abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60604642
Hallo mensen

Fileparkeren is geen probleem voor mij, maar soms presteer ik het wel om een wiel gedeeltelijk op het stoep te laten omdat ik te lui ben om het ff goed te zetten ;p
Dan mijn vraag, is dit slecht voor de auto/wiel ed.? Nee toch? Hij staat nu bijv. met de linkervoorwiel een paar cm op de stoep zodat het band wel een beetje is ingedrukt. Maar het is toch maar lucht, geen probleem toch? Of wel?
  woensdag 6 augustus 2008 @ 17:36:59 #2
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_60604862
Dat is wel degelijk slecht voor de band. Door het indeuken kan op die manier aan de binnenkant van de band een zwakke plek ontstaan, omdat die niet gemaakt is om langdurig de verkeerde kant op gebogen te zijn.
Het kan/zal de levensduur van je band nadelig beinvloeden.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 17:41:37 #3
137122 RobDrop
It's the Gasman!
pi_60604951
En volgens mij krijgen je lagers ,die bij je remmen zitten om alles lekker te laten rollen, ook telkens een opdonder, dus het is niet zo heel goed denk ik.
-Here we are now entertain us, put on your red shoes and dance the blues-
-Als je Kashmir (LedZep) draait, en hij begint erover dat het een slechte cover van Puff Daddy is, mag je hem een doodschop verkopen...-
pi_60605001
O kut
Thanks, zal het niet meer doen
pi_60605451
Naja, of het slecht is voor je auto doet er eigenlijk niet toe. Heb je wel eens gedacht aan stoeprenovatie?

Ik hoorde laatst van iemand wiens auto verkeerd stond, dat de parkeerpolitie hem erop had gewezen dat stoeprenovatie een erg dure aangelegenheid is.

Dus niet weer doen, wij betalen allemaal voor die stoep!
pi_60607261
Ik zie altijd mensen bij het fileparkeren er voorwaards in rijden, met een wiel de stoep op en er dan weer af rijden? Zo verneuk je je velgen en je banden. Is fileparkeren nou zo moeilijk?
pi_60607687
Ik heb em er al afgehaald
pi_60607780
Lidwoorden.
pi_60607807
Het is niet goed voor je vering/ schokbrekers omdat die dan constant onder druk staan als jij scheef staat geparkeerd.
pi_60608848
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 19:36 schreef GiSaE het volgende:
Ik zie altijd mensen bij het fileparkeren er voorwaards in rijden, met een wiel de stoep op en er dan weer af rijden? Zo verneuk je je velgen en je banden. Is fileparkeren nou zo moeilijk?
Dat valt mij ook altijd op ja
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_60611317
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 19:36 schreef GiSaE het volgende:
dat doe ik ook wel eens als ik de ruimte heb,is lekker makkelijk
maar ik heb gewone stalen velgen met wieldoppen,en normale banden met een beetje fatsoenlijke dikke wang....een krasje of schaafje zal me een worst zijn
ik kan je niet horen bert,ik heb een banaan in mijn oor.
pi_60611736
Je zal heus niet meteen je band aan gort rijden als je weleens tegen een stoepje staat geparkeerd of een stoepje meepakt hoor. Er zit weliswaar van dat ijzerwerk in maar dat kan heus wel wat hebben. Anders zouden je banden ook zo naar de klote zijn met al die verkeersdrempels hier in Nederland.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_60612149
Goed is het niet..

Maar op langere termijn is het wel slecht.
Wat je zelf zegt; Niet meer doen
pi_60612532
De stoep is een weggedeelte bestemd voor voetgangers en invalidenvoertuigen, niet voor ander verkeer.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_60614191
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 22:58 schreef Ridocar het volgende:
De stoep is een weggedeelte bestemd voor voetgangers en invalidenvoertuigen, niet voor ander verkeer.
Stoep waar ik het nu over heb is een stuk van niet meer dan 1 stoeptegel breed is en aan de kant waar mijn wiel op stond ligt een trambaan. Geen voetganger of invalidevoertuig die daar zomaar ff langsloopt/rijdt.
pi_60615245
de politie zei laatste tegen mij een auto met 2 wielen op de stop geparkeerd telt als niet op de stoep geparkeerd

.... bij sommige parkeer plekken mag dit ook want dan zit er op de stoep strepen aangebracht ..... voor de duidelijkheid
pi_60618442
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 23:59 schreef Asgard het volgende:

[..]

Stoep waar ik het nu over heb is een stuk van niet meer dan 1 stoeptegel breed is en aan de kant waar mijn wiel op stond ligt een trambaan. Geen voetganger of invalidevoertuig die daar zomaar ff langsloopt/rijdt.
Verhoogde rijbaanscheiding dus, geen stoep.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 09:34:38 #18
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_60619876
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 22:27 schreef Tomatenboer het volgende:
Je zal heus niet meteen je band aan gort rijden als je weleens tegen een stoepje staat geparkeerd of een stoepje meepakt hoor.
Het is meer een probleem als je een auto uren met een band half op de stop hebt staan, omdat dan het rijvlak heel erg lang "binnenstebuiten" is gekeerd.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')