Ik had een CJP pas en ik heb CKV.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:24 schreef gers het volgende:
kent trouwens nog iemand die CJP pas
en het vak ckvX2000
Nee, nooit gedaan ook.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:24 schreef remlof het volgende:
Open je nog wel eens baggertopics Paaskonijn?
Ok ik verwijder je wel op msn.quote:
wheheh hij komt meteen zeggen op msn dat ik dat niet echt moet doenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:25 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ok ik verwijder je wel op msn.
Nee. ik had "beeldende vormgeving."quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:24 schreef gers het volgende:
kent trouwens nog iemand die CJP pas
en het vak ckvX2000
Mooi, ben ik ook af van dat kankergezeik over zee-egels.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:25 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ok ik verwijder je wel op msn.
ik ben niet eens op msn kankerlulquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:26 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
wheheh hij komt meteen zeggen op msn dat ik dat niet echt moet doen![]()
![]()
![]()
dat was toch gewoon een verkapt tekenenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee. ik had "beeldende vormgeving."
Waar het normaal was dat je getekende boom alle kleuren had behalve groen.
Jaja ontken het maarquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:27 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
ik ben niet eens op msn kankerlul!
Ik had het over msn nooit overquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:26 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Mooi, ben ik ook af van dat kankergezeik over zee-egels.
Had ik een hele mooie realistische boom gemaakt.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:27 schreef gers het volgende:
[..]
dat was toch gewoon een verkapt tekenen
Zee-egels?quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Had ik een hele mooie realistische boom gemaakt.
Gaat meneer de homo -beeldende vorming -leraar mijn hele boom naar de maan helpen
had ik een keer me best gedaan met tekenenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Had ik een hele mooie realistische boom gemaakt.
Gaat meneer de homo -beeldende vorming -leraar mijn hele boom naar de maan helpen
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:30 schreef Neo-Mullen het volgende:
[ afbeelding ]
Vanaf nu is het pas een goed topic
quote:
Ja maar dat nummer is matig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |