Yup.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:14 schreef Manu82 het volgende:
Doet deze link het bij jullie wel langer dan 3 seconden?
http://www.vi.nl/BesteJohan/AZHeeftNietZonGoedeKijkOpKeepers.htm
Ja zie je wel, daarom had je ook bijna niets goed. Net als ik, want ik lees al een jaar geen fatsoenlijke boeken meer.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:13 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
..én de Spits en de Metro, én ik heb alles van Bob de Bouwer en het hele oeuvre van Kabouter Plop
Ja hoor, laad gewoon, heb even de eerste 20 sec gekeken voor je, niet heel boeiend verder......quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:14 schreef Manu82 het volgende:
Doet deze link het bij jullie wel langer dan 3 seconden?
http://www.vi.nl/BesteJohan/AZHeeftNietZonGoedeKijkOpKeepers.htm
hoe kan het dan dat hij bij mij na 2 seconden er mee kaptquote:
Bij mij pleurde die Lego altijd vanzelf om. En dan werd ik me toch een partij pissed. Smeet ik àlles van tafel af en ging ik met mijn Barbies spelen. Totdat die weer iets deden dat me boos maakte.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Een kind kan iets bouwen van bijvoorbeeld lego en met hetzelfde gemak pleurt hij de hele zooi weer in elkaar, een geweldige eigenschap!
Ja, en dan belt de volgende niet en moet Peter weer plaatjes gaan draaien.....quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Heb ook al eens het volgende gedacht: De huidige beller geeft bij Peter aan wie de volgende beller moet zijn!
Echt oude mensen doen vaak juist weer afstand van dingen. Ze weten dat ze met die dingen nog maar weinig toekomst hebben.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
Misschien omdat een ouder persoon wel beseft hoeveel energie het kost om iets op te bouwen.
Zomaar een wild guess he.
Is op zich wel leuk om een keer te doen met iemand die nog nooit gebeld heeft.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's nait best...
Hee, eigenlijk zouden ze voor ons een stemmentest online moeten zetten. En dan gaan we allemaal naar Peter bellen zonder ons voor te stellen.
Misschien kost het beschermen/uitbreiden van wat je verzameld hebt wel veel en veel meer energie? Ook zomaar een wild guess hequote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
Misschien omdat een ouder persoon wel beseft hoeveel energie het kost om iets op te bouwen.
Zomaar een wild guess he.
Oh? Ik begin nu al te denken...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:18 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Is op zich wel leuk om een keer te doen met iemand die nog nooit gebeld heeft.
Heeeeej.........as vrijdag gaat er trouwens een COSser bellen die nog NOOIT gebeld heeft.
Ik ga met hem afspreken dat 'ie zijn naam niet zegt en dat mensen mogen raden
(of hem vragen stellen) LEUK IDEEKijken of jullie de COSsers kennen !
Het ligt eraan he.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Misschien kost het beschermen/uitbreiden van wat je verzameld hebt wel veel en veel meer energie? Ook zomaar een wild guess he
Huh? Ik ken geen mannelijke COSser van stem.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:18 schreef PeterNB het volgende:
DEMENTOR-EDIT: Disana mag niet meedoen, die kan het weten namelijk
En sweet memories.....quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, en ik verzamel (...) limited editions van Lucky Strike pakjes, maar ook dat zonder een vengeance.
H.Brood: "Ik verzamel geen geld, ik verzamel mooie momenten".quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En sweet memories.....
Denk aan je eigen spirituele ervaring waarin je alles loslaat en één wordt met de materie om je heen......quote:
Ha nou niet met alles hoor, dat word een drukke boel.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Denk aan je eigen spirituele ervaring waarin je alles loslaat en één wordt met de materie om je heen......
Moet ik jou nu het oceanisch gevoel gaan uitleggenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ha nou niet met alles hoor, dat word een drukke boel.
Dat is een heel verhaal.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:02 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Het is wel echt een heel blij geheel, ja! Alleen 'het beruchte bolletje' heb ik denk ik even gemist in mijn afwezigheid..
Ja, deel eens jou interpretatie van het oceanische gevoel met ons.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Moet ik jou nu het oceanisch gevoel gaan uitleggen![]()
Ik ga er niet eens aan beginnen, mijn profiel en fotoboek is constant aan veranderingen onderhevig.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Bewaar die maar voor vrijdag dan
Het kan ook versterkend werken he.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:32 schreef -Blurk- het volgende:
Allemaal heel leuk en aardig dat spirituele gedoe,van laat alles maar waaien, maar ja, als je het nuchter bekijkt, er moet gewoon geld verdiend worden, anders kun je je hypotheek niet betalen en kun je niet eten.
Zo simpel is het.
En mijn chakra's en al die flauwekul zal ik weleens zoeken als ik vrij ben.
O, eind volgende week al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |