Dat kan helemaal niet. Ik zit hier aanquote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Zit naar je uitzending te luisteren..
Dierenmoordenaar !!!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:25 schreef Dementor het volgende:
* Dementor maakt een kip sandwich meester.
Ja dan moet ik het wel geloven..............................quote:
Kipfilet en runder rookvlees, dan moet je wel heel veel eten hoor.quote:
Dus je eet die kipfilet rauw ?? Ik wist dat vrouwen die dingen in hunquote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Kipfilet en runder rookvlees, dan moet je wel heel veel eten hoor.
Het is nu echt 3 maanden geleden dat ik zelf vlees in een pan heb bereid.
Still going strong here.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:49 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja dan moet ik het wel geloven..............................
Zou er een kloon van me radio zitten maken nu ??
Het ligt toch gekookt in de winkel.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:57 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dus je eet die kipfilet rauw ?? Ik wist dat vrouwen die dingen in hun
beha duwen, maar rauw-opeten ??
Oh ja........quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis erg vermakelijk.. Jaap net en je mag jezelf best wel op je borst slaan.
Een maandje ? Als je vegetarier wordt heb je de eerste 5 jaar nergens last van.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:57 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het ligt toch gekookt in de winkel.
Ik zou best wel eens een maandje volledig organic willen gaan.
Oh het gaat me niet om het beteugelen van bepaalde verlangens hoor.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:02 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Een maandje ? Als je vegetarier wordt heb je de eerste 5 jaar nergens last van.
Pas DAN begin je weer te verlangen naar vlees en vis
quote:
Klopt precies. Ik ben ongeveer 5 jaar vegetarisch geweest en toen rook ik gehaktballen van mijn moeder en kon het niet meer weerstaan.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:02 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Een maandje ? Als je vegetarier wordt heb je de eerste 5 jaar nergens last van.
Pas DAN begin je weer te verlangen naar vlees en vis
Ik heb dat ook. De eerste 5 jaar NERGENS naar verlangd, en ineens na 5 jaar begonnenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Klopt precies. Ik ben ongeveer 5 jaar vegetarisch geweest en toen rook ik gehaktballen van mijn moeder en kon het niet meer weerstaan.
Twas foutquote:
Hihi.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:10 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik heb dat ook. De eerste 5 jaar NERGENS naar verlangd, en ineens na 5 jaar begonnen
de hemaworsten door mijn gedachten te rennen![]()
Vind mezelf nog steeds zwak. Nu eet ik alleen nog biologisch vlees en vis en nog knaagt het.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:10 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik heb dat ook. De eerste 5 jaar NERGENS naar verlangd, en ineens na 5 jaar begonnen
de hemaworsten door mijn gedachten te rennen![]()
B12 en omega 3 vetzuren zijn nooit weg natuurlijk.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:11 schreef noekje het volgende:
[..]
Vind mezelf nog steeds zwak. Nu eet ik alleen nog biologisch vlees en vis en nog knaagt het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |