space-cake is leuk, maar wel goed bereiden, anders is het effect matig.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ooit ga ik een keer space-cake maken.
Kijken of dat wat is.
Het is vakantie.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:26 schreef supertard het volgende:
[..]
![]()
Je kan dus ook gaan werken ipv hele dagen op fok door brengen
ik zie ineens dat je even oud ben als ikquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:28 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Het is vakantie.
En het is niet zo dat ik al 25 ben en nog thuiszit.
Ik ga nog naar school hoor
Hou op, weet je hoe lekker...quote:
Whehe had een vriend zijn broer een keer gemaakt. Nouja wel vaker. Maar hij vertelde zo dat die broer dacht dat hij dood ging. En het enige wat die tegen mijn maat zei was; VERSTOP MIJN WIET, VERSTOP MIJN WIET!!!11quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ooit ga ik een keer space-cake maken.
Kijken of dat wat is.
echt wel zo'n groot stuk eet ik in 1 keer opquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hou op, weet je hoe lekker...
Nou, het hoeft niet per se een extreem effect te hebben, want zo vaak gebruik ik nou ook weer geen drugs.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:28 schreef supertard het volgende:
[..]
space-cake is leuk, maar wel goed bereiden, anders is het effect matig.
veel succes.
Van een beetje space-cake ga je echt niet zo hard trippen hoorquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:29 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Whehe had een vriend zijn broer een keer gemaakt. Nouja wel vaker. Maar hij vertelde zo dat die broer dacht dat hij dood ging. En het enige wat die tegen mijn maat zei was; VERSTOP MIJN WIET, VERSTOP MIJN WIET!!!11
Ik kom volwassen over hè?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:28 schreef supertard het volgende:
[..]
ik zie ineens dat je even oud ben als ik![]()
Dan moet je er maar niet teveel grammetjes in gooienquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, het hoeft niet per se een extreem effect te hebben, want zo vaak gebruik ik nou ook weer geen drugs.
(zeg maar helemaal niets)
Toch is het geen gelul hoor. Ik weet niet of die daarvoor ook al dingen op had enzo. Alcohol enzulks.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:30 schreef supertard het volgende:
[..]
Van een beetje space-cake ga je echt niet zo hard trippen hoor, je wordt er meer een beetje chill van
Ik weet.quote:
Succes verhaal dus.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:29 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Whehe had een vriend zijn broer een keer gemaakt. Nouja wel vaker. Maar hij vertelde zo dat die broer dacht dat hij dood ging. En het enige wat die tegen mijn maat zei was; VERSTOP MIJN WIET, VERSTOP MIJN WIET!!!11
En daarnaast: SCRUBSquote:22:32 Auschwitz heeft miljoenen nodig
22:08 Man bouwt zelf replica Batmobile
21:44 Slachtoffers Holocaust krijgen 1900 euro
Koop het anders bij de AH ofzo.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Succes verhaal dus.
Ik heb het overigens 3x gelezen en ik snap er nog niets van
Oke.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:34 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Koop het anders bij de AH ofzo.
Vervelend.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke.
Ben alleen wel mn bonus-dingetje kwijt.
Nu moet ik wat bekennen... kheb 1 jaar op vwo, 1 jaar op havo en 2 jaar op vmbo=tl gezetenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |