abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 augustus 2008 @ 18:21:47 #1
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_60605689
Wat een schijthekel heb ik daar aan. Om para van te worden, ik ben toch zeker wel diegene met De Enige Waarheid?!
Jullie zijn allemaal pionnen in mijn spelwereld! Daarom vind ik ook dat alle lekkere dushi's gewoon mij moeten bevredigen in een zo fysiek mogelijke manier.

De mannen moeten zo veel mogelijk eens zijn met mijn stellingen anders zijn ze toch losers! Waarom moeten ze soms nou een andere mening hebben?! Dan ben je gewoon zwaar heaumeaux vollges mij!!!!11

Ok maar wat te zeggen van de politie, die geven boetes maar ik heb gewoon haast dus ze moeten mij respecteren dat ik sneller rij dan de rest want de rest zijn schapen in een groot weiland vol met gras en koeien!

Nou en dan meiden die zo keihard tegen je snikkel aan staan te rijden op een donderdag-/vrijdag-/zaterdagavond , zitten ze dus keihard tegen je piemel aan te rijden en daarna fluisteren ze in je oor: "Oeeehh, heb je een stijve?!"

Nou en dan wil ik ze dus eigenlijk slaan en dan vervolgens vierendelen door 4 oudjes die langzaam met een rollator elk een eigen richting op lopen. Want TUURLIJK krijg ik een stijve! Waarom zit je tegen mijn penis aan te rijden als een bezeten schaamlipje?!?!?

OK DIT WAAREN MIJN KLACHTEN EN IN DIT TOPIC ZIT EEN LIMIET VAN 10 MINUTEN DUS DEZE TOPIC MAG OP SLOT OM 18:32 !!!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')