Ehm, ik heb juist die harde colaflessen. Wat nu?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:26 schreef gateway het volgende:
Let wel, de automaat neemt vaak alleen die slappe plastic dingen aan, dus niet die harde colaflessen bijvoorbeeld.
Mooie winkel. Ik bedenk me trouwens net dat de ene (die aan de kant van Emmerich) een drankenhal heeft en de andere (die aan de kant van Kranenburg/Gennep) volgens mij niet. Maar goed, dat maakt niet uit, ze hebben ze verkocht en zullen ze ook wel weer aanpakken.quote:
Als je toch bij Kaufland bent, de eigen merk Musli met vruchten (gele dozen van K-classic-Well-you) heeft wel rozijnen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:53 schreef Frollo het volgende:
Nu ik toch kenners in mijn topic heb, waarom zijn müsli's en crüsli's en dergelijke in Duitsland allemaal zonder rozijnen? Het staat zelfs met koeienletters op de verpakking: 'Ohne Rozinen'. Waarom zou je in vredesnaam die dingen weglaten? Zijn veel Duitsers er allergisch voor of zo?
Nee! Ik wil die met chocola!! *stampvoet*quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:30 schreef qltel het volgende:
[..]
Als je toch bij Kaufland bent, de eigen merk Musli met vruchten (gele dozen van K-classic-Well-you) heeft wel rozijnen.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:46 schreef Frollo het volgende:
Alleen maar Nederlandse nummerborden op de parkeerplaats trouwens.
Elke Kaufland...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:42 schreef longinus het volgende:
Ik zit ook regelmatig in de kaufland in Kleeve, heerlijke winkel
Mij ook niet. Maar toch kom ik meestal in die in de Flutstrasse terecht. Of die in Goch (omdat ik daar woon)quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:29 schreef Frollo het volgende:
Mijn vrouw vindt de Flussstrasse het puikst, mij maakt het niet zoveel uit.
standaard 25 cent per fles... (einweg-flasche)quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:43 schreef ferrari_rood het volgende:
Toch even een kick.
Ik heb uit duitsland de harde cola flessen hoeveel statiegeld zit daar eigenlijk op? Dan weet ik of de moeite is ze te bewaren.
Op harde cola-flessen staat geen DPG-logo. Deze kun je het beste inleveren bij een drankenhandel (Trinkgut bijv of die drankenhandels van SBK, Kaufland enz.), die pakken ze aan. Supermarkten verkopen ze meestal niet. In de normale "frommelautomaten" kunnen ze ook niet.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:43 schreef ferrari_rood het volgende:
Toch even een kick.
Ik heb uit duitsland de harde cola flessen hoeveel statiegeld zit daar eigenlijk op? Dan weet ik of de moeite is ze te bewaren.
In Nederland gekocht, da's helemaal apart. Alhoewel, ze zijn in Duitsland een heel stuk goedkoper, dus dat zou een reden kunnen zijn om ze grijs te importeren. Maar ja, dan moet je ze ook wel weer innemen..quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben met het bonnetje terug gegaan naar de winkel in NL waar ik ze gekocht had. Ze hebben ze toch terug genomen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |