abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 augustus 2008 @ 10:42:48 #1
35716 assie
HattrickJUNK...
pi_60621279

Eredivisie live:
quote:
Eredivisie LIVE! leidt je ieder weekeinde door de wedstrijden. Het programma staat bol van voor- en nabeschouwingen.

In dit dynamische voetbalprogramma op vrijdag, zaterdag en zondag wordt vooruitgeblikt op alle wedstrijden van die dag. Door het aangepaste speelschema van de Eredivisie kun je altijd iedere wedstrijd rechtstreeks volgen op één van onze drie kanalen.

Tijdens het programma wordt geschakeld naar onze mensen op de velden en natuurlijk komen alle coaches uitvoerig aan het woord. Eredivisie LIVE! beschouwt daarnaast uitgebreid na.

Het programma wordt afwisselend gepresenteerd door Jan Joost van Gangelen en Humberto Tan. Kijkers zijn dankzij de kritische blik van Jan van Halst en Mario Been verzekerd van scherpe wedstrijdanalyses en vooruitblikken naar de duels van de volgende dag.

In de nabeschouwing worden alle duels ten slotte geanalyseerd met het - van de BBC bekende – geavanceerde analysesysteem ‘Piero’. Virtuele reportages, gedetailleerde bestuderingen en tactische uiteenzettingen: Piero geeft in Nederland een nieuwe dimensie aan het analyseren.
Eredivisie op maandag:
quote:
Iedere maandagavond presenteert Jan Joost van Gangelen de afwisselende voetbaltalkshow Eredivisie op Maandag.

Samen met een wisselende side-kick ontvangt hij wekelijks twee gasten waarmee uitgebreid wordt nagepraat over de afgelopen speelronde.

Alle actualiteiten rondom de Eredivisie komen aan bod. Leo Driessen verzorgt daarnaast op eigenzinnige wijze een terugblik op het weekeinde en voorziet de wedstrijdbeelden van kritisch commentaar.

Ten slotte komt in iedere uitzending een speler die het afgelopen weekeinde is opgevallen op bezoek om zijn talent ook te laten zien in een competitief spel.
Eredivisie Magazine:
quote:
Voor het laatste nieuws en achtergronden komt Eredivisie Live op dinsdag, woensdag en donderdag met het Eredivisie Magazine.

De échte voetbalfan mag dit programma niet missen om op de hoogte te blijven van de ontwikkelingen van zijn favoriete team, maar ook die van de tegenstander. Alle achttien eredivisieclubs komen ruimschoots aan bod.
Het Eredivisie Magazine zorgt er dus voor dat je ook doordeweeks vanaf je luie stoel in de keuken van de clubs kunt blijven meekijken. Bij actualiteiten zijn wij als eerst ter plaatse.
Doordekken:
quote:
In samenwerking met Voetbal International geven VI-hoofdredacteur Johan Derksen en presentator Wilfred Genee iedere doordeweekse dag hun mening over het laatste voetbalnieuws.

De wisselwerking tussen de twee voetbaldieren zorgt altijd voor een levendige discussie. Het blijft zeker niet alleen gekibbel, want de heren zijn altijd goed ingelicht. Zo zal het vaak zo zijn dat Doordekken weer met een absolute eredivisieprimeur komt.

Ten slotte is Doordekken buitengewoon interactief. Dus als jij het niet eens bent met Derksen of Genee, dan kun je dat via internet aangeven. Goede vragen maken de kans een plek in het programma te krijgen.
Clubmagazines:
quote:
Voor de traditionele top drie zendt Eredivisie Live van maandag tot en met zaterdag een heus clubmagazine uit.

Clubmensen van PSV, Ajax en Feyenoord belichten zes dagen per week met veel clubliefde de gang van zaken op het trainingsveld, in het spelershome en rondom het stadion. Of het nu om het laatste nieuws, voorspellingen of achtergronden gaat, het komt in PSV TV, Ajax TV en Feyenoord TV allemaal aan bod.

Het voordeel van de clubmagazines is dat de clubmensen net wat verder achter de schermen kunnen komen dan de doorsnee journalist. Op die manier kun jij als kijker ook net wat meer te weten komen.
Tekst TV:
quote:
Tekst TV biedt tussen alle programma’s door het laatste voetbalnieuws op je televisiescherm. Alle actualiteiten worden gelardeerd met fraaie fotobeelden. De focus ligt op het eredivisienieuws, maar ook zal er veel aandacht zijn voor Nederlandse spelers in buitenlandse competities.

Kortom, je hoeft alleen maar even je televisie aan te zetten om bij te blijven in de wondere wereld van de Eredivisie en het Nederlandse voetbal.

Iedere werkdag worden op Eredivisie Live bovendien alle samenvattingen van de afgelopen speelronde getoond.

meer info: www.eredivisielive.nl

En nog altijd zwaar tegenvallend, hier diep in de achterhoek geen dekking..... Ondanks de reclames dat je vanaf nu overal de eredivisie live kunt volgen
@ Hattrick: FC Loda Maddeus (146377)
De voorste kruisband operatie: Assie VKB Operatie
AD '69 - De Graafschap - Tottenham Hotspur F.C. - Fiorentina - Bayern Munchen
pi_60621296
Hopen dat het goed komt...
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  donderdag 7 augustus 2008 @ 10:46:48 #3
66186 foetre
Wielren en Hardloop addict
pi_60621377
Hopen dat ziggo met een goede aanbieding komt.Ik neem pas een abbo op EL vlak voordat het begint want ik vindt het nu nog belachelijk duur in vergelijking met de andere aanbieders.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 10:52:32 #4
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_60621517
Zeg ik heb al digitale TV. Uit de tijd van Casema dus nog. Daar keek ik ook eredivisie voetbal op. Nu is het ziggo geworden. Hoe krijg ik nu dat voetbal erop dan? moet ik dan weer een decoder van Ziggo bestellen? Dat kan neem ik aan toch gewoon op mijn bestaande decoder?
  donderdag 7 augustus 2008 @ 10:55:46 #5
66186 foetre
pi_60621605
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 10:52 schreef Armageddon het volgende:
Zeg ik heb al digitale TV. Uit de tijd van Casema dus nog. Daar keek ik ook eredivisie voetbal op. Nu is het ziggo geworden. Hoe krijg ik nu dat voetbal erop dan? moet ik dan weer een decoder van Ziggo bestellen? Dat kan neem ik aan toch gewoon op mijn bestaande decoder?
Yep je moet alleen ff je smartcard nummer aan ziggo doorgeven en zeggen dat je EL wil
  donderdag 7 augustus 2008 @ 10:57:06 #6
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_60621637
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 10:55 schreef foetre het volgende:

[..]

Yep je moet alleen ff je smartcard nummer aan ziggo doorgeven en zeggen dat je EL wil
Waarom kan dat niet via die grafsite van ze? Moet ik weer bellen.
pi_60621660
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 10:57 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Dat kan, dat heb ik ook gedaan.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  Moderator / Redactie Sport donderdag 7 augustus 2008 @ 10:58:32 #8
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_60621675
Hopelijk komt het goed ja
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_60621707
Uidzendrechten
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  donderdag 7 augustus 2008 @ 11:00:16 #10
66186 foetre
pi_60621713
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 10:57 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Grafsite? Ze hadden ipv die mooie site een mooie aanbieding moeten maken.Vuile grafleiers
  donderdag 7 augustus 2008 @ 11:02:09 #11
3185 Adelante
To let it go now
pi_60621753
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 10:46 schreef foetre het volgende:
Hopen dat ziggo met een goede aanbieding komt.Ik neem pas een abbo op EL vlak voordat het begint want ik vindt het nu nog belachelijk duur in vergelijking met de andere aanbieders.
Als je net voor het seizoen begint bestelt, hebben ze je met de kerst vast wel aangesloten.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_60621790
Doordekken, wat een foute naam voor een programma eigenlijk.
pi_60622211
Nog steeds niet op de site van UPC over de mogelijkheid om sport1 + E-L samen te nemen voor die 14,95 of zo.
Trage lui
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 11:34:07 #14
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_60622560
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 11:20 schreef -J-D- het volgende:
Nog steeds niet op de site van UPC over de mogelijkheid om sport1 + E-L samen te nemen voor die 14,95 of zo.
Trage lui
Even bellen en het is geregeld hoor

Eerste 3 maanden ¤ 10,- daarna ¤ 14,95 p.m.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_60628926
Alles komt goed. relax
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_60629815
Via internet is toch 100% dekking? .
  donderdag 7 augustus 2008 @ 17:09:55 #17
3185 Adelante
To let it go now
pi_60632103
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 15:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Via internet is toch 100% dekking? .
In de Achterhoek niet
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_60632695
tvp
Op een doordeweekse zaterdagmiddag......
  donderdag 7 augustus 2008 @ 17:47:38 #19
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_60632874
Gisteren de bevestigingsmail van Ziggo ontvangen.

En belachelijk duur? Ach, het is jammer dat het duurder is dan bij bijvoorbeeld UPC, maar anderzijds vind ik 14,95 p/m voor alle wedstrijden nog steeds heel redelijk.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_60633633
Is het mogelijk om enkel en alleen een abonnement op Eredivisie Live te nemen?
pi_60633692
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 18:27 schreef Emimich het volgende:
Bij welke aanbieder wil je dat?
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_60633704
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 18:27 schreef Emimich het volgende:
Neen. Je moet sowieso het basispakket nemen want het loopt altijd via Digi-tv.
pi_60633783
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 18:31 schreef jmac het volgende:

[..]

Neen. Je moet sowieso het basispakket nemen want het loopt altijd via Digi-tv.
Hmm, matig.
In ieder geval bedankt voor je antwoord.
pi_60633916
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 18:34 schreef Emimich het volgende:

[..]

Hmm, matig.
In ieder geval bedankt voor je antwoord.
Bij Ziggo gratis als je al kabeltv aan ze betaalt.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_60633999
Bij Ziggo ben je niet verplicht om internet te nemen wel tv digitaal
alleen is het beginpakket 39 euro(dit is een koopje) als je die al hebt heb je mazzel en kost het tot december 9.95 per maand daarna 14.95.
En je zit er niet aan vast. afijn lees maar ff.
http://www.ziggo.nl/producten/televisie/z2/eredivisie-live
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')