Je kan ook die 'test' dingen gebruiken. Werkt prima. Hoef je geen site oid voor te bouwen.quote:Op maandag 24 november 2008 20:36 schreef RemcoDelft het volgende:
Zoals al genoemd: Mollie! Gewoon een eigen account maken op je "eigen website" en via dat ding bellen.
Nee, servicenummer komen extra op je rekeningen. Dus dat gaat niet lukken.quote:Op woensdag 3 december 2008 00:32 schreef scaloni het volgende:
beltegoed cashen.. geldt dat ook voor een iPhone abbo, waarmee ik nooit bel.. ik heb ongelooflijk veel belminuten op dit momen.t
oja, ja, ging wat mis met abo's waardoor 't langer liep; uiteindelijk ca. 962,= beltegoed gecashed met 1,03 tegen de 1,30 euro beltikken; geen slechte deal als je bedenkt dat ik maar de helft betaald heb daarvoor en dus netto erop verdiend hebquote:Op donderdag 11 december 2008 16:23 schreef t-8one het volgende:
Zeg TS is het nog een beetje gelukt?
1,03? post maar eens snel waar dat wasquote:Op vrijdag 12 december 2008 00:56 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
oja, ja, ging wat mis met abo's waardoor 't langer liep; uiteindelijk ca. 962,= beltegoed gecashed met 1,03 tegen de 1,30 euro beltikken; geen slechte deal als je bedenkt dat ik maar de helft betaald heb daarvoor en dus netto erop verdiend heb![]()
![]()
via molly geregelde dealeraccount; BTW krijg je ook uitbetaald als je een BTW nummer hebt.quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:53 schreef Hugo__Boss het volgende:
[..]
1,03? post maar eens snel waar dat was
Helaas zijn onze providers vergeten de sms diensten te blokkerenquote:Op dinsdag 25 november 2008 04:49 schreef Nord1n het volgende:
Hallo,
Heb een vraagje ik heb ongeveer 20simkaarten nieuw in verpakking met 10euro beltegoed elk had ze een keer voor 1euro per stuk gekocht en ze zijn niet gestolen gewoon eerlijke nummers die je kan gebruiken. Dus ik zou ook die simkaarten kunnen activeren en via www.beltegoedover.nl al me geld laten storten op me rekening dan maak ik ook nog een mooie winst. Maar mijn vraag is dus hoeveel kost zo een gesprek op die website? Er staat 1.30 per gesprek en daarbij komen nog kosten bij van je mobiele telefoon. Ik neem aan dat je niet langer dan een minuut aan de lijn bijft dus hoeveel gaat er ongeveer na een gesprek weg van je beltegoed? Ik denk 2euro dat is dus min de 1.30 en overige kosten.. klopt dit?
Groetjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |