De dagstreams zijn weer ingezet, veel plezier
Aan alle posters in dit topic: dank namens iedereen die niet kan kijken. In onderling overleg hebben we besloten dat degene die in de ochtend het eerste op het net is, rond 9.00 uur een nieuwe dagstream aanmaakt. Deze stream laten we dan doorlopen tot ongeveer 18.00 uur. Rond die tijd wordt een topic voor de avond/nachtstream aangemaakt (met dezelfde datum). Je kunt soms bij je eigen reactie de EDIT optie gebruiken (potlootgifje rechtsboven in je reactie), zodat je verder kunt gaan in je eigen streamverslag. Vooral als je net na je gezette verslag je nog wat wil bijvoegen is dat een handige optie. Dan volgen je verslagen niet te vaak achter elkaar , het is dan beter te lezen voor de niet stream kijkers. Realiseer je dat door dit krankzinnige project, -een 24 uur's watch van BB-, we een stukje tv-internet geschiedenis aan het schrijven zijn. Niets is meer ongezien, iedereen kan er in delen en we dwingen VOO scherp te blijven.
Nog even dit:
Dit is dus een LIVE STREAM verslag, voor alle andere eigen interpretaties zijn er andere Topics geopend waar je terecht kunt.
En nou weer aan het werk
Laatste streamverslag was:
quote:
op 11-17-1999 om 01:40 AM schreef MrMurphy het volgende:
Alleen stream 1+2 werken. Stream 1 geeft de living-room, stream 2 mooie tuin-schots.(Wat krijgen we nu? Een stukje imponeergedrag van Bart richting Karin? Interesting..)
Het gesprek gaat blijkbaar over psycho-tests ed.B: genoeg belangstelling vd andere sexe, maar daar was ik ook niet bang voor
GW
B: Vrijdag, ……hoe hoog dan? Boven de 315 (?)
K: ik ook, hahah, volgens mij hebben ze bij ons allemaal hetzelfde gezegd
K: ze konden het moeilijk meten, geen pijl op te trekken
B dat dacht ik altijd: …… als je er op een logische manier op nadenkt, dan hoef je maar weinig vragen te stellen. (verhaal over kamers schoonmaken in dienst + logisch nadenken)
..soort psychologisch inzicht in het spelletje, … vormpjes in figuren passen ….. ehm, iets metaal, leek heel erg op de psycholoog. Iets met open vierkantjes, dichte rondjes, en dan moest je de uitkomst geven. Ik had er geen een, ik scoorde NUL van de zes. Dat ging over logisch nadenken. En naderhand zeiden ze dat ik goed kon nadenken, ik snapte er helemaal niks van.
K: gelooft niet zo in tests
B: schijnbaar ook niet "het enige wat niks was, was logisch nadenken, da's zo stom"B:Maurice, nog last van je enkel?
M: neu..
K: er liggen nog zwachtels
B: ik heb daar geen last van, maar het duurt lang voordat het over is.B: Even leuk voorbeeld typische B-actie. Bosnie, andere base ….. keertje schieten….
zandzakken, kippengaas, bouwen ze gewoon zelf. Tegen mortieren. Waren we opgeklommen, daarnaast berg grind. We waren met 4 man. Ik wilde in die berg springen, de rest vond dat ik dat moest doen. Ik wilde gelijk over die berg springen. 3 keer springen, steeds verder. Toen auw mn enkel, iedereen "geintje". Maar ik was dus echt heel hard door mn enkel gegeaan, en mn maatjes, die geloofden het eerst niet./ probeerde me op de schouder te nemen, maar zakte door zn knieen. Ik weeg iets van 85(?) kilo, hij 75……….
K: Was het gebroken, of niet?
B: nee, maar wel heel zwaar…….. de dokter heeft het zo getaped dat ik nog kon schieten, met onze sluipschuttergeweren. Dat schieten ging ontzettend goed. …………………
GW
B: ik had toevallig net een goede dag om te schieten. Van de 4 was ik de minst goede schutter, de anderen hadden al een cursus gehad. Ik had net een hele goede dag, alles was goed ingesteld, dan schiet je alles om, heel suf.
