Ik zal even als enige wel de tijd nemen om op je reagerenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:49 schreef GasTurbine het volgende:
MAAR IK WIL EEN SCRUBSPOSTER GODVERDOMME.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:50 schreef supertard het volgende:
ohw wacht, we hebben het ineens over frans
Zwitserland? (mijn topografie is ook dermate slechtquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:49 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja, zeg het dan. Welk ander land? [ afbeelding ]
precies en als je dan zegt kun je iets langzamer praten doen ze het gewoon nietquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En als het dan toch in het frans moet:
langzaam en duidelijk (dan kan ik er nog enigzins chocola van maken) praten doen ze dan ook niet.![]()
Rats rats rats en je moet het maar verstaan
Ik denk Zwitserland...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:49 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja, zeg het dan. Welk ander land? [ afbeelding ]
Dus toch dat. Maar waarom zou ik er over moeten posten?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:52 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Scrubs, kankerlul! Comedy Central enzo.
oostenrijk spreken ze duits hoorquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk Zwitserland...
Maar ik ben altijd in de war met Oostenrijk
Ik ook.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:52 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ben er best vaak uitgezet bij Frans
Docenten aardrijkskunde waren ook zo fakking modieus.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:52 schreef supertard het volgende:
[..]
Zwitserland? (mijn topografie is ook dermate slecht)
Poster kankeridioot! Voor aan de muur enzo!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:53 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dus toch dat. Maar waarom zou ik er over moeten posten?
Goedzo je gaat door voor het koffiezetapparaat.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk Zwitserland...
Maar ik ben altijd in de war met Oostenrijk
Niet jij bent een nerd.quote:
Zeg dat danquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:54 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Poster kankeridioot! Voor aan de muur enzo!
POOOOOOOOOSTER
Geloof me, zo zijn ze nogsteedsquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Docenten aardrijkskunde waren ook zo fakking modieus.
Ribbroek met ruitjesoverhemd en dan zo'n lichtbruine leren tas.
Ja, maar in Frankrijk niet.quote:
toen ik in zwitserland was sprak iedereen engelsquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar in Frankrijk niet.
We hadden het nu over de "alternatieve" route.
Voor als je juist niet door Frankrijk heen wilde.
Dacht ik?
En dat lokaal dan: grote kaarten aan de muur.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:54 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Geloof me, zo zijn ze nogsteeds
Je moet eens engels proberen te spreken tegen een Italiaan.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:56 schreef gers het volgende:
[..]
toen ik in zwitserland was sprak iedereen engels
van die ouderwetse kaarten met reliëf erinquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dat lokaal dan: grote kaarten aan de muur.
De geur van stof en krijt...
SNUIF....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |