abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3753585
Hoi lois ik bedoelde het in de goede zin van het woord hoor.!!!!!Over die opname, kan begrijpen dat je er best wat hopeloos van woord.Het is ook ontzettend zielig als ze ziek zijn.
Met alle respect voor jullie beslising.En nogmaals heel veel beterschap.(enne sorry als me berichtje anders over kwam als het de bedoeling was)
Groetjes Ingrid>>>>>
Een dag geen zorgen:is een dag niet geleefd?????.
  Jubileum moderator zondag 7 april 2002 @ 21:15:53 #252
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_3753665
Dat begreep ik ook wel hoor gezondheid!
In ieder geval ontzettend bedankt voor je reactie.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 7 april 2002 @ 21:19:12 #253
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_3753711
Goh Lois, wat duurt dat lang hè, met Eva. Zielig hoor. Ik hoop dat ze snel weer opknapt. Komen jullie wel aan slapen toe?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Jubileum moderator zondag 7 april 2002 @ 21:38:14 #254
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_3754044
4 dagen koorts vind ik best lang ja. Slapen is moeilijk, ze zit erg vol slijm en krijgt dat moeilijk weg. Als de koorts erg hoog is kruipt ze het liefst helemaal in me, wat ik ook erg logisch vind. Vannacht en vandaag ook eigenlijk hebben we dus lekker samen in het grote bed gelegen. Nu slaapt ze eventjes in haar eigen bedje maar dat zal straks wel veranderen.
Ik vind het best wel klote dat we nog zolang moeten wachten op die KNO arts, hoewel 2 weken natuurlijk niet echt lang is gezien de wachtlijsten in de zorg. Als dit echt allemaal te wijten is aan die amandelen dan mogen ze wat mij betreft er morgen wel uit.
* Lois is het een beetje zat. Eva ook wel denk ik.
Ik zag net in mijn agenda dat Eva dit jaar in totaal maar 4 weken naar het kinderdagverblijf is geweest. De rest van de tijd was ze ziek.

Dit schiet niet erg op he?

Eva ♥ en Iris ♥
  Jubileum moderator zondag 7 april 2002 @ 21:41:30 #255
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_3754079
Weet je wat, ik maak vast deel 14 aan.

Daar kunnen dan de positieve berichten weer in en dan stop ik nu met klagen.

Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 7 april 2002 @ 21:42:24 #256
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_3754096
quote:
Op zondag 07 april 2002 21:38 schreef Lois het volgende:
4 dagen koorts vind ik best lang ja. Slapen is moeilijk, ze zit erg vol slijm en krijgt dat moeilijk weg. Als de koorts erg hoog is kruipt ze het liefst helemaal in me, wat ik ook erg logisch vind. Vannacht en vandaag ook eigenlijk hebben we dus lekker samen in het grote bed gelegen. Nu slaapt ze eventjes in haar eigen bedje maar dat zal straks wel veranderen.
Ik vind het best wel klote dat we nog zolang moeten wachten op die KNO arts, hoewel 2 weken natuurlijk niet echt lang is gezien de wachtlijsten in de zorg. Als dit echt allemaal te wijten is aan die amandelen dan mogen ze wat mij betreft er morgen wel uit.
* Lois is het een beetje zat. Eva ook wel denk ik.
Ik zag net in mijn agenda dat Eva dit jaar in totaal maar 4 weken naar het kinderdagverblijf is geweest. De rest van de tijd was ze ziek.

Dit schiet niet erg op he?

Nee, dat is echt balen. Twee weken is in jullie situatie erg lang. Kon je huisarts het niet versnellen? Die kunnen vaak wel een spoedafspraak regelen. Zou ik zeker op aandringen als het niet snel beter gaat met Eva.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Jubileum moderator zondag 7 april 2002 @ 21:43:26 #257
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_3754114
Eva ♥ en Iris ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')