Ik kom wel fdommequote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:37 schreef motorbloempje het volgende:
maar 't was écht niet zo bedoeld
nou, dan komt ze toch lekker niet
Ok, ik heb nog wel even dusquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:39 schreef -Mellow- het volgende:
Hoe lang stond jij ingeschreven bij Entree motorbloempje?
Er zijn ook genoeg katten die niet naar buiten gaan. En genoeg raskatten die alleen in een ren kunnen. Mij lijkt me dat niet zielig hoor, zeker niet als er goed voor de beestjes gezorgd wordt en ze voldoende ruimte hebben en dat lijkt me hier wel het gevalquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:54 schreef -Mellow- het volgende:
Katten die alleen t balkon op kunnen en niet verder... ik weet niet, maar is dat niet een beetje zielig?
Katten die helemaal niet naar buiten mogen vind ik wel zielig. Ze houden ervan naar buiten te gaan, ook al hebben ze genoeg ruimte binnen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:00 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg katten die niet naar buiten gaan. En genoeg raskatten die alleen in een ren kunnen. Mij lijkt me dat niet zielig hoor, zeker niet als er goed voor de beestjes gezorgd wordt en ze voldoende ruimte hebben en dat lijkt me hier wel het geval
Nonsens, zeker als ze nooit naar buiten zijn gegaan missen ze het ook niet. Mijn dierenarts vind dat ook onnodig.quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:07 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
Katten die helemaal niet naar buiten mogen vind ik wel zielig. Ze houden ervan naar buiten te gaan, ook al hebben ze genoeg ruimte binnen.
Dat er goed voor ze gezorgd wordt heeft daar dan weer niet zo veel mee te maken vind ik.
hiermee impliceer je dat het je geen reet uitmaakt of mijn katten genoeg eten, drinken en aandacht krijgen, ze zijn ZIELIG omdat ze niet naar buiten mogen...quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:07 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
Katten die helemaal niet naar buiten mogen vind ik wel zielig. Ze houden ervan naar buiten te gaan, ook al hebben ze genoeg ruimte binnen.
Dat er goed voor ze gezorgd wordt heeft daar dan weer niet zo veel mee te maken vind ik.
Natuurlijk het maakt heus wel uit of er goed voor ze gezorgd wordt. Ik bedoel alleen dat ik dat er even los van zag over het wel of niet naar buiten gaan. En uiteraard zijn ze beter bij jou af dan in het asiel.quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hiermee impliceer je dat het je geen reet uitmaakt of mijn katten genoeg eten, drinken en aandacht krijgen, ze zijn ZIELIG omdat ze niet naar buiten mogen...
nou ja, héél zielig
Als ik álle ruimte had gehad, een huis met een tuin, bosrijke omgeving, dan was 't eerste wat ze mochten naar buiten gaan, maar in een appartement op de 5e verdieping kán dat nu eenmaal niet. Dus nou ja, idd, wat Adelante al zei, laat ik ze maar terugbrengen naar het asiel, daar zijn ze vast beter af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |