Wat is het bedrag dat je per minuut krijgt?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:25 schreef TMoose het volgende:
Ik heb net een poging gedaan bij www.buy2gether.eu
Daar hoef je maar 1 keer te bellen, en zolang de verbinding in stand gehouden wordt blijf je cashen. Morgen eens kijken of het, zoals op de site vermeld staat, ook daadwerkelijk van mijn flex tegoed is afgegaan
Waarom logt mijn schoonzus zich niet uit op mijn PC? Bovenstaande reactie is dus van mij.quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:35 schreef BabySis het volgende:
Ik kan bevestigen dat bij mij alles uit de bundel is gegaan (T-Mobile Flex-abonnement), heb zojuist mijn factuur binnen. Zowel de 0909-nummers als de 0900-nummers zijn uit de bundel gehaald. Ik heb nu nog 180 euro tegoed over, flink cashen dus.
300 is niks, zie mijn vorige actie:quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:41 schreef nachtdier3 het volgende:
Ik word een beetje moe van het bellen. Nog 300 telefoontjes te gaan, dankzij dat kut-Orange dat het btg niet meer laat behouden als je naar pp wilt
quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:56 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
oja, ja, ging wat mis met abo's waardoor 't langer liep; uiteindelijk ca. 962,= beltegoed gecashed met 1,03 tegen de 1,30 euro beltikken; geen slechte deal als je bedenkt dat ik maar de helft betaald heb daarvoor en dus netto erop verdiend heb![]()
![]()
de enige resterende vraag is dan dus of je meer of minder dan ik hebt weten terug te vangenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:09 schreef nachtdier3 het volgende:
Klopt inderdaad. Ik heb als reactie op mn vraag in dit topic een PM'tje van degene achter thoorn.nl gekregen met wat uitleg. Geld was trouwens binnen 1 dag gestort. Wat dat betreft is thoorn.nl makkelijk en betrouwbaar ook wel
Bedankt voor je aanbeveling. Ben je altijd zo'n spamhoer?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:08 schreef saffie09 het volgende:
Heb via die www.buy2gether.eu mijn T-Mobile flex beltegoed al een tijdje opgebeld en het handige is eigenlijk wel dat ik in 1 x bellen tot 26 euro krijg, hoe lang ik bel per keer bepaal ik daar ook zelf, het wordt bij elkaar opgeteld. De verbinding verbreekt uiteindelijk wel na 40 euro per keer. Hoefde me ook nergens te registreren, telefoonnummer mailen op de site na het bellen is al voldoende. Betalen uit binnen 15 dagen met Paypal en zijn toch wel de betere uitbetalingen daar en door Paypal behoorlijk anoniem, krijg ik daar achteraf ook geen ge***k mee. Ja bevalt goed'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:20 schreef Thoorn.nl het volgende:
Haha, het viel mij ook al op, hij had zich speciaal hiervoor geregistreerd.je naam, you have to be kidding, right?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sinds wanneer kun je überhaupt nog beltegoed via 0900 opbranden bij providers, behalve bij t-mobile flex? ik dacht dat dat allang niet meer kon omdat 0900 uitgesloten was van beltegoed bij veel bedrijven.Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
Kan dus jammer genoeg geen beltegoed cashen met een relax abonnementquote:# Voor het bellen naar servicenummers uit de reeks 0900, 0906, 0909 en nummerinformatiediensten beginnend met de cijfers 18 betaal je het tarief van het betreffende servicenummer (per minuut of per oproep, afhankelijk van de gekozen informatiedienst) plus het verkeerstarief van T-Mobile. Dit betreft een tarief buiten de bundel. Het verkeerstarief loopt door als je wordt doorverbonden door een nummerinformatiedienst beginnend met de cijfers 18.
Voor Relax -abonnementen bedraagt het verkeerstarief buiten de bundel ¤ 0,25 per minuut.p
Dat kan inderdaad, maar dan vervalt wel je opgebouwde tegoed.quote:Op maandag 7 september 2009 02:18 schreef Weekdier het volgende:
maar als het goed is, kun je je relax abonnement omzetten in een flex. ALthans, dat kon eerst wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |