vmboquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:37 schreef supertard het volgende:
[..]
Nu moet ik wat bekennen... kheb 1 jaar op vwo, 1 jaar op havo en 2 jaar op vmbo=tl gezeten.
Nu doe ik MBO (versneld aangezien ik super goed ben) over 2 jaar klaar (1 jaar er op zitten)
Daarna HBO doen in utrecht of arnhem
Oja, ik ben nog net geen 17 trouwens
kheb idd niks uitgevoerd op schoolquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:40 schreef Paaskonijn het volgende:
*gniffel*
van vwo naar vmbo, gosh.
Doorbranden dan, tot ze fikken.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Als muggen op een elektrische vliegenmepper roken, zijn ze toch dood?
Want als ik vliegen mep, zijn ze enkel versufd en herrijzen ze na 1 minuut.
je moet ze even laten doorbranden op de elektrische vliegenmepperquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Als muggen op een elektrische vliegenmepper roken, zijn ze toch dood?
Want als ik vliegen mep, zijn ze enkel versufd en herrijzen ze na 1 minuut.
Ik voer ook geen bal uit op school, maar in VMBO4 zal ik nooit meer kunnen komen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:41 schreef supertard het volgende:
[..]
kheb idd niks uitgevoerd op school
Bij mij zat het bij duits en frans, daar was ik zo ontzettend slecht in, dat ik toch naar vmbo moestquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:42 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik voer ook geen bal uit op school, maar in VMBO4 zal ik nooit meer kunnen komen.
Jaja,quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:43 schreef BigKahuna het volgende:
Ik heb sinds maart 2008 dingen voor school gedaan, met als resultaat dat ik over ben naar 6vwo,
fransquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Frans is de hel.
Duits vind ik vrij makkelijk (wel: dood aan de naamvallen)
Als je naar Italie gaat moet je helaas door frankrijk heen rijden (in principe kan je ook via duitsland en nog een land) en dus ook frans spreken.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:46 schreef gers het volgende:
[..]
frans![]()
wat was dat een kuttaal zeg ben blij dat ik dat niet meer heb
herkenbaarquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je naar Italie gaat moet je helaas door frankrijk heen rijden (in principe kan je ook via duitsland en nog een land) en dus ook frans spreken.
Ze weigeren elk andere taal.
Ja, zeg het dan. Welk ander land?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je naar Italie gaat moet je helaas door frankrijk heen rijden (in principe kan je ook via duitsland en nog een land) en dus ook frans spreken.
Ze weigeren elk andere taal.
Echt serieus, een wat?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:49 schreef GasTurbine het volgende:
Ik had spaans.
MAAR IK WIL EEN SCRUBSPOSTER GODVERDOMME.
En als het dan toch in het frans moet:quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:48 schreef gers het volgende:
[..]
herkenbaar![]()
probeer je nog zo je best kijken ze aan of je een mongool bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |