abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 augustus 2008 @ 11:07:27 #1
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_60595838
Gisteren was ik ff shoppen in de stad. En het was mij al eens eerder opgevallen, maar gisteren zag ik het pas echt: wat rijden er ontzettend veel mensen in zo'n scootmobiel rond! De een nog dikker dan de ander, maar toch ook mensen die er vrij vitaal uitzagen!

Hoe kan dit, bleven deze mensen vroeger gewoon binnen, en zie je ze nu gewoon meer omdat die scootmobiel's stukken goedkoper zijn geworden? Of is het gewoon zo slecht met de mensen gesteld dat als ze niet meer dan 400 m kunnen lopen, meteen zo'n apparaat moeten?

Leuk en aardig hoor dat er misschien enkele meer mobiel zijn dan vroeger, maar volgens mij zijn de meesten gewoon lui!
Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_60595940
Als iemand echt een mankement heeft aan de botten ofzo, of verlaming, handicap e.d kan ik erin komen. Maar ik haat ook echt de mensen die in zo'n ding zitten puur omdat ze hun leven te veel langs de Mac en KFC zijn gegaan. Bij ons in de buurt woont oon zo'n dikke walrus. Als ik dan bij de AH ben en hij is er ook zie je ik hem altijd verscheidene potten mayo in zijn mandje doen. Ook veel chocolade enzo, dan denk ik echt van OMG, triest geval
pi_60596184
Wat is je klacht nou precies?
  woensdag 6 augustus 2008 @ 11:24:11 #4
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_60596222
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 11:22 schreef harry-de-aso het volgende:
Wat is je klacht nou precies?
dat veel mensen zo'n scootmobiel hebben, terwijl ze hem misschien niet eens nodig hebben..

Hell... als ze dat ding juist niet hadden, ze waarschijnlijk mobieler zijn dan nu!
pi_60596268
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 11:24 schreef greatgonzo het volgende:

[..]

dat veel mensen zo'n scootmobiel hebben, terwijl ze hem misschien niet eens nodig hebben..

Hell... als ze dat ding juist niet hadden, ze waarschijnlijk mobieler zijn dan nu!
Waar maak je je druk om ? Laat die mensen lekker...
pi_60596319
Ik heb er pas nog eentje onder de auto gehad.
Een blaasorkest bij de alcoholcontrole is nooit grappig
  woensdag 6 augustus 2008 @ 11:28:05 #7
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_60596345
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 11:25 schreef harry-de-aso het volgende:

[..]

Waar maak je je druk om ? Laat die mensen lekker...
en die lui worden vetter en vetter, en wij maar die dikke premies ophoesten voor de zorgverzekering, omdat zij hart/vaat problemen of diabetes hebben!

Dus ja, ik maak me druk!
pi_60596380
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 11:28 schreef greatgonzo het volgende:

[..]

en die lui worden vetter en vetter, en wij maar die dikke premies ophoesten voor de zorgverzekering, omdat zij hart/vaat problemen of diabetes hebben!

Dus ja, ik maak me druk!
Nee, want ze gaan eerder dood. Opgelost slotje.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 11:31:28 #9
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_60596421
nee, we gaan zo lang mogelijk dat zielige leventje rekken!
  woensdag 6 augustus 2008 @ 11:32:15 #10
188728 Lyzio
why do we fall
pi_60596437
Mensen met bijvoorbeeld MS zien er meestal vrij vitaal uit. Ligt natuurlijk aan de vorm van de ziekte, maar over het algemeen zou je niet aan ze zien dat er iets aan hun loopvermogen mankeert. Vandaar dat ze zich dus in de stad bijvoorbeeld in zo'n karreke verplaatsen. Niks mis mee. Wat moeten ze dan? Thuis achter de tv wegkwijnen zeker.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
  woensdag 6 augustus 2008 @ 11:34:22 #11
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_60596489
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 11:31 schreef greatgonzo het volgende:
nee, we gaan zo lang mogelijk dat zielige leventje rekken!
Nee, we gaan ze in speciale kampen opsluiten en daarna vergassen, want ze zijn toch nutteloos en kosten veel geld.
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 12:00:01 #12
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_60597203
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 11:32 schreef Lyzio het volgende:
Mensen met bijvoorbeeld MS zien er meestal vrij vitaal uit. Ligt natuurlijk aan de vorm van de ziekte, maar over het algemeen zou je niet aan ze zien dat er iets aan hun loopvermogen mankeert. Vandaar dat ze zich dus in de stad bijvoorbeeld in zo'n karreke verplaatsen. Niks mis mee. Wat moeten ze dan? Thuis achter de tv wegkwijnen zeker.
over die mensen hoor je me ook niet klagen, wel over die dikke varkens...
  woensdag 6 augustus 2008 @ 12:06:15 #13
188728 Lyzio
why do we fall
pi_60597347
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 12:00 schreef greatgonzo het volgende:

[..]

over die mensen hoor je me ook niet klagen, wel over die dikke varkens...
Wie weet hebben ze wel MS Weet jij veel.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_60597382
misschien zijn die mensen wel dik geworden omdat ze door hun beperking minder beweging krijgen dan voorheen?

m'n pa bijvoorbeeld..ziet er gezond uit en is dik omdat hij niet genoeg beweging krijgt en afvallen mag hij niet van zijn internist want dat zou te belastend zijn voor z'n lichaam...

dit excuus geldt idd niet voor iedereen... maar voor veel mensen wel
There are 3 kinds of people in this world...those you want things to happen, those that make things happen, and those who just wonder what the hell happened!
  woensdag 6 augustus 2008 @ 13:06:08 #15
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_60598725
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 11:12 schreef Dejannn het volgende:
Als iemand echt een mankement heeft aan de botten ofzo, of verlaming, handicap e.d kan ik erin komen.
Waarom wil jij in een scootmobiel als een ander een handicap heeft?
Ik snap het echt niet
  woensdag 6 augustus 2008 @ 13:26:38 #16
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_60599182
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 11:12 schreef Dejannn het volgende:
Als iemand echt een mankement heeft aan de botten ofzo, of verlaming, handicap e.d kan ik erin komen. Maar ik haat ook echt de mensen die in zo'n ding zitten puur omdat ze hun leven te veel langs de Mac en KFC zijn gegaan. Bij ons in de buurt woont oon zo'n dikke walrus. Als ik dan bij de AH ben en hij is er ook zie je ik hem altijd verscheidene potten mayo in zijn mandje doen. Ook veel chocolade enzo, dan denk ik echt van OMG, triest geval
als ik niks meer kon, zou ik mezelf ook kapot eten aan de dingen die ik nu laat staan,, moet je maar denken
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')