Dat valt mij ook altijd op jaquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:36 schreef GiSaE het volgende:
Ik zie altijd mensen bij het fileparkeren er voorwaards in rijden, met een wiel de stoep op en er dan weer af rijden? Zo verneuk je je velgen en je banden. Is fileparkeren nou zo moeilijk?
dat doe ik ook wel eens als ik de ruimte heb,is lekker makkelijkquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:36 schreef GiSaE het volgende:
Ik zie altijd mensen bij het fileparkeren er voorwaards in rijden, met een wiel de stoep op en er dan weer af rijden? Zo verneuk je je velgen en je banden. Is fileparkeren nou zo moeilijk?
Stoep waar ik het nu over heb is een stuk van niet meer dan 1 stoeptegel breed is en aan de kant waar mijn wiel op stond ligt een trambaan. Geen voetganger of invalidevoertuig die daar zomaar ff langsloopt/rijdt.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:58 schreef Ridocar het volgende:
De stoep is een weggedeelte bestemd voor voetgangers en invalidenvoertuigen, niet voor ander verkeer.
Verhoogde rijbaanscheiding dus, geen stoep.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:59 schreef Asgard het volgende:
[..]
Stoep waar ik het nu over heb is een stuk van niet meer dan 1 stoeptegel breed is en aan de kant waar mijn wiel op stond ligt een trambaan. Geen voetganger of invalidevoertuig die daar zomaar ff langsloopt/rijdt.
Het is meer een probleem als je een auto uren met een band half op de stop hebt staan, omdat dan het rijvlak heel erg lang "binnenstebuiten" is gekeerd.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:27 schreef Tomatenboer het volgende:
Je zal heus niet meteen je band aan gort rijden als je weleens tegen een stoepje staat geparkeerd of een stoepje meepakt hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |