:43:39 #7
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_60624247
Welke taal en cultuur is dit. Snap er helemaal niks van.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_60624262
Kansjongeren die denken dat het nog leuk is om op fok in straat-taal te typen.

Kanker op.
Now and then, I announce "I know you're listening" to empty rooms.
If I'm wrong, nobody knows.
And if I'm right, maybe I just freaked the hell out of some secret organization.
// http://xkcd.com
pi_60624271
Zo zie je ze gelukkig niet vaak.
  Eindredactie Games donderdag 7 augustus 2008 @ 12:44:47 #10
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_60624280
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_60624302
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 12:44 schreef 2dope het volgende:
[ afbeelding ]
Kanker spang vriend, fifty cent, snoop dizzle, alles bradda. Waar koop je die focking shit gek.
pi_60624320
Ik moest laatst denken aan de dood ouwe, dat zit zo ouwe… Ik zat bij me zuster en die heb een kat ouwe. Dus ik zit zo een beetje te aaie ouwe, met me hand zo ouwe, en ik denk kom, ik ga die kat wat geve ouwe. Dus ik schenk een beetje koeien-tietsap voor die kat op een schoteltje ouwe, maar hij moest ut niet ouwe.

Is nie goed ouwe, die kat is ziek ouwe… ik ken die hele familie ouwe en die lusse wel een slokkie ouwe… foute boel is dit ouwe, kat gaat dood ouwe (hu-uggghhh), pootjes in de lucht ouwe, gooi je pootjes in de lucht ouwe – gaatie dood ouwe, die kat, gattie gewoon dood ouwe, zielig ouwe!

Dood ouwe… de dood waggop ons allemaal ouwe. ‘t Hoekkie om, kassiewijle, komme te overlije ouwe, serious shit is dat ouwe… gewoon de pijp aan Maarten geven ouwe…

Maar weetje, wat as die dood gaat ouwe…an wie geve we dan die pijp ouwe? Want het moet doorgaan ouwe, continuiteit ouwe, die shit moet verder ouwe, je weet toch… Het leven gaat door ouwe, zellufs as je dood bent ouwe… en de dood gaat ook door ouwe, zellufs as je leeft, zellufs als Maarten daar legt met jouw pijp in ze bek en ze pote in de lucht ouwe, dan gaat ie gewoon door ouwe, maakt helemaal niks uit ouwe, de dood zal doorgaan. Hij blijft gewoon ouwe, de dood vecht voor z’n leve ouwe en hij zal overwinne ouwe, luister wat ik zeg.

Want hij heb geduld ouwe, geduld… Hij kan dat hebbe ouwe, hij is gewoon in het voordeel ouwe, want as jij of ik zoveel geduld hebbe dan heppie ons al ouwe, dan zijn we gewoon dood ouwe, teveel geduld hep de dood ten gevolge ouwe…

Cirkel is rond ouwe, cirkel van het leven ouwe. En dan ga je dood ouwe. Daarom ben ik ook niet geduldig ouwe, het moet nu, nu, nu, nu! Straks ben ik dood ouwe, dan heb ik alle tijd van de wereld ouwe, kom dan nog maar eens terug ouwe.

En dan ga je begrijpen wat ik bedoel met die kat ouwe… Je moet niet zeike, je moet gewoon een borrel neme ouwe.

Want as Maarten ze pijp terug wil, dan hoef je niet te beginne dat je nog effe snel een borreltje wil ouwe, das gewoon afkomme met die hap en legge ouwe, met je pote in de lucht.

Snappie ouwe?
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_60624329
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 12:44 schreef 2dope het volgende:
[ afbeelding ]
Write letterz 'n shit yo
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_60624352
Gooi je OP eens door de vertaalcomputer.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 12:47:13 #15
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60624363
De Joran hype is zó over.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Eindredactie Games donderdag 7 augustus 2008 @ 12:48:10 #16
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_60624401
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 12:45 schreef JVDS het volgende:

[..]

Kanker spang vriend, fifty cent, snoop dizzle, alles bradda. Waar koop je die focking shit gek.
De straat vriend.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_60624408
Heey conjos check trouwens die pica

Ik stond m te spacen als de malle jonge. Die tantu chicas heb ik allebei geneukt brother. Eerlijk. Ik werd helemaal para brother.

donderdag 7 augustus 2008 @ 12:49:52 #18
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_60624467
Ik ben na 2 zinnen afgehaakt
pi_60624469
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 12:44 schreef r2dGeert het volgende:
Kansjongeren die denken dat het nog leuk is om op fok in straat-taal te typen.

Kanker op.
Dit is wel een heel erg overdreven poging tot grappig zijn jaa
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_60624484
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 12:40 schreef Nemain het volgende:
Iemand een leesbare samenvatting?
Iets met paragrafen ofzo..
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_60624522
Flikker toch op met je kuttopics, deze ''grap'' is al 1000x gemaakt vieze debiel.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 12:51:34 #22
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_60624524
Denkt er ook iemand lollig te zijn, je topic is alleen een jaar te laat.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_60624525
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 12:49 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik ben na 2 zinnen afgehaakt
Je kan er gewoon niet mee omgaan conjo. Ik zweer t bradda.
pi_60624542
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 12:39 schreef JVDS het volgende:
Heb je dat wel eens kings?
Hier stopte ik met lezen.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 12:52:41 #25
127275 AMS_FUE_Reggaeton
!Nobody can play this¡
pi_60624557
Overkomt jullie dat wel eens? Sta je in de lokale discotheek, komen er jonge dames binnen gewandeld.. prachtige dames, eerlijk. En dan heb je al een aantal biertjes genoten, dus heb je soms moeite om met je handen van de dames af te blijven. Het liefst schuur je tegen die billen op. Dus gister ging ik geheel uit mijn plaat in de lokale discobar, Een beetje tegen het vrouwelijke geslacht aanrijden komt er ineens zo jongeman van Noord-Afrikaanse afkomst die roept: 'hey broer’ waarom val je mijn dames lastig.

Dus mijn vriendenkring stond al klaar met hun boze blikken, maar ik bleef gewoon rustig. zoals jullie van mij weten, ik zei dat hij de discobar beter kon verlaten omdat het anders uit de hand ging lopen. Mijn woorden waren duidelijk want de jongeman besloot de discobar te verlaten, eerlijk.

Daarna ging ik verder swingen met de dames, ik bood ze een drankje aan Bacardi 151, en daarna heb ik seksuele handelingen verricht bij die jonge dame. Daarna raakte ze in shock en bewoog ze niet meer. Ik zeg het je broer, ik werd letterlijk kotsmisselijk. Dus ik schud die prostituee maar ze deed niks meer. Dus ik belde me vrienden met een boot om mijn billen te redden.

Hij heeft haar afgevoerd naar de zee. Toen haalde een jongeman het in zijn hoofd om er een lied over te maken. Dat nummer gaat als volgt: Ik heb een boot en nathalee legt in de sloot. Mijn vrienden besloten er een Bubbling-remix van te maken zodat we vanavond lekker kunnen swingen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')