<iemand roept iets over microfoons>
B: je durft het gewoon niet he? haha.
R: mompel
B: op de base alle verband losgemaakt , lekker gaan slapen
(verhaal: dokter boos om de toestand van Bart zn voet, voet moest paar dagen rust krijgen)
B: Totdat ik weer kon lopen, toen had het dus weer gesneeuwd. Een andere jongen had zn been gebroken, omdat-ie was uitgegleden over het ijs. (kort daarop kreeg Bart zijn duim tussen een 400 kilo zware deur, en kon-ie weer naar de dokter)
B: (verhaal over hoe de dokter met een paperclip in z'n duim zat te prikken, het bloed spoot eruit)
B op een keer waren we keihard aan het jakkeren door het bos, zat 1 jongen klem tussen een luik dat openstond. alles ontveld en zwaargekneusd. En dat moesten we dan melden: 1 gewonde, ...... zelf hebben we wel wat 1ste hulp meegekregen, als iemand z'n been breekt, dan kan ik 'm wel spalken. Ik zou meer goed kunnen doen als kwaad. Dat leer je als militair. Maar we moesten toch 15-20 minuten wachten ........
K hebben jullie geen pijnstillers bij je, dan?
B: ja, je hebt CLS-tasje bij je (Combat Life Saving Kit) ....
K Oh ja, ja..
<Willem gaat naar bed)
K: ik ga ook naar bed, ik weet niet wat jij doet?
B: ... ik ga een stukje lezen(ik lag me rot, hij is echt bezig om Karin te imponeren,
)
Murphy
------------------
Het ware te wensen, dat alle mensen met al hun gebreken, zichzelf eens bekeken. Dan zouden ze het wel laten, om over anderen te praten......
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<
[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 17 November 1999).]
09.45 uur
Ruud heeft aardig goede zin. Hij zingt nog steeds.
09.50
Volgens mij vindt Ruud zijn rust bij de visjes. Bijna elke morgen kijkt wel naar het aquarium. Hij heeft zijn spijkerbroek aangetrokken, en staat bij het aanrecht. Hij heeft zojuist de zak met meel hierheen gesleept, en start weer met zingen.
[Dit bericht is gewijzigd door binky (Datum 17 November 1999).]
YES zoals Binky zei leeft er weer wat in huize BB. Ruud zit tegen de visjes te praten en lijkt goed gestemd. Verder hoor ik wel geluiden maar weet niet wie en wat. Eens kijken wie van de boys het eerst zich nu gaat scheren.
9.59 Maurice is er ook uit en loopt naar de keuken.
A: "goeiemorgen Ruud"
R: "goeiemorgen Anouk goed geslapen?"
A: "ja best wel"
Anouk en Ruud zingen beide en zien er uitgeslapen uit. Ruud gaat bezig met het voorbereiden van het ontbijt.
R: "waar zijn de croisantjes nou"
M: dekt de tafel en haalt beleg etc uit de koelkast.
M: "ooh je bent croisantjes aan het maken Ruud lekker"
Karin is ook op de loopt nu naar de kast en is iets aan het opschrijven ofzo, kan ik niet goed zien. De fluitketel laat zich horen en Anouk gaat thee opschenken, als dat maar goed gaat
A: "wil iedereen thee?, Maurice jij ook?"
K: heeft het al over de knutseltherapie, wat ze nog kunnen maken.
A: "ik heb gedroomd over de kaartjes die we nog moeten maken, zo raar"
Ze beginnen te eten en wachten dus niet op Bart en Willem.
------------------
Het ware te wensen, dat alle mensen met al hun gebreken, zichzelf eens bekeken. Dan zouden ze het wel laten, om over anderen te praten......
A: "zijn de croisantjes al klaar?, eens even kijken, zijn dus nog niet klaar, dat duurt nog wel even"
M: herhaald wat Willem heeft gezegd gisteren, over "ruud ik doe je broek in mijn was, ja dat is goed, Ruud wil je even helpen, ja dat is goed, etcetc"
Ze hebben het over de verveling die toeslaat af en toe.
R: "ik heb dat ook wel een beetje hoor, je raakt op een gegeven moment wat uitgepraat"
OK Binky het raam staat open , je hoort van mij.
------------------
Je stuurt me toch geen vies plaatje van Ruud of zo hoop ik??
quote:hahaha, nee joh, je hebt mail doe het raam maar open
op 11-17-1999 om 10:28 AM schreef binky het volgende:
Je stuurt me toch geen vies plaatje van Ruud of zo hoop ik??
10.46 Ze zingen wat en praten wat zachtjes, niet zo goed te verstaan. Ze hebben het over videoclips en over muziek in het algemeen.
R: "we reden in frankrijk en dat plaatje heb ik zo vaak in de auto gedraaid"
Alle knutselspullen staan bij de kast met alles erin gepropt. Kleren slingeren rond, het bankstel is een grote ravage...dat wordt opruimen geblazen.
R: "ik maak even die bakken schoon, joh he, want het brood blijft eraan plakken"
Karin heeft een zwarte korte broek aan en een t-shirtje. Ze is nu aan het warmlopen in de binnentuin. K: "jezus wat koud is het zeg"
R: "ik ga straks ook een beetje lopen, beetje bewegen"
K: "het is 8 graden dus dat valt wel mee, het voelt gewoon koud aan"
11.19 Karin is al met de weekopdracht bezig, het midgetgolfen dus. Zo te zien gaat het redelijk.
Willem zie ik nu ook zitten en zit te eten aan de tafel. Ik hoor Willem zelfs smakken dus het geluid is bij hem in elk geval goed.
R + M zijn deeg aan het kneden en baken dus brood.
------------------
Willem immiteerd de Psycholoog. En hoe gaat het met jou? Goed
Ruud dan kunnen we kijken of we de ballen er in 6 min in kunnen krijgen. Ze hebben het weer over het knutselen.
Maurice tegen Ruud: je kunt je een ketting maken, of een gitaartje
Ruud tegen Maurice: Ik maak jou wel een gitaartje
Karin maakte toen straks een opmerking:
De stem van vanacht die zei dat ze moesten gaan slapen, was net de stem van Mona.
Karin zei tegen de stem: Jij hebt de stem van Mona.
Maurice is met de gewichten aan het stoeien.
12.00 uur:
Willem is de was aan het vouwen. Karin heeft zojuist haar haar geborsteld.
Anouk, Ruud, en maurice zijn buiten aan het oefenen
Oooh Anouk hoor ik nu ook buiten, dus ze is er wel.
Verder hoor ik dat vliegveld Lelystad weer geopent is met zijn rondvluchten
Ruud is nu de tegelplaats aan het besproeien met water en hij zal wel weer gaan schrobben.
12.27 Alle 4 streams staan gericht op de buitentuin, cameramensen zullen wel koffiedrinken .
------------------
12.05 uur.
De eerste twee streams doen het nog steeds niet. Stream 3 en 4 staan nog steeds op buiten. Het regent daar goed,je hoort de regen vallen.grrrrrrr
we wachten af, de streams worden goed in de gaten gehouden.
Binky dat jij de regen hoort vallen betekent dat je geluid weer goed werkt, het lijkt wel of je een koptelefoon op hebt
------------------
quote:
op 11-17-1999 om 01:11 PM schreef oliebol2000 het volgende:
Binky dat jij de regen hoort vallen betekent dat je geluid weer goed werkt, het lijkt wel of je een koptelefoon op hebt
Ik zie nu Anouk praten met Maurice, achter het raam. Geluid van binnen is er niet. Anouk wrijft zich wel zenuwachtig over het hoofd. Balen.....grrrrrr
[Dit bericht is gewijzigd door sombie (Datum 17 November 1999).]
Heb de foto maar verwijderd, geeft vertragingen helaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |