ow dat ben jij...quote:
quote:
ook van daniel tammet zie ikquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:41 schreef Wexy het volgende:
ik heb het boek born on a blue day gelezen.... en nu weet ik de naam van die schrijver niet meer... maar was een geweldig boek
De schrijver van dat boek staat 2 posts boven je.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:41 schreef Wexy het volgende:
ik heb het boek born on a blue day gelezen.... en nu weet ik de naam van die schrijver niet meer... maar was een geweldig boek
te laatquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:43 schreef Arcee het volgende:
[..]
De schrijver van dat boek staat 2 posts boven je.
quote:
Ik heb de Engelse.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:43 schreef Wexy het volgende:
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?Section=BOOK&BOL_OWNER_ID=1001004004981314
de nederlandse versie van het boek
ik ook... leest ook leuker vind ik... dan kom je echt in zijn wereld... en niet een vertaler er tussenquote:
Ja, leest makkelijk weg ook.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:51 schreef Wexy het volgende:
ik ook... leest ook leuker vind ik... dan kom je echt in zijn wereld... en niet een vertaler er tussen
Waarom wil jij dit topic dicht hebben?quote:
goh ik heb nog niet eens de moeite genomen om te kijken of hij een fotoboek hadquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:57 schreef Manono het volgende:
arcee wrom heb je eigenlijk geen fotoboek??
omdat 08-08-2008 allang voorbij is!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
Waarom wil jij dit topic dicht hebben?
Fotoboeken zonder foto.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:57 schreef Manono het volgende:
arcee wrom heb je eigenlijk geen fotoboek??
Ja, nu, maar nog niet toen jij 't al dicht wou.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop