Jongstleden bevonden mijn vriendinnen en ik zich in het pittoreske plaatsje genaamd Zandvoort. Hier hadden wij een huisje en bevonden wij ons een week. De dagindeling was ongeveer zo: Ontbijten, giechelen, uit eten gaan, stappen, slapen.. enz....Oftewel precies wat ik thuis ook in het weekend doe Nou weet ik het nog goed, het was op een dinsdag en we waren naar één of andere vage toko.
Eenmaal daar aangekomen bleek het vol te zitten met lamme Nederlandse gasten. Nu kunnen wij goed overweg met Nederlandse lamme gasten dus dat was het probleem niet. Wat wel het probleem was, was dat er zo'n lamme bebrilde kneus van ongv 23 jaar met buitneboordbeugel, vreemde kleren en een te dikke kont naar mij zat te lonken. Dus ik naar de WC in de hoop dat hij daarna weg was. Maar neen, terug op de dansvloer was hij daar weer. Hij stapt op mij af En we beginnen te dansen. (ik had absoluut geen weerstand meer) Dus voor ik het weet sta ik met hem zoenen (wat echt waardeloos was, ik had mijn tong net zo goed in een centrifuge kunnen stoppen), en zitten mn vriendinnen mij uit te lachen. Afijn, daarna stond ik dus een beetje te schuren tegen zijn dikke reet. Na een paar minuten werd ik zo slaperig dat ik telkens in fase 1 van het slaapproces kwam Ik half op hem leunen zodat ik niet omviel en met mn oogjes dicht al bijna in dromenland Totdat hij het zat was en mij een duw gaf waardoor ik languit op de grond terecht kwam en weer klaarwakker was
Toen vonden mn vriendinnen dat het tijd was om naar huis te gaan, en na een terugreis met de benenwagen van 2 uur lag ik eindelijk uitgeput in mijn bedje. Rest van de week ben ik nog gepest met het regelen van zulks een lelijke kneus waarvan de opa vroeger waarschijnlijk bij het verzet zat.
Klachten: Zo lam zijn dat je geen weerstand meer hebt tegen lelijke dronken kneuzen met stoere praatjes.
wie zaait zal oogsten.....