heeft hij een best of cdquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:39 schreef Neo-Mullen het volgende:
Morgen nieuw CD'tje kopen
[ afbeelding ]
Weet iemand of het een goeie cd is?
Ik ook maar mensen op msn ken je teminste nogquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:39 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nouja, ik hecht eigenlijk meer waarde aan in het echt praten dan over msn. Msn gebruik ik meer voor dingen even afspreken of voor school. In de zomervakantie heb ik geen schooldingen nodig
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:39 schreef Neo-Mullen het volgende:
Morgen nieuw CD'tje kopen
[ afbeelding ]
Weet iemand of het een goeie cd is?
Nee zonder.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:39 schreef gers het volgende:
[..]
raketjes![]()
met zo'n chocolade puntje?
Ik mail je er wel een. Wel even 20 euri\s overmaken dan.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:40 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hotmail is zo duur tegenwoordig
swirlsquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee zonder.
Australian Milkshakes![]()
![]()
Swirls
Ja, maar de helft heb je nog maar 1x gezien ofzo, voegen je meteen toe en lullen tegen je aan. Na een week heb ik er dan wel genoeg van en reageer niet echt meer, tenzij het natuurlijk een knap iemand van het andere geslacht is natuurlijkquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:40 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik ook maar mensen op msn ken je teminste nog
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:42 schreef gers het volgende:
[..]
swirls![]()
heb nog nooit australian milkshakes op
Oh ohquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:42 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik mail je er wel een. Wel even 20 euri\s overmaken dan.
Mag ik wat lenen voor een mailadres?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat neem jij altijd voor swirl?
Je weet overigens niet wat je mist.. (ja een hoop geld, want goedkoop is het niet)
Jahoor, hoeveel swirls wil je?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:43 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Mag ik wat lenen voor een mailadres?
Mits KFC en Lauren er nog bij is dit de post van het jaarquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en die laatste moet nog ff weg want wtf is dat?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:44 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Mits KFC en Lauren er nog bij is dit de post van het jaar
Hoe heette dat genetisch gemanipuleerde bloemkool ding nou?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oude Ajax-teken en ik ben verliefd op je persoonlijkheidquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eng...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:45 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
en die laatste moet nog ff weg want wtf is dat?
Heb ik ook altijd last van als ik heb gezopenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:45 schreef BigKahuna het volgende:
Godverdomme waarom zit edit naast quote
Vraag Paaskonijn even, hij bepaald de prijsquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jahoor, hoeveel swirls wil je?
Verkanker alles even met dat ajax ding ofzoquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik heb niet gezopenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:46 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd last van als ik heb gezopen
banaanperzik en chocoladequote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat neem jij altijd voor swirl?
Je weet overigens niet wat je mist.. (ja een hoop geld, want goedkoop is het niet)
Gerard Jolinkquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:45 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
en die laatste moet nog ff weg want wtf is dat?
Jij wilt lenenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:46 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Vraag Paaskonijn even, hij bepaald de prijs
Welcome down in the world of the Romanescoquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe heette dat genetisch gemanipuleerde bloemkool ding nou?
Lauren, The Hillsquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:44 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Mits KFC en Lauren er nog bij is dit de post van het jaar
-5 voor Ajaxhaatquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:46 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Verkanker alles even met dat ajax ding ofzo![]()
Maar zee-egels![]()
![]()
Pas op he kerelquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:46 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Verkanker alles even met dat ajax ding ofzo![]()
Maar zee-egels![]()
![]()
2,50 per swirlszorquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:46 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Vraag Paaskonijn even, hij bepaald de prijs
PK, hoeveel swirls? Doe me er maar 20quote:
Nee?quote:
O ja...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:47 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Welcome down in the world of the Romanesco
quote:
Doe je me de kosten ook even overmaken enzo?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:48 schreef behangplakker het volgende:
[..]
PK, hoeveel swirls? Doe me er maar 20
edit; zie post boven me jwz
Cheap... zeker vriendenprijs ?quote:
Het logo vind ik inderdaad ook nog wennen, het zit in ieder geval veel te hoog. Hopelijk halen ze wel het oude logo terug, al heb ik niet al te veel hoop..quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:48 schreef gers het volgende:
oude logo is mooi
net zoals dat TDK shirtje![]()
maar het nieuwe logo
Neequote:
Als het goed is beweeg jij je arm om een stuk van die Romanesco in je mond te doenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
O ja...![]()
Toch wel benieuwd hoe dat smaakt, al durf ik het niet op te eten.
Zometeen beweegt er nog wat ofzo
Doe dat. Vraag de opper faler om hulp!quote:
Tuurlijk, voor jou allesquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:49 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Doe je me de kosten ook even overmaken enzo?
Ach, het zij zo...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:50 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
@ Neo-Mullen: Dat is Lauren niet, dat is Carrie!
Lauren is net even iets meer ''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |