abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62400447
Ik zei het al, echt leuk geworden! Behang matcht mooi met dat groene
en rood is altijd een mooie kleur
  woensdag 15 oktober 2008 @ 13:36:02 #252
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_62402821
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 94% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 11:12:50 ]
pi_62402861
maar 't was écht niet zo bedoeld

nou, dan komt ze toch lekker niet
Ja doei.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 13:39:03 #254
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_62402898
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 83% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 11:12:50 ]
pi_62402973
Heb een tijdje niet meer gekeken hier, zie nu pas de foto's. Mooie kleurtjes hoor Moblo! Ziet er ook erg gezellig uit
Ik ben een meisje =)
pi_62421854
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 13:37 schreef motorbloempje het volgende:
maar 't was écht niet zo bedoeld

nou, dan komt ze toch lekker niet
Ik kom wel fdomme
  zondag 26 oktober 2008 @ 23:39:28 #257
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_62706428
Hoe lang stond jij ingeschreven bij Entree motorbloempje?
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_62709549
5 jaar en 8 maanden, maar we hebben echt mega veel geluk gehad hoor!!

Binnenkort trouwens nog wat klusvraagjes hier over het balkon en de katten
Ja doei.
pi_62711098
Mijn tante heeft de lijnen van het balkon omhoog doorgetrokken met wat balken, en hier gaas tussen gespannen, zodat je een ren hebt als het ware Misschien niet de mooiste/fijnste oplossing, maargoed dat krijg je met katten
pi_62712577
Welke stoelen zijn dat? Dezelfde als die in de OP staan? Leuk tv meubel btw
Mooi geworden!
Zo niet.. dan toch!
  maandag 27 oktober 2008 @ 11:53:43 #261
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_62714048
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 23:39 schreef -Mellow- het volgende:
Hoe lang stond jij ingeschreven bij Entree motorbloempje?
Ok, ik heb nog wel even dus
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
  maandag 27 oktober 2008 @ 11:54:23 #262
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_62714065
Katten die alleen t balkon op kunnen en niet verder... ik weet niet, maar is dat niet een beetje zielig?
pi_62717733
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 11:54 schreef -Mellow- het volgende:
Katten die alleen t balkon op kunnen en niet verder... ik weet niet, maar is dat niet een beetje zielig?
Er zijn ook genoeg katten die niet naar buiten gaan. En genoeg raskatten die alleen in een ren kunnen. Mij lijkt me dat niet zielig hoor, zeker niet als er goed voor de beestjes gezorgd wordt en ze voldoende ruimte hebben en dat lijkt me hier wel het geval
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_62717800
mijn katten zijn álles behalve zielig, ookal mogen ze niet naar buiten.
Ze hebben binnen genoeg ruimte, zijn niet dik of lui en verkeren in prima staat (alsof ze op marktplaats staan )

ik zoek alleen een manier om ze wel lekker buiten in het zonnetje te laten zitten op 't balkon zonder dat ze in hun domheid 5 verdiepingen naar beneden pleuren
Ja doei.
  maandag 27 oktober 2008 @ 14:07:28 #265
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_62717935
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 14:00 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Er zijn ook genoeg katten die niet naar buiten gaan. En genoeg raskatten die alleen in een ren kunnen. Mij lijkt me dat niet zielig hoor, zeker niet als er goed voor de beestjes gezorgd wordt en ze voldoende ruimte hebben en dat lijkt me hier wel het geval
Katten die helemaal niet naar buiten mogen vind ik wel zielig. Ze houden ervan naar buiten te gaan, ook al hebben ze genoeg ruimte binnen.
Dat er goed voor ze gezorgd wordt heeft daar dan weer niet zo veel mee te maken vind ik.
pi_62717981
anders veroordeel je even iets waarvan je totaal geen weet hebt?

ken jij mijn katten? zie jij dat ze doodongelukkig zijn? komen ze iets tekort?
Ja doei.
  maandag 27 oktober 2008 @ 14:11:34 #267
3185 Adelante
To let it go now
pi_62718048
Nee, katten die niet naar buiten mogen zijn stukken beter af in een asiel.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  maandag 27 oktober 2008 @ 14:12:37 #268
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_62718090
Nee dat zeg ik niet.

Ik had het over katten in het algemeen die helemaal niet naar buiten gaan. Ik heb geen idee of jouw katten iets tekort komen, maar ik vind het alleen zielig als een kat nooit naar buiten kan.
pi_62718112
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 14:07 schreef -Mellow- het volgende:

[..]

Katten die helemaal niet naar buiten mogen vind ik wel zielig. Ze houden ervan naar buiten te gaan, ook al hebben ze genoeg ruimte binnen.
Dat er goed voor ze gezorgd wordt heeft daar dan weer niet zo veel mee te maken vind ik.
Nonsens, zeker als ze nooit naar buiten zijn gegaan missen ze het ook niet. Mijn dierenarts vind dat ook onnodig.

Dat is echt een fabeltje, dat katten per sé naar buiten moeten. Niet voor niets leven binnenkatten gemiddeld iets van 6-8 jaar langer dan een buitenkat. Zolang de kat genoeg ruimte heeft en genoeg beweging krijgt is het prima.

Mbt verzorging: ik denk dat een kat die altijd en eeuwig naar buiten wordt getrapt en verder slecht verzorgd wordt, nog altijd slechter af is dan een goed verzorgde binnenkat.
pi_62718141
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 14:07 schreef -Mellow- het volgende:

[..]

hiermee impliceer je dat het je geen reet uitmaakt of mijn katten genoeg eten, drinken en aandacht krijgen, ze zijn ZIELIG omdat ze niet naar buiten mogen...

nou ja, héél zielig

Als ik álle ruimte had gehad, een huis met een tuin, bosrijke omgeving, dan was 't eerste wat ze mochten naar buiten gaan, maar in een appartement op de 5e verdieping kán dat nu eenmaal niet. Dus nou ja, idd, wat Adelante al zei, laat ik ze maar terugbrengen naar het asiel, daar zijn ze vast beter af
Ja doei.
pi_62718173
ja doe dat Moblo, jij gemenerd.. een asiel is altijd beter dan dit.. beetje in een huis gaan wonen waar je katten niet naar buiten kunnen en dat probeer je op te lossen door een lullig balkon katproof te maken?

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_62718236
maar wat ik me dus afvraag is:

mijn katten zijn niet zo slim ze missen wat chromosoompjes volgens mij

ik zie het al voor me dat Cato behendig op de balkonrand springt, en dat Kawa dan hem aan wil vallen.
Hiervoor springt hij ook op de rand af waar Cato zit, maar deze springt hendig sjiek opzij, en Kawa lazert over de rand heen.

Dát wil ik dus voorkomen.

Is dan een vangnetje genoeg (katten houden niet zo van dingen waar ze doorheen kunnen kijken zoals gaas om overheen te lopen enzo) of is het verstandiger om de hele boel maar te begazen? Dat is namelijk écht een kutklus en als het met een soort vangnet afgedaan kan worden is dat misschien wel handiger?
Ja doei.
pi_62718269
je hebt van dat groene "kersen" net want je kan spannen... wat ze om fruitbomen doen in de zomer tegen vogels... dat zie je vaak gebruikt worden op balkons
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_62718276
Ik denk dat je die vraag het beste in F&F kan stellen.
  maandag 27 oktober 2008 @ 14:19:31 #275
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_62718285
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 14:14 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

hiermee impliceer je dat het je geen reet uitmaakt of mijn katten genoeg eten, drinken en aandacht krijgen, ze zijn ZIELIG omdat ze niet naar buiten mogen...

nou ja, héél zielig

Als ik álle ruimte had gehad, een huis met een tuin, bosrijke omgeving, dan was 't eerste wat ze mochten naar buiten gaan, maar in een appartement op de 5e verdieping kán dat nu eenmaal niet. Dus nou ja, idd, wat Adelante al zei, laat ik ze maar terugbrengen naar het asiel, daar zijn ze vast beter af
Natuurlijk het maakt heus wel uit of er goed voor ze gezorgd wordt. Ik bedoel alleen dat ik dat er even los van zag over het wel of niet naar buiten gaan. En uiteraard zijn ze beter bij jou af dan in het asiel.

Het is geen aanval op jou hoor, relax.

Ik weet alleen dat alle katten die ik heb gehad heel erg graag buiten waren, allemaal. En dat katten daar in het algemeen van houden. Misschien maakt het inderdaad niets uit als ze niet weten wat ze missen. Ik zou alleen zelf pas een kat nemen als ik er echt de ruimte voor had. No offence verder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')