Fietsenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:50 schreef De_Ananas het volgende:
Morgen fysio, dan voetbal kijken en dan fietsen
Hmm ik heb er nog 1 klaar liggen over mijn nachtelijke escapades in de clubsquote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:50 schreef gers het volgende:
[..]
kan je ons niet een klein tipje van de sluier geven
En terecht.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:51 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Alleen niet tegen mensen die me niet aanstaan.
wie had er eigenlijk vandaag gewonnen ?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:50 schreef De_Ananas het volgende:
Morgen fysio, dan voetbal kijken en dan fietsen
Fietsen is ook voor het plebs. De echte elite gaat lopend. Lopen is het nieuwe rijden in een ferrari.quote:
ben benieuwdquote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:51 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hmm ik heb er nog 1 klaar liggen over mijn nachtelijke escapades in de clubs![]()
In mijn bantijd heb ik al mijn klachten opgeschreven in een word document zodat ik ze later 1 voor 1 kan met jullie kan delen
volgens mij welquote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:52 schreef afcajos het volgende:
Wordt Nederland - Negeria morgen live ( dus 13:45) uitgezonden?
jaquote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:52 schreef afcajos het volgende:
Wordt Nederland - Negeria morgen live ( dus 13:45) uitgezonden?
Mwa dat verhaal skip ik maar evenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:53 schreef gers het volgende:
[..]
ben benieuwd![]()
was dat met die minderjarige chick?
Oh godquote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:51 schreef afcajos het volgende:
[..]
In mijn bantijd heb ik al mijn klachten opgeschreven in een word document zodat ik ze later 1 voor 1 kan met jullie kan delen
Er was toch al zo'n topic over dat verhaal met die id-vervalser?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:54 schreef afcajos het volgende:
[..]
Mwa dat verhaal skip ik maar evenmisschien dat ik dat verhaal over een paar weken eens erop gooi. Het is namelijk wel de moeite waard. Maar afgelopen maanden al teveel topics over minderjarigen gepost, ik moet daar mee oppassen he
Nee, dat had ik tussen de wandelgangen door in de SC verteldquote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:55 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Er was toch al zo'n topic over dat verhaal met die id-vervalser?
owja anders krijg je yvonne achter je anquote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:54 schreef afcajos het volgende:
[..]
Mwa dat verhaal skip ik maar evenmisschien dat ik dat verhaal over een paar weken eens erop gooi. Het is namelijk wel de moeite waard. Maar afgelopen maanden al teveel topics over minderjarigen gepost, ik moet daar mee oppassen he
Ik weet.quote:
Ah vandaar. Het kwam me zo bekend voorquote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:56 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nee, dat had ik tussen de wandelgangen door in de SC verteld
Pics van Yvonne's dochter? Of is dat ijsmeis? Dat zou een hele nieuwe betekenis geven aan ijsmeis.rarquote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:56 schreef gers het volgende:
[..]
owja anders krijg je yvonne achter je an
die heeft wel trouwens een lekkere dochter
Haar dochter regelen, dan ben je echt koning der kongingenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:56 schreef gers het volgende:
[..]
owja anders krijg je yvonne achter je an
die heeft wel trouwens een lekkere dochter
keihard anaal vernederenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:56 schreef BigKahuna het volgende:
Ik ben voor vrijdagavond uitgenodigd bij een hockeysletje dat alleen thuis is.
we verwachten een uitgebreid verslag!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:56 schreef BigKahuna het volgende:
Welterusten relnicht.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:57 schreef afcajos het volgende:
[..]
Haar dochter regelen, dan ben je echt koning der kongingen![]()
Maar ik ga slapen
trusten
Neem zo'n kokosnoot mee man.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:56 schreef BigKahuna het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |