Lijkt wel beetje op, maar volgens mij uit het oost blok.quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:48 schreef cptmarco het volgende:
italiaan?
Kroatisch geloof ik. (Hrvatska)quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:48 schreef cptmarco het volgende:
italiaan?
Blah Blah Beeeeijing....quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:51 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Kroatisch geloof ik. (Hrvatska)
Nee hoor. Hun lenen alleen de sattelietlijn voor hun beeldsignaal naar het land waar die nieuwsuitzendingen zich plaats vinden.quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:57 schreef sander89 het volgende:
Zal wel een foutje zijn door het bedrijf waar de NOS hun streams door krijgt aangeleverd.
Want NOS heeft natuurlijk afgesproken met dat bedrijf dat ze de streams niet meer nodig hebben na de live sport.
ik gok het eerste... zouden ze om 19.00 uur onze tijd weer verder gaan?quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:30 schreef F04 het volgende:
Zou dit feest voor TV personeel zijn, of echt voor publiek en spelers etc? Waar had ze het trouwens over met die nogwat in de lobby?
huh?quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:58 schreef ouderejongere het volgende:
Over anderhalf jaar alweer Vancouver 2010 (W) en in 2012 London, de laatste OS die de mensheid zal meemaken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |