Ja.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Cheap... zeker vriendenprijs ?
Mooi, wou ff kijken of we het toch ergens over eens konden zijnquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:50 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Doe dat. Vraag de opper faler om hulp!
Allah heeft wel vet veel aanhangers hoorquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:50 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Doe dat. Vraag de opper faler om hulp!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
We are living in a material world, and I am a material girl
quote:
die penalty van cruijjff pwnde ook wel goedquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:49 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Het logo vind ik inderdaad ook nog wennen, het zit in ieder geval veel te hoog. Hopelijk halen ze wel het oude logo terug, al heb ik niet al te veel hoop..
Dat TDK shirtje pwnde al in zijn gloriejaren
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:51 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Allah heeft wel vet veel aanhangers hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Cuz I'm Mr. Brightside
Nah. Jij bent toch die enge gothic?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Mooi, wou ff kijken of we het toch ergens over eens konden zijn
Zijn we weer vriendjes?
wh0t?!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:51 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nah. Jij bent toch die enge gothic?
SPANNENDquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:52 schreef Paaskonijn het volgende:
OMFGS MIJN 20.000e POST KOMT ERAAN!!!!11
Ja toch?quote:
Ik neem altijd een simpele, omdat ik anders in paniek raak vanwege het snelle kiezenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:46 schreef gers het volgende:
[..]
banaanperzik en chocolade
met aardbeien fruitsalade en kersen
met witte chocolade en bruine chocolade
Nog minder dan 950quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:52 schreef Paaskonijn het volgende:
OMFGS MIJN 20.000e POST KOMT ERAAN!!!!11
iddquote:
gewoon schijt hebben aan die mensen achter jequote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik neem altijd een simpele, omdat ik anders in paniek raak vanwege het snelle kiezen![]()
Met een lange rij achter me.
Overigens kan ik ook bijna nooit binnen een minuut een toetje in de supermarkt uitkiezen..
Omg
Ja.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:52 schreef behangplakker het volgende:
Het is dan wel echte bagger hierzo enzeau he, maar mag je hier ook flinke kleine klachten neerzetten?
ik ben bijna bij me 1500quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:54 schreef Neo-Mullen het volgende:
Stel jullie niet aan, ik zit nog niet aan m'n 1500e
"Ienemienemutte... "quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:53 schreef gers het volgende:
[..]
gewoon schijt hebben aan die mensen achter je![]()
en als toetje moet je gewoon zo'n mona ding nemen
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:54 schreef Neo-Mullen het volgende:
Stel jullie niet aan, ik zit nog niet aan m'n 1500e
emo dan?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:53 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
NEEEEEEEEIN!!!`1einzzzZZZZzZZzzZzZzZZzz
Jij staat totally heus wel zoooo'n 2equote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:53 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
idd![]()
Bijna netzoveel posts als tong80
En je bent pas anderhalf jaar geregistreerd.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:53 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
idd![]()
Bijna netzoveel posts als tong80
Nee jong, ik luister hardcore en niet die kots wat jij me op aan het noemen bentquote:
Ik ga mezelf quoten.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bijna 7000 posts?
is dat niet hetzelfde?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:56 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nee jong, ik luister hardcore en niet die kots wat jij me op aan het noemen bent
Nu je het erover hebt, ik zag in Indonesie reclameposters van Rick Astley, blijkbaar ging hij er optreden ofzoquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:55 schreef supertard het volgende:
[..]
En je bent pas anderhalf jaar geregistreerd.
wow, khad het niet eens meer door dat ik naar rick astley aant luisteren was
Je hebt nu ook kokos met rozensaus..quote:
ik weetquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:55 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jij staat totally heus wel zoooo'n 2e
Neequote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:56 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
is dat niet hetzelfde?![]()
hardcore![]()
Oldskool Hiphopquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:56 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
is dat niet hetzelfde?![]()
hardcore![]()
Je bent er toch wel heen geweest he?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:56 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nu je het erover hebt, ik zag in Indonesie reclameposters van Rick Astley, blijkbaar ging hij er optreden ofzo![]()
En ik ben in de discotheek gepwned door de dj, hij draaide Never Gonna Give You Up
Hoeveel ups heeft je ava in de tussentijd al wel niet gekregen?quote:
Had ik een keer in de MAC in Nijmegenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:56 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nu je het erover hebt, ik zag in Indonesie reclameposters van Rick Astley, blijkbaar ging hij er optreden ofzo![]()
En ik ben in de discotheek gepwned door de dj, hij draaide Never Gonna Give You Up
Als je scheel bent, heeft ze qua uiterlijk wel iets weg van britney spearsquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:57 schreef BigKahuna het volgende:
Before you hit the highway, you'd better stop for gas
And there's a 50 in the ashtray, in case you run short on cash.
And here's a map and here's a bible, if you ever lose your way.
Just one more thing before you leave,
Dont forget to remember me
[ afbeelding ]
Since the day they got married,
He'd been praying for a little baby boy.
Someone he could take fishing,
Throw the football and be his pride and joy.
He could already see him holding that trophy,
Taking his team to state.
But when the nurse came in with a little pink blanket,
All those big dreams changed.
And now he's wrapped around her finger,
She's the center of his whole world.
And his heart belongs to that sweet little beautiful, wonderful, perfect All-American Girl.![]()
Om precies te zijn; 98349832932842quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:57 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hoeveel ups heeft je ava in de tussentijd al wel niet gekregen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |