Én kinderen...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:37 schreef lcicle het volgende:
Het leek ons leuk als er nog meer OUDers komen!
Als alternatief bij slecht weer is dat natuurlijk erg gezellig! (bij mooi weer ook, maar dan is een speeltuin buiten ook leuk).quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:46 schreef Sugar het volgende:
Volgens mij kun je daar niet heel makkelijk binnen zitten. Hooguit onder een afdakje of in de kantine-achtige ruimte, maar niet echt leuk voor iets langer. Maar jullie zijn natuurlijk van harte welkom hier!
Ik vind het in elk geval een goed idee en gezellig. We kunnen denk ik dinsdagochtend wel bekijken wat het plan dan zou worden, gezien het weer dat zomaar mee kan vallen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:24 schreef Sugar het volgende:
Nou, ik meen het, jullie mogen echt bij slecht weer hier komen spelen en koffiedrinken. Alleen maar leuk. Maar ik wil jullie eerdere plan niet verstoren, dus als jullie dan liever in het klein bij één van jullie afspreken dan moeten jullie dat natuurlijk doen. Hier kan het altijd en is in elk geval ruim genoeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |