ow dat ben jij...quote:
quote:
ook van daniel tammet zie ikquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:41 schreef Wexy het volgende:
ik heb het boek born on a blue day gelezen.... en nu weet ik de naam van die schrijver niet meer... maar was een geweldig boek
De schrijver van dat boek staat 2 posts boven je.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:41 schreef Wexy het volgende:
ik heb het boek born on a blue day gelezen.... en nu weet ik de naam van die schrijver niet meer... maar was een geweldig boek
te laatquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:43 schreef Arcee het volgende:
[..]
De schrijver van dat boek staat 2 posts boven je.
quote:
Ik heb de Engelse.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:43 schreef Wexy het volgende:
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?Section=BOOK&BOL_OWNER_ID=1001004004981314
de nederlandse versie van het boek
ik ook... leest ook leuker vind ik... dan kom je echt in zijn wereld... en niet een vertaler er tussenquote:
Ja, leest makkelijk weg ook.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:51 schreef Wexy het volgende:
ik ook... leest ook leuker vind ik... dan kom je echt in zijn wereld... en niet een vertaler er tussen
Waarom wil jij dit topic dicht hebben?quote:
goh ik heb nog niet eens de moeite genomen om te kijken of hij een fotoboek hadquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:57 schreef Manono het volgende:
arcee wrom heb je eigenlijk geen fotoboek??
omdat 08-08-2008 allang voorbij is!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
Waarom wil jij dit topic dicht hebben?
Fotoboeken zonder foto.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:57 schreef Manono het volgende:
arcee wrom heb je eigenlijk geen fotoboek??
Ja, nu, maar nog niet toen jij 't al dicht wou.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |