Ja maar opeens in Indonesiequote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:57 schreef supertard het volgende:
[..]
Je bent er toch wel heen geweest he?![]()
Het rickrollen in de discotheken gebeurd trouwens wel vaker.
Is dat die Mc waar je rechts zo'n trapje omhoog kanquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:57 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Had ik een keer in de MAC in Nijmegen
neequote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je scheel bent, heeft ze qua uiterlijk wel iets weg van britney spears
DIE JAAAAAAAA!!!11quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:59 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Is dat die Mc waar je rechts zo'n trapje omhoog kan
Daar ben ik OOOOOOOOOOOOOOk geweest AHWHAHA!
kvind dat hoofd toch eigenlijk wat meer...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je scheel bent, heeft ze qua uiterlijk wel iets weg van britney spears
The Beatlesquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:56 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nee
Wat luister jij dan?!`/1/`?
Tis nachtbagger, als je muzieksmaken wilt betwisten ga je maar naar MUZquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:58 schreef BigKahuna het volgende:
Hardcore
Emo
Oldskool hiphop
RnB
Country
Oldskool Hiphopquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:58 schreef BigKahuna het volgende:
Hardcore
Emo
Oldskool hiphop
RnB
Country
Hieperde piep HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:59 schreef gers het volgende:
1500
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
me eerste singletje was run dmc met it's like thatquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:58 schreef BigKahuna het volgende:
Hardcore
Emo
Oldskool hiphop
RnB
Country
Ik vind hem eng.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:00 schreef BigKahuna het volgende:
wtf wie is die dude?
Hoezo? Hij betwist toch baggermuziek? Is dit bagger of bagger, ik klaag over zijn baggerquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Tis nachtbagger, als je muzieksmaken wilt betwisten ga je maar naar MUZ
Wat heeft hardcore met muziek te maken dan?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Tis nachtbagger, als je muzieksmaken wilt betwisten ga je maar naar MUZ
Die kom ik tegen in de nachtbagger ergens,. Grenier ofzo. Sopt Aldus.Sprak.God op.quote:
post ik een man is het weer niet goedquote:
Fotogeniek?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:59 schreef supertard het volgende:
[..]
kvind dat hoofd toch eigenlijk wat meer...
[ afbeelding ]
Je bedoelingen zijn goedquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:01 schreef gers het volgende:
[..]
post ik een man is het weer niet goed![]()
Nouja, sommigen noemen het muziek, ik waag het te betwijfelen jaquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:01 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Wat heeft hardcore met muziek te maken dan?
Ja stop er dan ook meequote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:01 schreef gers het volgende:
[..]
Goed bezigquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:01 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hoezo? Hij betwist toch baggermuziek? Is dit bagger of bagger, ik klaag over zijn bagger
Wat is hier OT danquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:02 schreef Neo-Mullen het volgende:
GENOEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Onthoudt: De_Ananas luistert ook hardcore en hij pwnt, dus pas op
nu weer OT
de ananas zegt dat ik een kloon benquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:02 schreef Neo-Mullen het volgende:
GENOEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Onthoudt: De_Ananas luistert ook hardcore en hij pwnt, dus pas op
nu weer OT
Volgens mij...quote:
Iddquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:02 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nouja, sommigen noemen het muziek, ik waag het te betwijfelen ja
Post een shemale, lijkt op beiden en ik weet nog steeds niet wat het nou moet zijnquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:01 schreef gers het volgende:
[..]
beatlesquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:03 schreef Paaskonijn het volgende:
Niemand reageert op mijn muziek post![]()
quote:
dankjequote:
hihiquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:02 schreef supertard het volgende:
[..]
de ananas zegt dat ik een kloon ben
Ik hou niet echt van The Beatles, maar het is beter dan die muziek van tegenwoordigquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:03 schreef Paaskonijn het volgende:
Niemand reageert op mijn muziek post![]()
Op het moment luister ik Bob Marley 14.gif(x2)quote:
ik ook.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:03 schreef supertard het volgende:
ik luister rock 14.gif
Hahaquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:04 schreef supertard het volgende:
wie weet ben ik het ook wel.. en loop ik maar gewoon een beetje aan te kloten op dit account
Coldplayquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:05 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik luister de laatste tijd ook The Policeen die nieuwe cd van Coldplay
Je hebt een brede smaakquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:05 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
ik ook.
en hiphop, en rnb, en country, en reggae, en reggaeton, en blues, en jazz, en rap, en house.
Oh, en nick en simon
Coldplay heeft wel leipe muziek ja, net als Radiohead komen ze wel telkens weer met iets aparts wat me wel boeitquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |