Hou opquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ze vermenigvuldigen in rap tempo
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Over 5 minuten heb je een torren -tapijt
Heb jij pech dat ze nooit 1 eitje leggen maar een paar duizend per keerquote:
Nee die zijn gescheiden, die zie je niet zo vaak met zn twee'enquote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:00 schreef GauloisesBlauw het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet je ouders zijn?
hooiwagensquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Over ongedierte gesproken.
Ons huis is gewoon een opvang tehuis voor hooiwagens.![]()
Zolang ze niet naar beneden komen, mogen ze blijven zitten.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:00 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Heb jij pech dat ze nooit 1 eitje leggen maar een paar duizend per keer
Dat is mishandeling, dus overdrevenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:01 schreef gers het volgende:
[..]
hooiwagens![]()
langzaam ieder pootje eruit trekken totdat ie niet meer kan lopen
Lijkt me leuk om te zienquote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:02 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat is mishandeling, dus overdreven
Neem een zelf-klevende hor voor 2 euro.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:01 schreef BigKahuna het volgende:
wtf k ga dus egt nooit meer mn raam open zetten
Was er wel een ontploffing toen hij op de grond crashte?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:02 schreef BigKahuna het volgende:
YES EENTJE IS DOOD IK HEB HEM MET DEODORANT BESPOTEN EN TOEN GING IE NEERSTORTEN![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:03 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Was er wel een ontploffing toen hij op de grond crashte?
Ja, doei, als ik ze wil pakken (wat ik dus van z'n lang zal z'n leven nooit ga doen, ook niet voor 1 miljoen) rennen ze keihard weg.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:01 schreef gers het volgende:
[..]
hooiwagens![]()
langzaam ieder pootje eruit trekken totdat ie niet meer kan lopen
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:03 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Was er wel een ontploffing toen hij op de grond crashte?
Misschien morgen, het is 4 uurquote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:04 schreef behangplakker het volgende:
BK, eigenlijk zou je er een topic over moeten openen MET paints/pics
Ja en geladen met kernenergie waarmee hij blijkbaar mij wou infecterenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:04 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat ding was echt groot ofniet
BURN HIMquote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:05 schreef BigKahuna het volgende:
AAAAAAH DIE ANDER VLOOG TEGEN ME AAN
ZOMFGquote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:05 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ja en geladen met kernenergie waarmee hij blijkbaar mij wou infecteren
BOMBS ON IRAN!!!! BOMBS ON IRAN!!!!
Nee, blijf bij me, blijf helder, blijf ademen, blijf praten (wat je allemaal niet moet doen als je op sterven ligt heequote:
Je typt nu ookquote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:07 schreef BigKahuna het volgende:
Btw ik ga echt niet het nieuwe topic openen, straks komt dat beest op me zitten als ik aan het typen ben
ja maar dan moet ik veel langer aan 1 stuk typen, nu kan ik gewoon snel slap lullen terwijl ik schichtig om me heen kijkquote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:07 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Je typt nu ook![]()
Ik heb nog nooit in een topicreeks topics geopend, ben altijd bang dat het misgaat
MAAK EM NU AF DAN, WE ZIJN DE LAATSEN DER MOHIKANEN KLB-BAGGERAARSquote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:08 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
ja maar dan moet ik veel langer aan 1 stuk typen, nu kan ik gewoon snel slap lullen terwijl ik schichtig om me heen kijk
WAT DENK JE DAT IK PROBEERquote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:09 schreef behangplakker het volgende:
[..]
MAAK EM NU AF DAN, WE ZIJN DE LAATSEN DER MOHIKANEN KLB-BAGGERAARS
SORRYYYYYquote:
ikke ook niet weet geen goede TTquote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Goed plan.
Overigens, ik ga ook niet het nieuwe topic openen hoor
gers wil dat vast wel doenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:10 schreef BigKahuna het volgende:
misschien is 4everblablabla een mooie OP aan het maken !
We vragen een mod die nooit aanwezig is of tong80quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:11 schreef behangplakker het volgende:
[..]
We vragen een mod die nooit aanwezig is of tong80
Nice nice !quote:Op donderdag 7 augustus 2008 04:11 schreef gers het volgende:
ik open hem wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |