Uhuquote:
Idd. Hou die shit bij de hand! En als je het niet snapt, vraag dan om hulpquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:34 schreef Armageddon het volgende:
Ik kan sowieso niet tegen langzame mensen. Doodmoe wor ik daar van. Je hebt ook van die lopende lijken bij kassa's. Moeten ze eerst nog hun geld of pinpas zoeken. Of van die mongolen in de tram of bus die dan nog een half uur de strippenkaart moeten zoeken. Je weet toch godverdomme dat je gaat afrekenen of strippen. Hou die klotezooi dan bij de hand!
Het was een klein station. Niet zoeen als Rotterdam dus ik moest wachten en was al wat later vertrokkenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:41 schreef r2dGeert het volgende:
Was er maar één automaat?
Of een klap in je nek omdat die fallus denkt dat je hem probeert te overvallenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:49 schreef r2dGeert het volgende:
Je had hem een handje moeten helpen, kreeg je misschien nog een beloning!
Of allemaal zaad over de automaat.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:52 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Of een klap in je nek omdat die fallus denkt dat je hem probeert te overvallen
dat is toch niet anders bij die dingen?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:57 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
Of allemaal zaad over de automaat.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:02 schreef Rnej het volgende:
[..]
dat is toch niet anders bij die dingen?
op rotterdam CS wordt er wel ns overheen gekotst volgens mij ... die bruine meuk die er af en toe op zit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |