Je plaatst een poll over KLB in KLB. Tof.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:40 schreef afcajos het volgende:
[..]
Stelling: KLB is grappig dan ONZ
Is weinig meer van te zien
het niveau is idd vreselijk below zeroquote:
Ik dacht dat je ooit al had vernomen dat ik je schuine letters niet mag en daarom ook niet vroeg of je met schuine letters in MIJN topic wil reageren.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:41 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik zal geen namen noemen.
iddquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:09 schreef Maikuuul het volgende:
De kwaliteit van het Fok! Forum holt inderdaad met de dag achteruit.
vroegerquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:44 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Ik zeg toch, ik was daar VROEGER
Tegenwoordig meer in KLB omdat ik dat interessanter vind. Duidelijk zo?
Gastquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:07 schreef TryX het volgende:
Moest je ONZ eens 3 jaar geleden zien!
Verkapt "Ik zat 1.5 jaar geleden al op FOK-->ONZ, en bent een oldbee!!
Vroeger betekent ook gewoon "eerder"quote:
je mag wel een parachute omdoen daar, zo snel is het niveau daar naar beneden gegaanquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:19 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
ONZ is wel minder geworden ja.
Daarom kom ik er ook niet meer.
Tja alle kwaliteitsusers zijn ook naar KLB vertrokken...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:11 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
je mag wel een parachute omdoen daar, zo snel is het niveau daar naar beneden gegaan
Kwaliteitsusers bestaan niet in KLB en ONZ.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:18 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Tja alle kwaliteitsusers zijn ook naar KLB vertrokken...
Meer verjaagd, dat was ook de reden waarom jij naar de SC van GC gingquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:18 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Tja alle kwaliteitsusers zijn ook naar KLB vertrokken...
Het 'kliekje'?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:21 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
en moest plaats maken voor de smaak van enkele zeikerige userts
Wat heeft dat nou te maken met mijn posthistoryquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:17 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Vroeger betekent ook gewoon "eerder"
Zegt iemand die al maanden bijna niet heeft gepost
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |