Ja want die heeft geen installer...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:53 schreef Juicyhil het volgende:
Moet je hem gewoon es netjes kopen.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:55 schreef yosander het volgende:
Als je Vista heb kun je in de Volumemixer het geluid per programma regelen (en dus uitschakelen)!
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:55 schreef yosander het volgende:
Als je Vista heb kun je in de Volumemixer het geluid per programma regelen (en dus uitschakelen)!
Plus de zoekfunctie in het Startmenu.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:58 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Het eerste positieve van Vista...
Dat is idd het enige wat goed is aan vistaquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:55 schreef yosander het volgende:
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:58 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Het eerste positieve van Vista...
Dat is me anders nog nooit opgevallen...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:59 schreef supertard het volgende:
[..]
Dat is idd het enige wat goed is aan vista.
Dat supersearch is er ook voor XP, dus hoef je geen vista voor te hebben.
Gewoon bij Windows Update te downloadenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:04 schreef yosander het volgende:
[..]
[..]
Dat is me anders nog nooit opgevallen...
Of je moet Google Desktop bedoelen
Ik luister wel eens naar Knal Roze.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:03 schreef supertard het volgende:
[..]
Gewoon bij Windows Update te downloaden.
[ afbeelding ]
Kan je per progsel een andere geluidskaart selecteren dan? Heb namelijk nog een kaart ergens liggen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:58 schreef Fritztiaan het volgende:
Das 1 van de vele voordelen van 2 geluidskaarten hebben.
Mute de windowsellende, en pump up the stereo met je 2e geluidskaart
Nee, want dan had TS lopen zeuren over 20 trailers van nieuwe games die hij moet kijken voordat ie gaat installeren, en natuurlijk de 120 cijferige activatie code.quote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:20 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
Ik luister wel eens naar Knal Roze.
Whehequote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kan je per progsel een andere geluidskaart selecteren dan? Heb namelijk nog een kaart ergens liggen.
[..]
Nee, want dan had TS lopen zeuren over 20 trailers van nieuwe games die hij moet kijken voordat ie gaat installeren, en natuurlijk de 120 cijferige activatie code.
Deep Purplequote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:03 schreef supertard het volgende:
[..]
Gewoon bij Windows Update te downloaden.
[ afbeelding ]
idd, het enige wat ik mis aan vista, zit nu nl. terug op XP nadat ik een dagje Ultimate had getest.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:59 schreef supertard het volgende:
[..]
Dat is idd het enige wat goed is aan vista.
Dat supersearch is er ook voor XP, dus hoef je geen vista voor te hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |