normale modus. Weinig geluid.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:19 schreef Virus3000 het volgende:
Hallo,
1000 uur in normale modus of eco modus?
hoeveel geluid maakt ie?
Film kan ook wel prima hoor, tenminste dat vind ik zelf, nooit problemen mee gehad en zeer goed te doen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:55 schreef PKfotografie het volgende:
zijn volgens de fabrikant maar 1800 ansi lumen.
en nog ruim 1000 tegaan? hoeveel heeft hij er gebrand dan? en hoeveel uur totaal?
contrast ratio valt wel wat tegen met 1:200
dus voor film kijken is hij wat minder, gamen zou goed kunnen alleen firstperson shooter wil wel wat meer contrast hebben.
lamp gaat normaal 75% van de tijd mee die de fabrikant aan geeft, en als hij dus 500-700 uur gedraaid heeft, het zijn eerste of tweede lamp is. (en de ballast dus nog goed is)
is het een redelijke prijs.
nieuwe lamp kost trouwens 400+ voor een imitatie, en 500 + voor een originele.
toch intresant zal er overna denkenquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:07 schreef Apekoek het volgende:
Op te halen in Groningen, versturen is ook een mogelijkheid. Verzekerd dan wel voor 8 euro.
Ophalen dus 190 euro, en verzekerd versturen wordt het totaal 198 euro.
Prima, laat maar weten. Echter vertrek ik volgende week maandag voor 2 weken op vakantie. Mocht je hem willen en verstuurd hebben voor september, dan is het handig om het morgen of overmorgen te weten. Dan kan ik de beamer, na het ontvangen van het geld, namelijk nog eind van de week op de post doen voordat ik weg ga.quote:
Liever geen ruil, heb ook geen specifiek computer spul nodig 190 euro is wel mijn bodem voor een beamer die toch wel van professionele kwaliteit is. Zo goedkoop vind je ze doorgaans niet. Laat maar weten wat je wil of waar je verder aandacht.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:41 schreef SkillaThelaw1 het volgende:
Hai, Ik heb wel belang erbij. 190 euro is wel iets boven budget,
Heb je eventueel nog wat computerspul nodig ?
PS woonachtig in Groningen dus kan snel geregeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |