abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 augustus 2008 @ 14:19:51 #1
188728 Lyzio
why do we fall
pi_60600525
Na twee weken vertoefd te hebben in het miezerige Oostenrijk (Fügen, om precies te zijn) moet ik het volgende even kwijt. Het betreft hier dikke mensen. Niet your average fatty, maar echt enorme walrussen die ze ongetwijfeld met een takel installatie in hun XXXL²-badpak hebben gehesen.

Afijn, de locatie is dus het zwembad waar -mits het goed weer was in dat pauperland- ik met mijn gebruinde goddelijke lichaam op een handdoek ging liggen, de iPod (met Beat It van Micheal Jackson natuurlijk als song) in de oortjes. Al naar onzer allen Micheal luisterend gaat mijn oog over het badend publiek. Leuke meisjes, stelletjes van in de 40 met kids. Sommige vrouwen hebben echt veel te vroeg kinderen gekregen, de tering. Maar daar gaat het niet om. Het gaat hier om de tankers, de echte Buger King Baronessen, want het valt op dat de meeste van het vrouwelijke geslacht zijn.

Na een paar dagen lijkt het wel of ze zich vermenigvuldigen of dat ze in groepjes komen. Kleine kindertjes worden vertrapt, het waterpeil daalt met 40%, de zonnestralen vervagen en mijn uitzicht wordt dusdanig belemmerd dat mij de zin in bier vergaat. En daar is wat voor nodig.

Nu is de klacht wellicht duidelijk, maar die is misleidend. Oversized wijven in zwembaden is sowieso al geen klacht meer, dat is een feit. De klacht is dat als je deze mensen ook maar een seconde aankijkt ze zich gaan verdedigen. Ze schieten met hun bolle oogjes vuur! Want oh wee, je zou zo'n geval maar eens durven aan te kijken. Puur uit consternatie overigens. Je hebt hetzelfde met geestelijk gehandicapten. Je wilt uit fatsoen niet laten merken dat je kijkt, maar je doet het toch. En iedereen die zegt dat niet te doen liegt dat het gedrukt staat.

Klacht 1: Enorme golfbrekers in het zwembad.
Klacht 2: De verwijtende blikken van bovengenoemde als ze met hun 500 kilo te water gaan.
Klacht 3: Raar weer in Oostenrijk.

Dit gezegd hebbende voel ik mij een stuk beter.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_60600581
Whehehe TS loopt te gluren naar dikke vrouwen.
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
pi_60600721
Hey, dat waterpeil gaat dan toch juist omhoog?
  woensdag 6 augustus 2008 @ 14:28:47 #4
188728 Lyzio
why do we fall
pi_60600745
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 14:28 schreef Vodkadruppel het volgende:
Hey, dat waterpeil gaat dan toch juist omhoog?
Eerst wel, maar als ze d'ruit komen niet.
- james 'jimmy' dean
pi_60600780
Oversized wijfen
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 14:47:27 #6
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_60601143
Bagger verwijderd.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 14:47:47 #7
188728 Lyzio
why do we fall
pi_60601149
Waarom zijn d'r berichten weg? FOK! weer gaar?
- james 'jimmy' dean
  woensdag 6 augustus 2008 @ 14:48:09 #8
188728 Lyzio
why do we fall
pi_60601153
Ah..
- james 'jimmy' dean
pi_60601357
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 14:47 schreef Biogarde het volgende:
Bagger verwijderd.
Ik vond het binden van de term "eindbazen" aan het onderwerp van de klacht geenszins bagger.

Ontopic:
Dikke mensen in het openbaar met onbedekte huid moeten verplicht worden Burka's te dragen. Wanneer mogelijk ook volledig gesloten rond het hoofd.

Terechte klacht.
Now and then, I announce "I know you're listening" to empty rooms.
If I'm wrong, nobody knows.
And if I'm right, maybe I just freaked the hell out of some secret organization.
// http://xkcd.com
pi_60601604
Dan moet je eens denken aan die zooi die tussen hun vetkwabben en benen vandaan spoelt omdat ze daar nooit wassen
  woensdag 6 augustus 2008 @ 15:18:05 #11
188728 Lyzio
why do we fall
pi_60601776
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 15:11 schreef ach het volgende:
Dan moet je eens denken aan die zooi die tussen hun vetkwabben en benen vandaan spoelt omdat ze daar nooit wassen
Ook dat nog eens inderdaad. Eentje had zelfs maar één tand in d'r smoel
- james 'jimmy' dean
  woensdag 6 augustus 2008 @ 17:20:38 #12
188728 Lyzio
why do we fall
pi_60604520
Ik kan d'r wel eentje painten als dat nog mag van de heren moderators.
- james 'jimmy' dean
  woensdag 6 augustus 2008 @ 17:49:37 #13
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_60605116
Paint mag
I never workout
pi_60605141
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 17:49 schreef reetveter het volgende:
Paint mag
dat gemaggel doe je maar in ONZ

ontopique: Beached whales
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
  woensdag 6 augustus 2008 @ 17:53:19 #15
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_60605187
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 14:19 schreef Lyzio het volgende:
Na twee weken vertoefd te hebben in het miezerige Oostenrijk (Fügen, om precies te zijn) moet ik het volgende even kwijt. Het betreft hier dikke mensen. Niet your average fatty, maar echt enorme walrussen die ze ongetwijfeld met een takel installatie in hun XXXL²-badpak hebben gehesen.

Afijn, de locatie is dus het zwembad waar -mits het goed weer was in dat pauperland- ik met mijn gebruinde goddelijke lichaam op een handdoek ging liggen, de iPod (met Beat It van Micheal Jackson natuurlijk als song) in de oortjes. Al naar onzer allen Micheal luisterend gaat mijn oog over het badend publiek. Leuke meisjes, stelletjes van in de 40 met kids. Sommige vrouwen hebben echt veel te vroeg kinderen gekregen, de tering. Maar daar gaat het niet om. Het gaat hier om de tankers, de echte Buger King Baronessen, want het valt op dat de meeste van het vrouwelijke geslacht zijn.

Na een paar dagen lijkt het wel of ze zich vermenigvuldigen of dat ze in groepjes komen. Kleine kindertjes worden vertrapt, het waterpeil daalt met 40%, de zonnestralen vervagen en mijn uitzicht wordt dusdanig belemmerd dat mij de zin in bier vergaat. En daar is wat voor nodig.

Nu is de klacht wellicht duidelijk, maar die is misleidend. Oversized wijven in zwembaden is sowieso al geen klacht meer, dat is een feit. De klacht is dat als je deze mensen ook maar een seconde aankijkt ze zich gaan verdedigen. Ze schieten met hun bolle oogjes vuur! Want oh wee, je zou zo'n geval maar eens durven aan te kijken. Puur uit consternatie overigens. Je hebt hetzelfde met geestelijk gehandicapten. Je wilt uit fatsoen niet laten merken dat je kijkt, maar je doet het toch. En iedereen die zegt dat niet te doen liegt dat het gedrukt staat.

Klacht 1: Enorme golfbrekers in het zwembad.
Klacht 2: De verwijtende blikken van bovengenoemde als ze met hun 500 kilo te water gaan.
Klacht 3: Raar weer in Oostenrijk.

Dit gezegd hebbende voel ik mij een stuk beter.
Camping Hell?!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 17:53:56 #16
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_60605201
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 14:19 schreef Lyzio het volgende:
mijn gebruinde goddelijke lichaam
Hax.

Verder wel een goede klacht. Dat je aan een ernstige vorm van overgewicht lijdt, oké. Maar neem dan ook je verantwoordelijkheid en ga niet lopen liegen dat je er eigenlijk wel heel mooi uitziet. Want dat is niet zo en de spiegel biedt het bewijs.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 17:59:03 #17
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_60605305
Beetje grote bek, die engnek.
Yo, Yo, Luister dan, Luister dan, hier is Fritz, de man die alles kan,
Aan kunstjes geen gebrek, ik sla iedereen op ze bek, je moet niet sollen met mij,
want voor je het weet, lig je op een boerderij rij rij, BITCH
Peace out homies
  woensdag 6 augustus 2008 @ 18:10:16 #18
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_60605478
eindbazen
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 18:11:10 #19
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_60605493
als er zo iemand tegenover je komt te staan bij supermario weet je al dat je sowieso een half leven kwijt ben.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')