Die dag had ik gisteren, vooral tijdens het schilderen van een muur met een emmer verf (2,5 ltr) in mijn handen. Idd, de emmer is omgevallenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het is vandaag: laat alles uit je handen flikkeren -dag.![]()
Dat gaat nog leuk worden voor de rest van de dag.
Nicequote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:53 schreef Juup© het volgende:
[..]
Die dag had ik gisteren, vooral tijdens het schilderen van een muur met een emmer verf (2,5 ltr) in mijn handen. Idd, de emmer is omgevallen
Pics?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:53 schreef Juup© het volgende:
[..]
Die dag had ik gisteren, vooral tijdens het schilderen van een muur met een emmer verf (2,5 ltr) in mijn handen. Idd, de emmer is omgevallen
Ik dacht dat je naar R&P was?quote:
Whehehehequote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:11 schreef BigKahuna het volgende:
Ik ga vanavond naar een Chinees wokrestaurant. Zal ik ze allemaal afschieten om mijn solidariteit met de Tibetanen te tonen?
Ik heb net zoveel zin om te werken als twee die geen zin hebben.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:11 schreef Neo-Mullen het volgende:
Boh wat was zij nat zeg!
Kga werken, SPÄTAHHHH
Lloret de marquote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:40 schreef afcajos het volgende:
Enne reetveter waar ben je op vakantie geweest?
Helaas niet, heb gisteravond pas de nieuwe camera binnen gekregen nadat ik vorige week donderdag de digitale camera kapot had laten vallenquote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:11 schreef BigKahuna het volgende:
Ik ga vanavond naar een Chinees wokrestaurant. Zal ik ze allemaal afschieten om mijn solidariteit met de Tibetanen te tonen?
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Helaas niet, heb gisteravond pas de nieuwe camera binnen gekregen nadat ik vorige week donderdag de digitale camera kapot had laten vallen
Iddquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:16 schreef reetveter het volgende:
Net meet the spartans gekeken
Wat une kutfilm zeg
GTFOquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Helaas niet, heb gisteravond pas de nieuwe camera binnen gekregen nadat ik vorige week donderdag de digitale camera kapot had laten vallen
Ja af en toe van die droge humor wel jaquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:21 schreef Triptamine het volgende:
[..]
GTFO
Meet the Spartans is ownage
Alleen het "marcheren" van de spartans maakt de film al goedquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:25 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja af en toe van die droge humor wel jaMaar dit was van een apart laag niveau
nog lekkere tanga's geregeld?quote:
Het marcheren was inderdaad lache jaquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:30 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Alleen het "marcheren" van de spartans maakt de film al goedEn hoe leonidas gespeeld word is helemaal grappig
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |