Heldquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:11 schreef Fritztiaan het volgende:
hehe, herkenbaar. Zo heb ik ooit eens een dikke ster in een ruit geslagen uit agressie. TOEN kon die kankerlijer wel opeens stoppen, maarja, toen rende ik weg
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:11 schreef Fritztiaan het volgende:
hehe, herkenbaar. Zo heb ik ooit eens een dikke ster in een ruit geslagen uit agressie. TOEN kon die kankerlijer wel opeens stoppen, maarja, toen rende ik weg
Niet echt, was echt een O SHIT moment. Maarja, wel grappig achterafquote:
Gewoon niets slopen, dan hoef je ook niet we te rennenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:16 schreef rival het volgende:
[..]
nee wachten op de plisie om een boete in ontvangst te nemen, dat is een heldendaad?
Shit happensquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:17 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Niet echt, was echt een O SHIT moment. Maarja, wel grappig achteraf![]()
Schrok zelf trouwens ook van die ster
Ja dat was grappig, maar ook ff schrikkenquote:
Het had erger gekund hehequote:
Er was niet een reden om 25 seconden stil te gaan staan en vervolgens als ik net bij de deur ben dan alsnog weg te gaan rijden, dat kon ie meteen al doen en had ik niet hoeven rennen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:18 schreef harry-de-aso het volgende:
Waarom is de trambestuurder nou smerig? Jij was toch te laat ?
't was nou niet bepaald een seniele ouwe vent maar zo'n geval van 30+ jaar ofzo; volgens mij hebben die nog plezier zat in hun leven.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:20 schreef r2dGeert het volgende:
Gun die man toch zn enige pleziertje in zijn leven.
Laat die vent z'n lolletje toch hebben, veel meer zal hij niet uit z'n leven halen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:23 schreef omyfalzer het volgende:
[..]
Er was niet een reden om 25 seconden stil te gaan staan en vervolgens als ik net bij de deur ben dan alsnog weg te gaan rijden, dat kon ie meteen al doen en had ik niet hoeven rennen.
OMGquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:11 schreef Fritztiaan het volgende:
oh was jij dat? Ik dacht dat iemand mijn baantje wilde inpikken.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:06 schreef omyfalzer het volgende:
Meestal neem ik niet de moeite om te gaan rennen om een tram te halen, ik wacht gewoon op de volgende; maar soms komt het wel eens voor dat je haast hebt en een sprintje trekt in de hoop dat je het nog net allemaal kan halen.
Welnu, ik liep een keer de hoek om en zag de tram al staan. Ik denk, als de trambestuurder mijn ziet komen, doet ie vast de deur wel voor me open. Ik rende zo hard als ik kon en toen ik bij de tram was (25 seconden sinds in begon met rennen) hoorde ik "ting ting ting" en de eikel begon weg te rijden, er was niet eens een stoplicht: hij wachtte gewoon tot ik er was en begon toen weg te rijden... wat een EIKEL!
Hebben ze jou nooit geleerd dat OP's quoten not done is?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:51 schreef JaapB het volgende:
[..]
oh was jij dat? Ik dacht dat iemand mijn baantje wilde inpikken.Volgende keer rijd ik wel iets eerder weg
Zoals ze jou nooit geleerd hebben om mij te quoten?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:52 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Hebben ze jou nooit geleerd dat OP's quoten not done is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |