dat veel mensen zo'n scootmobiel hebben, terwijl ze hem misschien niet eens nodig hebben..quote:
Waar maak je je druk om ?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:24 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
dat veel mensen zo'n scootmobiel hebben, terwijl ze hem misschien niet eens nodig hebben..
Hell... als ze dat ding juist niet hadden, ze waarschijnlijk mobieler zijn dan nu!
en die lui worden vetter en vetter, en wij maar die dikke premies ophoesten voor de zorgverzekering, omdat zij hart/vaat problemen of diabetes hebben!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:25 schreef harry-de-aso het volgende:
[..]
Waar maak je je druk om ?Laat die mensen lekker...
Nee, want ze gaan eerder dood. Opgelost slotje.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:28 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
en die lui worden vetter en vetter, en wij maar die dikke premies ophoesten voor de zorgverzekering, omdat zij hart/vaat problemen of diabetes hebben!
Dus ja, ik maak me druk!
Nee, we gaan ze in speciale kampen opsluiten en daarna vergassen, want ze zijn toch nutteloos en kosten veel geld.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:31 schreef greatgonzo het volgende:
nee, we gaan zo lang mogelijk dat zielige leventje rekken!
over die mensen hoor je me ook niet klagen, wel over die dikke varkens...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:32 schreef Lyzio het volgende:
Mensen met bijvoorbeeld MS zien er meestal vrij vitaal uit. Ligt natuurlijk aan de vorm van de ziekte, maar over het algemeen zou je niet aan ze zien dat er iets aan hun loopvermogen mankeert. Vandaar dat ze zich dus in de stad bijvoorbeeld in zo'n karreke verplaatsen. Niks mis mee. Wat moeten ze dan? Thuis achter de tv wegkwijnen zeker.
Wie weet hebben ze wel MSquote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:00 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
over die mensen hoor je me ook niet klagen, wel over die dikke varkens...
Waarom wil jij in een scootmobiel als een ander een handicap heeft?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:12 schreef Dejannn het volgende:
Als iemand echt een mankement heeft aan de botten ofzo, of verlaming, handicap e.d kan ik erin komen.
als ik niks meer kon, zou ik mezelf ook kapot eten aan de dingen die ik nu laat staan,, moet je maar denkenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:12 schreef Dejannn het volgende:
Als iemand echt een mankement heeft aan de botten ofzo, of verlaming, handicap e.d kan ik erin komen. Maar ik haat ook echt de mensen die in zo'n ding zitten puur omdat ze hun leven te veel langs de Mac en KFC zijn gegaan. Bij ons in de buurt woont oon zo'n dikke walrus. Als ik dan bij de AH ben en hij is er ook zie je ik hem altijd verscheidene potten mayo in zijn mandje doen. Ook veel chocolade enzo, dan denk ik echt van OMG, triest geval![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |