Wat een vriend was jij voor mij..................................................quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:43 schreef nachtdier2 het volgende:
Zo, en dan nu een korte update:
-diverse keren midden in de nacht gebeld. Nam ie niet op, maar wetende dat z'n telefoon aanstond, ie 'm 100% gehoord moet hebben en dat drie keer gedaan te hebben heeft ie geen fijne nacht gehad.
-ook nog keertje midden in de nacht langsgeweest: deed ie niet open. Mja, niet verwonderlijk als je er niet bent.
-uiteindelijk 'm ook weer aan de lijn gehad. Meneer heeft drie deurwaarders achter zich aan wegens niet betaalde boetes waarschijnlijk. Zit kut in zn vel, half depressief doordat zn maatje dodelijk verongelukt is, maar had het uit zichzelf wel over die 140 euro en dat ie dat wel in delen zou terugbetalen omdat ie het niet in keer kon betalen... Maar ondertussen kan ie dus wel 1000 pleuro aan zn auto uitgeven...
Nog geen geld dus... maar ik vergeet dat niet en pak 'm echt nog wel keer terug als ie echt niet betaald. Van die 140 euro lig ik niet heel erg wakker in de zin dat ik het kan missen. Maar terug zal het komen.
prima ideequote:Op woensdag 17 december 2008 13:16 schreef HenkieVdV het volgende:
Snel richting het einde van dit slechte topic a.u.b.
*eenschquote:Op woensdag 17 december 2008 13:16 schreef HenkieVdV het volgende:
Snel richting het einde van dit slechte topic a.u.b.
* LL geeft ook hierbij haar bijdragequote:
Precies. Opgelost, slotje. Nu het nog kanquote:Op woensdag 17 december 2008 13:51 schreef Bargash het volgende:
Het kost je nu eenmaling 140 euro om te weten dat het geen goede vriend is. Cut your losses and verbreek elk contact met hem. Deurwaarders en dodelijk verongelukte vrienden? Lulverhaal.. ontwijkend gedrag, geen energie in steken, afsluiten en verder gaan.
8quote:Op woensdag 17 december 2008 14:04 schreef Ladylike het volgende:
Nog 9 posts en er zit automatisch een slot op...
7quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |