Hoef je je pc ook nooit meer uit te doen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:28 schreef KlappernootatWork het volgende:
Eensch, een router zou makkelijk als kaart in je systeem gemaakt kunnen worden, dan zie je die logge krengen helemaal niet meer.
stekkertje externe voedingquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:29 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Hoef je je pc ook nooit meer uit te doen.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:29 schreef Conflict het volgende:
Ik vind de livebox wel mooi, kan zo in de boekenkast
Ja dat is pas handig inderdaad! In bouwen in je pc en dan wel een externe voeding gebruiken..quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:30 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
stekkertje externe voeding
Ja want iedereen heeft een server ook en weggewerkte kabeltjes in het hele huis liggenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:35 schreef Buschetta het volgende:
mompelt iets over serverhok + kabeltjes die weggewerkt zijn
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:48 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Ja want iedereen heeft een server ook en weggewerkte kabeltjes in het hele huis liggen
ook een oplossingquote:Ik heb gewoon een draadloos routertje en ontvang internet door mijn hele huisje.. Hoef ik ook geen kabeltjes weg te werken..
Geen beveiligingquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:52 schreef Buschetta het volgende:
[..]
niet ???
[..]
ook een oplossing
WPA of WEP ?
Ik heb ook een Sitecom.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:02 schreef Slarioux het volgende:
Ik heb een sitecom en een linksys en ik vind ze allebei niet erg lelijk
oeehh dies mooiquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
[ afbeelding ]
Vind de mijne op zich wel mooi en past qua looks bij me tv, playstation3, en geluidsinstallatie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |