Had jij geen kluisje ofzo waar je alle boeken indoet? En dan pak je je boeken waarvan je dan even les hebt. En dan wissel je in de pauze weer om?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik snapte dat concept ook niet helemaal
En mijn boekentas puilde al helemaal uit.
Voor godsdienst (hihi, ze zei godsdienst) hadden we alleen al 2 multo mappen
hit me with your best shotquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:03 schreef supertard het volgende:
Ik ga ff guitar hero spelen
toedels
x
Ik ben superslecht in die vakken, maar ik heb ze wel in mn pakket jaquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:03 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Een nerdprofiel. Oftewel natuurkunde, scheikunde, wiskunde enzo itt geschiedenis, aardrijkskunde
Moet jij zeggenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:03 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
N-Profiel!!!!!!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:01 schreef gers het volgende:
[..]
duits verstaan ze wel ze willen alleen geen duitsers helpen
HELE DAGEN MET DIE BOEKEN ZEULENN!!!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm, ik heb het wel verdrongen
Ik schat zo'n 2 uur per week.
Het eerste jaar niet, omdat we in een dependence zaten.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:04 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Had jij geen kluisje ofzo waar je alle boeken indoet? En dan pak je je boeken waarvan je dan even les hebt. En dan wissel je in de pauze weer om?
Welk niveau/jaar?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben superslecht in die vakken, maar ik heb ze wel in mn pakket ja
Nou wat moet dat een duivelse bende addergebroed zijnquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:04 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Moet jij zeggen
Je moest eens weten hoe het in onze klas eraan toe gaat
Ja, godsdienst, hallow ...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:05 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
HELE DAGEN MET DIE BOEKEN ZEULENN!!!
meestal was het wel tofquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, godsdienst, hallow ...
Perinaldo, maar we gingen uit eten in Ventigmilia of Saldanoquote:
precies daarom zijn tsjechen ook tofquote:
pwnd. Ik gebruikte het kluisje mijn eerste 2 jaar nietquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het eerste jaar niet, omdat we in een dependence zaten.
Die hadden geen kluisjes, omdat... weet ik niet.
Wij hadden zo'n wijf dat weigerde over andere godsdiensten les te geven behalve het christendomquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:06 schreef gers het volgende:
[..]
meestal was het wel tof
proberen een zwaar gristelijk wijf over de zeik te helpen
Toen ik er was vond ik het maar kankersukkels, maar dit is natuurlijk wel mooiquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:07 schreef gers het volgende:
[..]
precies daarom zijn tsjechen ook tof
Daarvoor ben ik er al 3x uitgestuurdquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:05 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Nou wat moet dat een duivelse bende addergebroed zijn
Doe je wel je lab-jas aan en je veiligheidsbril op?
Hebben ze niet bij mij op schoolquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, godsdienst, hallow ...
Zucht..quote:
Ja dat is de invloedssfeer van Frankrijkquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Perinaldo, maar we gingen uit eten in Ventigmilia of Saldano
Dankjequote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:07 schreef gers het volgende:
[..]
precies daarom zijn tsjechen ook tof
Ik ben een keer in de zuurkast gaan zitten toen ik nog scheikunde hadquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:08 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Daarvoor ben ik er al 3x uitgestuurd![]()
Welke opleiding dan?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zucht..
Ehm, ik ben begonnen met Mavo ()
Daar heb ik in principe maar 1 jaar scheikunde gehad, 2 of 3 jaar natuurkunde en 4 jaar wiskunde.
Toen mbo: dezelfde vakken nog een keer 4 jaar (vergelijkbaar met havo niveau)
En nu ga ik HBO doen en daar krijg ik nog steeds scheikunde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |